Sabtu, 2 Februari 2013

01 di pontian - Google Blog Search

01 di pontian - Google Blog Search


Promosi Ended : <b>Pontian</b> BEKAM akan <b>di</b> ubah suai bagi Febuari 2013

Posted: 24 Jan 2013 12:04 AM PST

Alhamdulillah, semenjak di war-war kan promosi bagi cup bekam, sambutan cukup menggalakkan sehinggakan cup sammora kami kehabisan ready stok. Dan saya menyusun 10 jari meminta maaf bagi mereka yang terpaksa menunggu bagi mendapatkan stok cup bekam terutamanya Sammora Premium 19 cup.

Mulai bulan Febuari ini, kami akan mengubah suai sedikit blog Pontian Bekam ini terutama dari harga, jenis dan promosi barangan bekam kami. Tidaklah major transformation, cuma minor mungkin. Apa yang akan berubah antaranya produk cup Sammora Premium yang tidak akan lagi kami jual dan akan diganti dengan jenama Hansol Bu-Hang.

Walaupun nama berlainan tapi ia dikeluarkan oleh kilang yang sama cumanya jenama Sammora digunakan bagi pasaran serantau sini. Bagi pasaran antarabangsa ia dikenali sebagai Hansol Bu-Hang. Produk yang sama, kualiti yang sama, kilang yang sama, ketahanan yang sama, cuma nama berbeza.
Antara lain beberapa promosi seperti percuma pen Medilance akan dikeluarkan, alhamdulillah ini juga mendapat permintaan menggalakkan sehingga stok asal terpaksa di top-up lagi dan lagi.. Cuma rasanya cukuplah sampai di sini sahaja dan tengah fikir promosi bagaimana akan mendatang kelak.. Any idea?..
p/s : Esok 25/1/2013 saya akan membuat penghantaran bagi sahabat-sahabat yang sudah membuat pembayaran barangan bekam bagi cup Sammora Premium 19 cup dan selainnya, terima kasih dan maaf di atas keterlewatan di pihak saya. 
Bagi yang dah menempah melalui sms, call dan Whatapps, item promosi masih ada untuk anda. Bagi yang tidak memberi sebarang feedback, barang promosi itu akan diberikan kepada mereka yang membuat pembayaran dahulu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads