ads

Khamis, 18 Ogos 2011

01 di tebrau - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di tebrau - Google Blog Search


salamesrabadikhlasepenuhati: Terbayek La Org <b>Tangkak</b>..

Posted: 12 Aug 2011 05:09 PM PDT

Assalamualaikum..bukan nak memuji pape la...xda niat di hati redzz nk membangga diri dgn org2 di daerah tangkak ni..walaupun xsebesar mana pn tp, redzz suka akn kaumnya yg pelbagai dan berbudi bahasa..wallah~ puji sakan ni..ok, kpd yg xsuka tu, jgn marah k..ataupn korg leh baca entri2 sblm ni..jgn tutup dulu..nanti2..sabar...hik3
entri hari ni khas tok warganegara tangkak ye..tahniah la dgn pencapaian yg tlh ditunjukkan oleh korg..walaupun barangnya stoknya dah habis, tp korang mampu memahami dan tersenyum bila jumpa ktaorg..xda nak marah2..mmg redzz slut dgn korg la..bkn tu je, ada juga customer yg nak belanja ktaorg makan..dia leh ckp nasib baik korang puasa, kalau x, dh lama sy ajak keluar makan..dia ni seorang lecturer dan tgh cuti drpd belajar..mcm redzz juga la..lg satu, dia siap nak bg van mini milo satu kat ktaorg..tp, di sebabkn skrg hnya kaunter utk post redeemtion je yg buka, xdapat la..hu3..dia ni blh di katakan pelanggan tetap la juga..selain tu, ada juga yg tnya dh berapa kod bar yg ktaorg kumpul..adess~ kitaorang xsempat nak mengumpul2 ni..kalau nak bg free blh gak r..kitaorg terima dgn hati yg mengalu alukan..
alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi sebab mengurniakan rakyat yg berbudi bahasa di daerah ledang ni..kjadian ugut mengugut ni xda..tp, xtau la hari ini, kita tgk je ye..hopefully xda kejadian2 yg xdi ingini berlaku..semoga kaunter penebusan hari ni berjalan seperti biasa.. =P
note netri : ok, bye..nk msk kije ni..lg bape minit je..hu3..
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

01 di parit sulong - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di parit sulong - Google Blog Search


Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Blog Felda: felda <b>lok heng</b> - Google Blog Search

Posted: 17 Aug 2011 09:03 PM PDT

Blog Felda: <b>felda lok heng</b> - Google Blog Search

Posted: 26 Apr 2011 12:00 AM PDT


Blog Felda: <b>felda lok heng</b> - Google Blog Search

Posted: 26 Apr 2011 12:00 AM PDT


Blog Felda: <b>felda lok heng</b> - Google Blog Search

Posted: 26 Apr 2011 12:00 AM PDT


noieizan2U: :. Kelas Felt Craft Bersama Wanita <b>Felda Lok Heng</b> Timur .:

Posted: 26 Apr 2011 09:58 AM PDT

Terima kasih pada semua ibu-ibu Felda Lok heng Timur..

yang telah menyambut kami dengan layanan yang sangat baik..

walaupun macam2 karenah yang kami jumpa hari ni..

tapi kalian semua memang best!!

jom layan.. panorama sepanjang kelas kami berlangsung!!..

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Blog Felda: <b>felda lok heng</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Jun 2011 12:00 AM PDT

Blog Felda: <b>felda lok heng</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Jun 2011 12:00 AM PDT

Blog Felda: <b>felda lok heng</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Jun 2011 12:00 AM PDT


Blog Felda: <b>felda lok heng</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Jun 2011 12:00 AM PDT


Blog Felda: <b>felda lok heng</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Jun 2011 12:00 AM PDT


Blog Felda: <b>felda lok heng</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Jun 2011 12:00 AM PDT


Blog Felda: <b>felda lok heng</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Jun 2011 09:43 PM PDT


My Lovely Cakes: Tempahan dr Ct - <b>Felda Lok Heng</b> barat

Posted: 05 Apr 2011 08:19 PM PDT

Terima kasih di ucapkan dan Selamat Pengantin Baru buat Ct dn pasangan Huzaimie, kerna menempah kek ala english, cupcake dan popcake dr saya..proses menghantar satu cabaran baru bg sy..tp alhamdulillah semua berjalan lancar. Semua selamat sampai ke destinasi..alhamdulillah dan sy disambut mesra oleh ct dn ibunya. terimakasih sekali lg.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

01 di kota tinggi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di kota tinggi - Google Blog Search


PROGRAM ZIARAH 9W2RLW <b>DI KOTA TINGGI</b> - 9W2HOZ

Posted: 06 Aug 2011 03:43 PM PDT

JASRA bercadang untuk mengadakan ziarah ke Rumah 9W2RLW ( Abg Nuai) pada Hari Sabtu, 13 hb Ogos, 2011 di Kota Tinggi. Rakan2 HAM yang ingin turut serta, sila berkumpul di SHELL BERHAMPIRAN DENGAN JAYAJUSCO TEBRAU, pada jam 9.00 pagi. Untuk maklumat lanjut, sila hubungi 9W2HOZ di 019 7770435 Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

01 di johor bahru - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di johor bahru - Google Blog Search


UK Expat Living the Good Life in <b>Johor Bahru</b>, Malaysia: Semi <b>D I</b> <b>...</b>

Posted: 18 Aug 2011 02:19 AM PDT

After gym this morning I went to see a house I spotted on the think property website.

And not bad setting and price, I looked at the goggle map and its just behind Sultans land, good so no building on their, open fields it looks like.

When I got their it was still open land but higher than the house planted with lots of palm trees so good really but would like to see over. have to build house up higher to get the view. So it wont be worth it in the end .

but heres some pictures I took its selling offers around RM460,000. you get 4500sq ft of land with 2000 sq ft built up.







It could be made into a really nice house, one thing I did notice was how nice and quiet it was with the bird singing lots of butterfly s around and greenery all around. but if you look at the road picture you can see its very narrow and very high land band to see over.
Anyway my search will continue.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

01 di tampoi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di tampoi - Google Blog Search


30 PATI di rumah transit <b>di Tampoi</b> ditahan | Bilik Berita

Posted: 14 Jun 2011 03:47 AM PDT

Home » Kosmo » 30 PATI di rumah transit di Tampoi ditahan

JOHOR BAHRU – Jabatan Imigresen Johor menangkap 30 pendatang asing tanpa izin (Pati) daripada Indonesia di sebuah rumah transit di Kampung Hajah Fatimah di Tampoi.
Berita Sepenuhnya…

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

01 di tangkak - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di tangkak - Google Blog Search


salamesrabadikhlasepenuhati: Terbayek La Org <b>Tangkak</b>..

Posted: 12 Aug 2011 05:09 PM PDT

Assalamualaikum..bukan nak memuji pape la...xda niat di hati redzz nk membangga diri dgn org2 di daerah tangkak ni..walaupun xsebesar mana pn tp, redzz suka akn kaumnya yg pelbagai dan berbudi bahasa..wallah~ puji sakan ni..ok, kpd yg xsuka tu, jgn marah k..ataupn korg leh baca entri2 sblm ni..jgn tutup dulu..nanti2..sabar...hik3
entri hari ni khas tok warganegara tangkak ye..tahniah la dgn pencapaian yg tlh ditunjukkan oleh korg..walaupun barangnya stoknya dah habis, tp korang mampu memahami dan tersenyum bila jumpa ktaorg..xda nak marah2..mmg redzz slut dgn korg la..bkn tu je, ada juga customer yg nak belanja ktaorg makan..dia leh ckp nasib baik korang puasa, kalau x, dh lama sy ajak keluar makan..dia ni seorang lecturer dan tgh cuti drpd belajar..mcm redzz juga la..lg satu, dia siap nak bg van mini milo satu kat ktaorg..tp, di sebabkn skrg hnya kaunter utk post redeemtion je yg buka, xdapat la..hu3..dia ni blh di katakan pelanggan tetap la juga..selain tu, ada juga yg tnya dh berapa kod bar yg ktaorg kumpul..adess~ kitaorang xsempat nak mengumpul2 ni..kalau nak bg free blh gak r..kitaorg terima dgn hati yg mengalu alukan..
alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi sebab mengurniakan rakyat yg berbudi bahasa di daerah ledang ni..kjadian ugut mengugut ni xda..tp, xtau la hari ini, kita tgk je ye..hopefully xda kejadian2 yg xdi ingini berlaku..semoga kaunter penebusan hari ni berjalan seperti biasa.. =P
note netri : ok, bye..nk msk kije ni..lg bape minit je..hu3..
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

01 di chaah johor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di chaah johor - Google Blog Search


kelab kebajikan penduduk <b>chaah</b> segamat <b>johor</b>: Tujuan / Matlamat

Posted: 26 Jun 2011 11:20 AM PDT


  1. Mengeratkan perhubungan diantara ahli-ahli.
  2. Menyatupadukan dan memupuk semangat  persahabatan, persefahaman dan kejiranan diantara ahli-ahli dengan penduduk-penduduk Rumah Awam Chaah khususnya dan kawasan-kawasan sekitar amnya. 
  3. Menjalankan aktiviti-aktiviti sukan, social, rekreasi dan kebajikan bagi memanfaatkan ahli-ahli Kelab      dan masyarakat umumnya. 
  4. Menjaga kebajikan am ahli-ahli.
  5. Bekerjasama dengan mana-mana Pertubuhan yang mempunyai tujuan yang sama untuk kebaikan ahli-ahli.Mengutip derma dan sumbangan wang daripada orang awam bagi menjalankan tujuan-tujuan Kelab dengan syarat mendapat kebenaran bertulis daripada Pendaftar Pertubuhan dan pihak berkuasa tertentu terlebih dahulu.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

01 di kempas - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di kempas - Google Blog Search


Blog Felda: felda <b>kahang</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Aug 2011 07:55 PM PDT

SEMAKMUR

Disini tempat kita berkawan

Disini tempat kita belajar

Disini tempat kita membesar

Disini tempat kita mengenal erti kehidupan

SAYANGILAH SEKOLAH KITA

SMK LKTP KAHANG TIMUR(SEMAKMUR)

 KLUANG

            SMK LKTP Kahang Timur telah dibuka dengan rasminya pada tahun 1988,  Mengandungi tiga  blok bangunan dua tingkat dan dilengkapi dengan kemudahan-kemudahan asas yang yang mencukupi.. Namun penambahan penduduk setempat pada masa itu telah mengakibatkan sekolah ini terpaksa mengalami beberapa perubahan. Pada tahun 1995, satu bangunan tiga tingkat telah siap dibina untuk menampung bilangan pelajar yang semakin meningkat. Pada tahun 2002, dua buah bangunan empat tingkat yang baru telah dibina untuk kegunaan oleh para guru dan pelajar demi kelancaran proses pengajaran dan pembelajaran.

Sekolah ini terletak lebih kurang 27 km dari Bandar Kluang. Sekolah ini telah dibina di dalam sebuah kawasan perumahan Tanah Rancangan Felda Kahang Timur. Perjalanan dari Bandar Kluang ke sekolah ini memerlukan masa lebih kurang 45 minit dengan kemudahan jalan raya yang selesa. Pada masa itu, pelajar-pelajar yang bersekolah datangnya dari anak-anak penduduk setempat. iaitu dari Felda Kahang Timur sendiri , Felda Kahang Barat dan Felda Ulu Dengar. Anak-anak kakitangan dari Penjara Kampung Gajah juga ditempatkan di sekolah ini. Masa telah merubah segalanya, semakin hari semakin berkurangan bilangan pelajar di sekolah ini.  Kemungkinan kesan dari kekurangan pelajar ini akan mengubah iklim sekolah ini tidak lama lagi. Walau bagaimanan pun perjuangan sekolah ini akan tetap diteruskan, demi bangsa, agama dan tahan air.

SMK LKTP KAHANG TIMUR (SEMAKMUR)

 KLUANG

MOTO

Ilmu Sinar Hidup

SLOGAN

²SMK Kahang Timur Hebat"

Ke Arah Sekolah Felda Terbaik Negeri Johor"

PENDEKATAN

Sekolah Berkualiti

Sekolah Bermaklumat

Sekolah Penyayang

BUDAYA SEKOLAH

·         Budaya Salam

·         Budaya Terima kasih

·         Budaya berfikir

·         Budaya  Cemerlang

·         Budaya Kreatif dan inovatif

·         Budaya  Penyayang

·         Budaya  Kerja sepasukan

·         Budaya  Seronok bekerja

VISI

Sekolah Unggul Penjana Generasi Terbilang

MISI

Membangun Potensi Individu Melalui Pendidikan Berkualiti

MATLAMAT

1.    Mempunyai barisan peminpin pengurusan pendidikan yang berintegriti

2.    Mempunyai sumber manusia yang berkualiti dari segi keilmuan, kemahiran dan sahsiah

3.    Melahirkan insan berkualiti yang dapat memenuhio keperluan global

4.    Mencapai prestasi cemerlang dalam pentafsiran dan penilaian

5.    Mempunyai kemudahan pendidikan yang berkualiti

6.    Mempunyai sistem pengurusan yang cekap dan berkesan

OBJEKTIF SEKOLAH

1.Bidang Kurikulum Tahun 2011

·         Memperolehi kelulusan 100% dalam SPM dengan GPS 5.1 dan kelulusan 70% dalam PMR dengan GPS 2.58

·         Mencapai kelulusan 100% SPM di dalam 8 matapelajaran Bahasa Melayu, Seni Visual, Rekacipta, MPV, Sains Pertanian, Fizik, Kimia dan Biologi.

·         Mencapai kelulusan 100% PMR dalam 3 mata pelajaran Bahasa Melayu, Kemahiran Hidup dan Geografi.

·         3 orang pelajar mendapat A di dalam semua mata pelajaran SPM dan 10 orang pelajar dalam PMR.

2.Bidang Kokurikulum Tahun 2011

·         Menjuarai  10 pertandingan di peringkat Daerah Kluang iaitu softbol L18, softbol P18, Bola Baling L18, Bola Baling P18, Bola Jaring P15,Kawad kaki kadet Koreksional lelaki dan Perempuan,Kawad Basah kadet Bomba serta Balapan dan Padang.

·         Sekurang-kurangnya mencapai tempat ke tiga di dalam 2 acara di pertandingan peringkat Negeri Johor iaitu softbol L18 dan Bola Baling L18.

3.Sahsiah dan disiplin pelajar

·         Peratus kes salahlaku pelajar tidak melebihi 1%.

·          Peratus kedatangan pelajar tidak kurang daripada 95%.

·         Tiada kes jenayah di kalangan pelajar.

4.Pengurusan

·         Meningkatkan kualiti pengurusan melalui Program Perkembangan Staf sebanyak  7 hari  setahun.

·         Program bersama komuniti sebanyak 3 kali setahun.

·         Penggunaan ICT dalam semua aspek secara maksimum.

·         Pengurusan kewangan tanpa berteguran.

5.Iklim Sekolah

·   Persekitaran sekolah yang ceria dan kondusif.

·   PPS digunakan secara maksimum.

·   Bilik Khas yang berinformasi dan ceria.

·   Persekitaran sekolah yang selamat.

·   Keceriaan bilik darjah.

6.Budaya Sekolah

·   Solat Hajat,Tazkirah dan Bacaan Yasin berselang pada setiap hari Jumaat

·   Bacaan doa sebelum dan selepas P&P.

·   Budaya membaca awal pagi

·   Azan waktu Zohor

7.Memenangi Anugerah Kualiti

·         Anugerah Kualiti (3 kategori) di peringkat daerah atau  negeri.

1.       Pengurusan Kepimpinan

2.       Pengurusan Kewangan

3.       Peperiksaan PMR & SPM

PIAGAM PELANGGAN

Bahawa kami pendidik dan kakitangan SMK LKTP Kahang Timur dengan penuh tekad dan keazaman, berikrar dan berjanji akan memberikan khidmat yang terbaik dalam bidang tugas kami bagi menepati matlamat dan tujuan pelanggan kami dengan:

1.       Memastikan proses pengajaran dan pembelajaran dijalankan dengan berkesan mulai hari pertama

persekolahan.

2.       Sentiasa berusaha melaksanakan tugas mendidik dan memenuhi keperluan pelajar dengan penitisan ilmu, kasih sayang, keseronokan, kebebasan dan survival.

3.       Sentiasa berusaha ke arah kecemerlangan dalam bidang kurikulum, kokurikulum, disiplin, sahsiah, keselamatan dan keceriaan.

4.  Memperkembangkan potensi dalam semua bidang.

5.  Mewujudkan iklim sekolah yang kondusif

6.  Sentiasa bersedia dan menerima pendapat, cadangan dan teguran membina daripada semua pihak untuk menambahbaik prestasi perkhidmatan dan kecemerlangan dalam semua bidang.

7.   Sentiasa bersedia membimbing pelajar untuk hidup bersatupadu dan mempraktiskan budaya ilmu,celik

           sains dan teknologi serta  kreatif dan inovatif.

8.    Memastikan layanan kaunter yang mesra dan cekap dengan waktu menunggu tidak melebihi tempoh masa 10 minit.

9.       Sentiasa bekerjasama dan memberikan layanan yang baik dan mesra kepada penjaga dan komuniti setempa serta sentiasa peka dan responsif kepada kehendak dan keperluan mereka.

10.                Hubungi sekolah melalui :

No . Telefon          -  07-7866661

No.  Fax                 -  07-7867349

Alamat laman web- http//www.smkkt.com

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Sekolah Kebangsaan <b>Kahang</b>, Jalan Mersing, Mukim <b>Kahang</b>, Kluang <b>...</b>

Posted: 11 Apr 2011 10:35 AM PDT

Tahun 1982 ketika itu maza berumur 7 tahun dan itulah kali pertama maza menjejakkan kaki ke sekolah rendah seperti kanak-kanak yang lain.
Seingat maza, maza begitu ghairah untuk bersekolah dan bertemu kawan-kawan yang sudah beberapa bulan dipisahkan oleh cuti sekolah TADIKA. Di tambah pula rasa girang tersebut dengan berbaju baru, berseluar baru, beg baru dan berkasut baru. Kiranya serba serbi baru kecuali tupperware bekal...
Sesekali ada juga senior yang memberitahu maza bahawa cikgu sekolah rendah ini garang-garang belaka. Di hati maza mulai terasa kecutnya. Terutama senior yang juga merupakan kawan-kawan teman sepermainan di rumah memberitahu bahawa Cikgu Fatimah (guru kelas merangkap cikgu bahasa Inggeris) seorang cikgu yang garang dan kuat pukul orang.
Di zaman itu sekolah rendah ini merupakan sekolah beratapkan nipah. Hanya ada lebih kurang enam atau lima kelas sahaja. Tingkapnya merupakan tingkap kayu. Untuk membuka tingkap itu kita kena tolak ke atas daun tingkap yang besar tersebut dan disendal dengan kayu panjang. Jadinya tingkap itu akan ternganga dengan bukaan atas-bawah bukannya terbuka kiri dan kanan.


Sistem yang diamalkan ketika itu ialah siapa tak lulus akan terus tinggal di dalam kelas yang sama. Kiranya tak boleh naik darjah. hahahaha...

Namun tidak lama kemudian bekas Perdana Menteri Malaysia Tun Hussein Onn (ralat: sebenarnya zaman Tun Dr. Mahathir yang memerintah dari 16 Julai 1981-31 Oktober 2003. Terima kasih kepada En. Dinomt di atas fakta yang diberikan)  telah merubah sistem pendidikan dan sedari itu kami menjadi bahan ujikaji. Kami adalah bahan perantaraan antara sistem KLSR dan KBSR.

*** Dengar khabar juga lagu ini sudah tercipta semenjak tahun 1992. Ini bermakna sudah 19 tahun kewujudannya. Hanya kini ia disebarluaskan sehingga ke alam cyber sebagai isyarat kepada bekas anak-anak didik Sekolah Rendah Kebangsaan Kahang agar ingat pada ikrar dan cita-cita mereka sedari kecil lagi itu.
Beriktu ialah laman Web Rasmi Sekolah Kebangsaan Kahang (sekolah rendah): 

Kita teguhkan kaki ini untuk berdiri.

Kita bermula dari rumah sekolah yang usang dan mahu roboh. Di sini kita mula bertatih mengenal A, B, C dan Alif, Ba, Ta....

Wahai sahabat-sahabat seangkatan ku, marilah kita pulang. Pulang berbakti kepada nusa dan tanah tumpah darah kita, Kampung Kahang!

Wahai anak-anak didik Sekolah Rendah Kebangsaan Kahang, jika kau tersasar, jika tersimpang selagi mana kau belum terbujur-kaku ... maka kini sudah sampai masanya. Pulihkan semangat yang pernah berdarah kental di dadamu itu. Pulihkan semangat lawanmu. AYUH.. Aturkan langkah, aturkan kekuda, aturkan nafas, aturkan tatihmu... Jangan biarkan 'hanyut' itu terus-terusan menikam tembuluh saraf mu, jantung mu, nafasmu, rohmu, jiwamu!

Ayuh! Kita kenang-kenangkan tentang asal wal usul kita. Mari kita cari jati diri ini.

Kita kembali mengangkat tangan setelah sekian lama kita lupakan. Mari kita menyebut dan menyahut kembali ikrar yang sudah lama kita pendamkan dalam lubuk hati yang dalam.

Mari kembali bersemangat waja. Mari kita teruskan perjuangan hidup untuk menjadi INSAN CEMERLANG, insan yang berbakti, insan yang harum namanya.

Biar patah sayap, tetapi tidak pada sengatannya!

Biar mana nanti kita tercampak, kita tetap menjadi manusia yang harum namanya. Suci bersih jiwa dan hatinya. Berguna pada agama nusa dan bangsa! - Itulah ikrar yang pernah kita ungkapkan sebelum kita melangkah pergi meninggalkan SRK Kahang! 

Moga-moga nostalgia ini mampu membangkitkan semangat yang hilang. Aturkan langkah gagah, kita cari jalan pulanggg..... usah diragukan keupayaan diri sendiri lagi. 

BANGKITLAH anak bangsaku. Bangkitlah saudaraku. Teruskan perjuangan hidup dan berbaktilah. Budi disemai bakti dituai demi tanah tumpah darah kita di Kahang yang permai ini.

Terima kasih cikgu, dek kerana usaha cikgu yang tak pernah jemu mendidik kami walaupun kampung kami jauh daripada pembangunan akhirnya ramai antara kami sudah berjaya menjadi manusia!

Terima kasih cikgu, terima kasih cikgu...

Special tribute to:-
Cikgu Fatimah, Cikgu Rosnah (guru tadika), Cikgu Ayub, Cikgu Azizah, Cikgu Jaafar, Cikgu Syarif, Ustaz Johar, Cikgu Shamsiah, Cikgu Hishamudin, Cikgu Saharuddin,
Cikgu RAHMAT!!!, Cikgu Tong (cikgu pengakap), Cikgu Zakaria

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.
 

BLOG JOHOR

Copyright 2010 All Rights Reserved