ads

Isnin, 23 Julai 2012

01 di masai johor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di masai johor - Google Blog Search


Jalan Delima 14, Taman Cahaya <b>Masai</b> | Rumah Lelong Bank <b>Johor</b> <b>...</b>

Posted: 14 Jul 2012 01:15 AM PDT

  • Street: No. 4, Jalan Delima 14, Taman Cahaya Masai, 81700 Pasir Gudang, Johor Darul Takzim.
  • Auction Date: 26 Julai 2012
  • Property Description: An intermediate unit of double storey low-medium cost house
  • Land/Floor Area ( in sqft ): 1,080
  • Tenure: Freehold
  • City: Johor Bahru
  • State: Johor
  • Zip/Postal Code: 81700
  • Listed: July 14, 2012 4:15 pm
  • Expires: 170 days, 9 hours

Description

For Booking Hotline : 014-2789061 Suhaimi

Bookmark and Share

Lelongbank Reference ID: 210500129bb5c9a0

Jalan Nenas 22, Taman Kota <b>Masai</b> | Rumah Lelong Bank <b>Johor</b> <b>...</b>

Posted: 11 Jul 2012 06:01 AM PDT

  • Street: No. 44, Jalan Nenas 22, Taman Kota Masai, 81700 Pasir Gudang, Johor Darul Takzim.
  • Auction Date: 25/07/2012
  • Property Description: Intermediate lot double storey low medium cost terrace house
  • Land/Floor Area ( in sqft ): 775
  • Tenure: Freehold
  • City: Johor Bahru
  • State: Johor
  • Zip/Postal Code: 81700
  • Listed: July 11, 2012 9:01 pm
  • Expires: 167 days, 14 hours

Description

For Booking Hotline : 014-2789061 Suhaimi

Bookmark and Share

Lelongbank Reference ID: 9304ffd7887bab09

01 di parit jawa - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di parit jawa - Google Blog Search


Its always About Me, MySelf & I: Tersentuh nonton <b>Parit Jawa</b>.. -iki <b>...</b>

Posted: 22 Jul 2012 07:02 PM PDT

semalam dalam jam 10.00mlm waktu yang gua nantikan..citer Parit Jawa.. iklan dia dah banyak kali gua tengok n rezeki semalam gua dapat nengok..citer ni terlalu halus.. jalan cerita, plot, cinematography (betul ke ayat tu ada ke dlm term perfeleman)?? gua tabik spring kt pengarah dia.. 
Sedikit pasal telemovie nie..
Drama/Filem : Parit Jawa
Arahan: Tunku Mona Riza
Pelakon: Zahiril Adzim, Eman Manan, Ruminah Sidek, Jalil Hamid, Safura, Nam Ron dan Ghazali Abu Noh
SINOPSIS TELEMOVIE PARIT JAWA
Parit Jawa yang dipersembahkan dalam Bahasa Melayu dan Jawa ini mengisahkan kehidupan sebuah keluarga berketurunan Jawa yang telah menetap di Parit Jawa, Muar berkurun lamanya. Penonton berpeluang untuk menyorot perasaan Tuminah dan Sapian yang mengimpikan kehidupan bahagia di usia tua mereka bersama anak-anak.
Setelah Sapian meninggal dunia, Tuminah menjadi semakin risau akan keluarga mereka yang semakin kucar-kacir. Anaknya hanya ingin merebutkan hak tanah pusaka peninggalan keluarga mereka dengan setiap daripada mereka memasang strategi dan agenda sendiri tanpa mepedulikan ibunya yang masih hidup.
well tu dah biasa lah pasal rebutan harta pusaka nie.. memang apa yang berlaku dalam drama ni dah biasa nampak.. tapi gua punye la tacing, geram semua ada.. kenapa la macm gitu?? bangsa kita siapa lagi nak bela kalau bukan diri sendiri.. ada tanah semua nak jual pastu bukan dapat dekat orang melayu pon tapi kat bangsa lain.. penyudah nye kita juga yang rugi..
pasal amanat, pasal adik beradik.. whuaa gua memang takleh nengok or dengar citer mcm gini memang gua tacing sangat.. wa layan sorang2 citer nie.. memang meleleh gak air mata gua ar.. maklumla sejak jadi remaja purba ni ati gua memang halus beb.. 
walaupon darah dlm badan gua ni ada lah tempias2 jawa bugis tapi tak bpe nk sangat la sebab dah tak serumpun dlm keturunan tu..ini pon arwah atok gua yang cakap.. bila tanye mama gua haha dia ckp dia bukan jowo so gua pon tak bape nk pasti..klu org ngumpat dlm bahasa jawa memang gua pakat senyum jerlah.... semangat jawa ni lain skit.. so orang2 jawa mesti sedia maklum.. takde dakwa dakwi kan.. 
hehe gua tau bahasa melaka jer.. ulau melengaku atas pagau.. :)

01 di muar - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di muar - Google Blog Search


Anak Seberang: <b>Di Muar</b> Pula. Pasberg dan Carlsberg berpisah tiada..

Posted: 15 Jun 2012 11:33 PM PDT

Punyalah luas bumi Allah ni, tepi banner arak juga yang depa ni pilih utk menghebahkan program depa. Pas sendiri yang suka buat perkara yg mendatangkan fitnah dimana hijau pas dan hijau carlsberg seiring sejalan cantik sepadan.

Sensitif la skit hal ini! Nak jilat pengundi cina sekalipun bukan begini caranya. Islam akan makin hancur di Malaysia ini dibawah pas dan pakatan jika mereka memerintah putrajaya.

Percayalah!


Published with Blogger-droid v2.0.4
 

BLOG JOHOR

Copyright 2010 All Rights Reserved