ads

Rabu, 10 Julai 2013

01 di parit sulong - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di parit sulong - Google Blog Search


felda <b>lok heng</b> - Google Blog Search | WARGA FELDA

Posted: 04 Jul 2013 09:30 PM PDT

Dari kiri: Ketua Peneroka Felda Bukit Waha, Ab Aziz Abu Bakar, Ketua Peneroka Felda Aping Barat, Husin Japar dan Ketua Peneroka Felda Lok Heng Selatan, Mohammad Bakar.

Dari kiri: Ketua Peneroka Felda Bukit Waha, Ab Aziz Abu Bakar, Ketua Peneroka Felda Aping Barat, Husin Japar dan Ketua Peneroka Felda Lok Heng Selatan, Mohammad Bakar.

KOTA TINGGI – Ketua peneroka dari lapan tanah rancangan Felda di kawasan Dewan Undangan Negeri (Dun) Sedili di sini menghantar memorandum untuk menghalang ceramah politik pembangkang diadakan di kawasan mereka.

Lapan kawasan terbabit ialah Felda Lok Heng Selatan, Felda Lok Heng Barat, Felda Lok Heng Timur, Felda Aping Barat, Felda Aping Timur, Felda Simpang Waha, Felda Bukit Waha dan Felda Easter.

Memorandum diserahkan kepada Ketua Polis Daerah Kota Tinggi, Superintendan Che Mahazan Che Aik di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kota Tinggi pada satu perjumpaan semalam.

Ketua Peneroka Felda Lok Heng Selatan, Mohammad Bakar berkata, memorandum itu mewakili suara semua penduduk termasu persatuan belia, Gerakan Persatuan Wanita (GPW) serta pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang ada dalam kampung berkenaan.

Menurutnya, penduduk kampung berkenaan sudah sebulat suara bersetuju dalam mesyuarat kampung untuk menolak sekerasnya kehadiran pembangkang di kampung mereka.

"Selama ini kita telah memberi peluang kepada mereka mengadakan ceramah dalam kawasan gugusan ini. Kini, tempoh mereka telah tamat, malah kita tidak mahu mereka datang ke kawasan kampung kami lagi.

"Tambahan pula kita takut jika kehadiran mereka nanti akan mencetuskan provokasi dan seterusnya mencetuskan suasana yang tidak aman," katanya kepada Sinar Harian di sini, semalam.

Ketua Peneroka Felda Aping Barat, Husin Japar berkata, kehadiran pembangkang tidak memberikan manfaat kepada penduduk, sebaliknya sekadar menyebar perkara yang tidak benar.

Menurutnya, setiap kali ceramah pembangkang diadakan, hanya beberapa orang penduduk tempatan yang hadir di mana selebihnya adalah orang luar.

"Kita takut berlaku pergaduhan. Tambahan pula, yang hadir ke ceramah mereka adalah penduduk luar. Oleh itu, penduduk kampung di sini telah bersepakat dan bersetuju untuk menyerahkan memorandum ini kepada pihak berkuasa," katanya.

Sementara itu, Ketua Peneroka Felda Bukit Waha, Ab Aziz Abu Bakar berkata, penduduk Felda kini telah menerima pelbagai manfaat dan kesenangan hasil daripada pemerintahan kerajaan sedia ada pada hari ini.

Beliau berkata, peneroka juga sudah tidak perlu berhempas pulas tenaga mencari rezeki, sebaliknya hanya duduk di rumah menikmati hasil yang selama ini diusahakan.

"Penduduk di sini semua bersyukur dengan kemudahan yang mereka peroleh sekarang. Malah jika boleh, kita mahu mencegah anasir luar yang cuba membawa fitnah kepada penduduk.

"Kita tidak mahu kehadiran mereka dalam kawasan kampung kami akan meninggalkan pengaruh negatif kepada penduduk," katanya.- Sinar Harian

01 di bekok - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di bekok - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di bekok</b> - Google Blog Search

Posted: 12 Jun 2013 09:16 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

&#39;menyingkap sejarah silam&#39;: <b>BEKOK</b>-TRAGEDI YANG DILUPAKAN

Posted: 12 Apr 2013 09:09 AM PDT



Keamanan dan kesejahteraan yang kita nikmati  kini  sepatutnya  tidak membolehkan kita leka bahawa kita tidak mungkin diuji lagi akan kekebalan malah  mampu terdedah dengan peluang dan ancman.
Disebalik kedamaian dan keharmonian ini sebenarnya tercatat sejarah silam yang terlalu pahit untuk dikenang. Nostalgia yang jika diimbau pun menzahirkan perasaan berbelah bahagi kerana nikmat kesenangan dan ketenteraman yang ada pada hari ini sebenarnya dibayar dengan harga yang terlalu mahal.
Kisah dan tragedi yang dicatat ini bukan untuk mengungkit kepahitan zaman silam tetapi adalah untuk mengingatkan generasi hari ini khususnya warga PDRM bahawa zaman penuh pancaroba itu menuntut kecekalan, keikhlasan serta keberanian yang tinggi jika bercita-cita untuk  berkhidmat dalam pasukan keselamatan dalam menawarkan bakti untuk menjaga keamanan dan ketenteraman Negara.
Bekok yang jaraknya lebih kurang (10) kilometer dari persimpangan Pekan Chaah dan Pekan Labis merupakan sebuah mukim dalam daerah Labis. Sebilangan besar kawasannya merupakan ladang kelapa sawit dikelilingi hutan tebal yang menganjur sehingga ke sempadan Kuala Rompin, Pahang dan Daerah Mersing,Johor. Di zaman darurat khususnya awal tahun 1950an dalam krisis menentang gerila komunis, Bekok antara wilayah selatan  yang dianggap kawasan amat  aktif sebagai  sarang gerila komunis  selain Labis, , Paloh, Keluang, Kulai , Endau, Kambau, Sedeli, Penggerang  dan Pontian.
Statistik senarai anggota keselamatan yang terbunuh semasa darurat mencatatkan di antara tahun 1950 hingga tahun 1952 ramai anggota polis yang terbunuh di kawasan ini  diantaranya:-
1.    04/03/1950          (2) Special Constable terkorban di Eldred Estet,Bekok,Johor.
2.    30/09/1950          (2) Special Constable terkorban di Eldred Estet, Bekok,Johor.
3.    15/10/1950          (8) anggota (1) KPL (5) PC dan (2) EPC terkorban di
                                    Chan Wing Estet, Bekok,Johor.
4.    09/07/1951          (1) Special Constable terkorban di Anglo – Johor Estet,
                                    Bekok,Johor
5.    30/06/1952          (2) anggota (1) A.P Insp (1) AP terkorban di Chan Wing Estet
                                    Bekok, Johor.
6.    01/07/1952          (2) Special Constable terkorban di Anglo-Johor Bekok  Estet,,
                                    Bekok, Johor.
7.    27/12/1952          (2) Special Constable terkorban di Sungai Bekok Estet, Bekok,
                                   Johor.
Pengkisahan yang diceritakan oleh saksi-saksi kejadian turut membuktikan jumlah ini sebenarnya lebih ramai yang terkorban jika melibatkan orang awam yang turut menjadi mangsa 
3.0       Tragedi Bukit Locing
Menceritakan tragedi yang berlaku, bagi En. Taman bin Salleh 84 Tahun yang kini menetap di Ladang Geddes, Bahau Negeri Sembilan masih ingat beliau waktu itu berkhidmat sebagai Special Constable  (SC) di Segamat Johor telah di arah ke Bekok untuk mengambil anggota Polis yang terkorban diserang hendap Komunis. "Saya sampai di sana sebagai pasukan bantuan, Saya sampai dan waktu itu keadaan sudah reda, saya tengok mayat ramai anggota  di bariskan di tepi jalan kawasan ladang getah. Saya masih ingat ada, ada seorang anggota polis  yang saya kenali nama Mat Dom,  masih hidup dan mengerang dalam kesakitan  tetapi keadaan baju yang dipakainya penuh berlumuran darah. Dia yang menceritakan kenderaan yang dinaiki telah terkena jerangkap samar dan kemudiannya diserang hendap Komunis.  Kisah (8) anggota polis terbunuh dalam satu serang hendap di Bekok, Labis Johor, senarainya seperti berikut:-
i.      Koperal 7163 Mohd Yatim bin Abdullah
ii.    PC 11768 Mohd Nor bin Lajis
iii.   PC 11765 Nordin bin Kadir
iv.   PC 11898 Anuar bin Buyong
v.    PC 13049 Ismail bin Abbas
vi.   PC 13168 Mohd Shah bin Hj Abdullah
vii.  EPC 2596 Mohd. bin  Hussin 
viii.EPC 3426 Mohd. bin Salleh. 
    Lawatan tempat  kejadian dengan bantuan penduduk tempatan
           Bukit Locing, Ladang Gunung Mas @ Chan Wing Estet.
Peristiwa terkorbannya anggota polis ini juga di ceritakan oleh Hj Johari Bin Yunos 85 tahun bekas Ketua Kampong Labis  yang kini menetap di Felda Tenang,Labis Johor. Beliau ketika itu juga bertugas sebagai SC di Balai Polis Labis menceritakan kejadian berlaku di satu tempat dipanggil Bukit Locing. Gerila Komunis dikatakan mengguna tektik dengan cara memasang jerangkap samar di kawasan berhampiran jurang menyebabkan pasukan keselamatan tidak mempunyai ruang untuk berlindung. Sebaik kenderaan pasukan keselamatan yang merupakan anggota dari Balai Polis Labis menghampiri laluan tersebut, kenderaan tersebut meletup lalu terbalik  dan ketika itulah gerila menghujani mereka dengan peluru dan bom tangan dari atas bukit . Hanya kereta menjadi tempat berlindung. Kekuatan gerila yang ramai tidak mematahkan semangat juang anggota keselamatan. Dengan kekuatan yang kecil berbanding musih yang ramai bilangannya,peluang untuk hidup memang ada jika mereka menyerah tetapi mereka berjuang habis-habisan, namun untuk menyerah tidak sekali. Mereka membalas balik setiap tembakan yang dilepaskan musuh. Kenderaan itulah yang menjadi pelindung mereka, Gerila hanya meninggalkan tempat kejadian setelah menjangkakan tidak ada seorangpun yang selamat dari serangan tersebut. Turut terkorban ialah beberapa orang awam yang merupakan pekerja Telekom. Mereka diiringi oleh pasukan keselamatan dalam tugas memasang  kabel di Chan Wing Estet.
Kekuatan gerila komunis dalam serangan tersebut tersebut dianggarkan seramai 80-100 orang dan dipercayai  dari Rajimen ke4 Parti Komunis Malaya yang ketika itu dianggarkan mempunyai kekuatan seramai 370 anggota[1]. Penulis yang melawati tempat kejadian mendapati kini kawasan tersebut terletak di Ladang Gunung Mas yang suatu ketika dahulu dikenali dengan nama Chan Wing Estet. Jarak tempat kejadian dari Balai Polis Bekok lebih kurang (10) kilometer. Lokasi itu dinamakan Bukit Locing kerana dikatakan suatu ketika dahulu terdapatnya locing yang amat besar berhampiran puncak yang digunakan sebagai isyarat kepada pekerja-pekerja ladang supaya meninggalkan kawasan ladang sebaik jam 3 petang. Pertempuran itu memang hebat, kekuatan pasukan keselamatan tidak mampu menyamai musuh yang  jumlahnya lebih besar, namun mereka melaksanakan tugas yang diamanahkan dengan penuh tanggungjawab walaupun  nyawa mereka menjadi sandarn. Bagi mereka untuk menyerah tidak sekali-kali. Wira-wira ini sememangnya antara mereka yang terbilang walaupun  tidak pernah dijulang... Bersambung dalam kisah Tragedi Hari Jumaat-layari https://www.youtube.com/channel/UC3JqY052rDAGvR09VlFdENQ?feature=mhee


[1] The Malayan Emergency Revisited 1948-1960 by Lt Col® Azzam Mohd Hanif Ghows

BLOG JOHOR: 01 <b>di bekok</b> - Google Blog Search

Posted: 25 Jun 2013 09:28 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Mandi manda <b>di</b> Sg.Bantang, <b>Bekok</b> | Cucu Nelayan

Posted: 02 Feb 2013 05:08 AM PST

Cerita ni dah lama berlaku sebenarnya..tahun lepas kami merancang nak ke air terjun di gunung ledang, tapi disebabkan pada waktu itu, sedang musim hujan dan demi keselamatan, kami pun ubah plan untuk ke Sungai Bekok. Kat mana sg.bekok ni ek? Aku first time dengar walaupun dah lama dok kat johor ni. Ok kalau nak tau, korang google la sendiri ye sebab aku pun tak tau kedudukannya yang sebenar, hehe..Tapi secara kasarnya, sg.bantang ni terletak di antara ayer hitam dan batu pahat. Selepas ni aku akan gunakan nama sg.bekok sebab lebih sedap disebut, hehe..

Aku pergi dengan wife dan ofismate wife aku, semangat betul diorang ni, maklumlah semua bujang-bujang lagi, excited terlebih..hehe, yang dah kawen cuma aku je. Kami pergi dengan tiga kereta, mula-mula tu konvoi, tapi seperti yang aku katekan tadi, yang bujang-bujang ni excited terlebih, so diorang dah dok pecut meninggalkan kami, tapi takpelah, nanti jumpa jugak kan?

Perjalanan dari skudai ke sg.bekok mengambil masa lebih kurang dua jam. Jalan nya ok, tak susah, dari simpang empat ayer hitam tu, ikut jalan biasa menghala ke yong peng, nanti korang akan jumpa signboard ke kanan untuk ke sg.bekok. Pemandangan memang cantik, nyaman je..suasana kampung..

Dipendekkan cerita, kami pun sampailah di sg.bekok. Di hulu sungai memang ramai sangat orang dengan keluarga bawa anak-anak bermandi manda sambil berkelah. Memang best kawasan ni, air sungai yang sejuk, kawasan cetek, memang sesuailah untuk bawa anak-anak. Tapi kami ni yang konon-konon dah dewasa nak cuba panjat tinggi lagi, hajatnya nak mandi kat air terjun, tapi panjat punye panjat, tak sampai-sampai ke puncak, badan dah penat, hati dah tak sabar nak terjun ke dalam sungai yang sejuk tu. Jadi kami pun ambil keputusan untuk berhenti memanjat dan buat semua persiapan untuk mandi. Aku pun dirikan khemah igloo yang baru je beli sempena nak ke sini, manalah tau kot2 ade sape-sape nak tukar baju atau lepak-lepak ke..jadi tanpa membuang masa, jo, tengok gambar-gambar kami di sg.bekok:

Jadi itulah kisah kami di sg.bekok, memang best..tak boleh lupa kesejukan air sungainye..lama jugalah kitorang lepak berendam..dah keluar sungai, masuk balik sungai..macam tulah sampai kecut kulit-kulit ni..kepada anda semua memang tak rugi datang ke sini, bawalah anak-anak, kawan-kawan..memang best!

01 di tebrau - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di tebrau - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di tangkak</b> - Google Blog Search

Posted: 10 Jul 2013 07:30 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di tangkak</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Jul 2013 07:14 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di tangkak</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Jul 2013 07:06 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di tangkak</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Jul 2013 07:20 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di tangkak</b> - Google Blog Search

Posted: 24 Jun 2013 07:35 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Herba Tihara: Jalan-jalan <b>Tangkak</b>, Johor..

Posted: 28 May 2013 06:40 AM PDT

Apa khabar kawan-kawan saya kat sini?
rasa macam dah setahun tak ngadap blog nih..

Semalam, alhamdulillah saya dan hubby ke Tangkak Johor..
kami hantar anak saudara hubby ke Matrikulasi di situ..
saya tak biasa sangat dengan daerah-daerah  di Johor ni..
daerah-daerah di Pahang pun saya belum habis explore lagi..
tetapi disebabkan kami menuju ke Tangkak ni,
secara automatiknya kami dapatlah explore daerah-daerah di Pahang,
Negeri Sembilan dan Johor sekaligus..

bla..bla...bla..banyaknya saya bebel kan,
ini baru intronya...

Ada tempat yang saya dah familiar dan unfamiliar..
suatu pengalaman yang baru..
sebelum ini saya pernah ke Majidi dan UTM Skudai,
tapi ke Tangkak ni adalah pertama kali bagi saya..

Pusat Matriks ni pun betul-betul dekat dengan ladang sawit..
pemandangan biasa bagi anak felda macam saya.
tetapi di sini kawasan plantation dan bukanlah felda.
ada sebuah pekan kecil..
mungkin bandar berhampiran adalah Segamat,
saya tak arif ni, sebab saya tak sempat pun singgah Segamat...
ia sangat hampir dengan Taman Negara Gunung Ledang dan
air terjun Tangkak..

sempatlah saya jalan-jalan ke sana dengan caj RM7 satu kereta..
ada resort, gerai jualan dan cafe..
sempat beli keychain Gunung Ledang, sape nak?
heheh..

kami selamat sampai di sini pada jam 11.30 pagi..
jalan jem manjang, mamapapa pakat anto anak nak masuk matriks..
so hubby ajak makan nasik dulu..

kitorang makan kat gerai bawah pokok .
haih, lupa pulak nak snap gambar masa ni..
saya suka ler dengan akak dan adik yang meniaga di sini, 
mereka ni ramah-ramah orangnya..
saya makan ayam masak kicap dan sayur tempe.
huih sedapnya orang Johor masak :)
Mula-mula  jumpa gerai jualan t-shirt Gunung Ledang, keychain dan makanan
Ini Gunung Ledang Resort~
Puteri Gunung Ledang dari Pahang..hins
 sambil baca ni sambil snap kat tepi cafe menuju ke air terjun..

Setelah  selesai urusan anak saudara, kami pun pulang..
sempat singgah stesen keretapi Gemas..


  Sejarah tentang Stesen ini~

kami pun merentas sempadan Johor,Negeri Sembilan dan akhirnya Pahang..

GEMPAR!!!!!... RIBUAN RAKYAT JOHOR BERDEMO <b>...</b> - Omak Kau!!!!

Posted: 14 May 2013 03:13 AM PDT

Dianggarkan tidak kurang 2000 warga Johor yang terdiri dari pelbagai lapisan masyarakat, NGO, guru-guru Agama telah berkumpul di perkarangan Ibu Pejabat Polis Daerah Tangkak, Johor  bagi membantah kehadiran Datuk Seri Anwar Ibrahim ke Johor bagi Perhimpunan Kebangkitan Rakyat Membantah Penipuan PRU 13 yang dijadualkan akan berlangsung malam Rabu ini.

Maka amat wajar para pengajur terutamanya DSAI sendiri untuk memikirkan sama ada mau meneruskan atau batal terus Perhimpunan tersebut memandangkan bantahan dari rakyat Tangkak amatlah kuat sekali.

Lagi pun bukankah Johor negeri UMNO paling kuat gagah perkasa sekali dalam dunia...PRU 13 yang lalu membuktikan UMNO tetap teguh dan tiada kawasan pun UMNO tumpas.

Kalau tak percaya cuba tanya Ahmad Maslan dan Puad Zakarshi.

PENGEDAR HERBALIFE <b>DI TANGKAK</b>, MUAR DAN SEGAMAT

Posted: 07 Mar 2013 03:42 AM PST

Berita baik kepada mereka yang berada di sekitar kawasan Tangkak, Muar dan Segamat hubungi pengedar Herbalife di kawasan tersebut di talian : Suzana - 01115393409

01 di tangkak - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di tangkak - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di tangkak</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Jul 2013 07:14 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di tangkak</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Jul 2013 07:06 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di tangkak</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Jul 2013 07:20 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di tangkak</b> - Google Blog Search

Posted: 24 Jun 2013 07:35 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Herba Tihara: Jalan-jalan <b>Tangkak</b>, Johor..

Posted: 28 May 2013 06:40 AM PDT

Apa khabar kawan-kawan saya kat sini?
rasa macam dah setahun tak ngadap blog nih..

Semalam, alhamdulillah saya dan hubby ke Tangkak Johor..
kami hantar anak saudara hubby ke Matrikulasi di situ..
saya tak biasa sangat dengan daerah-daerah  di Johor ni..
daerah-daerah di Pahang pun saya belum habis explore lagi..
tetapi disebabkan kami menuju ke Tangkak ni,
secara automatiknya kami dapatlah explore daerah-daerah di Pahang,
Negeri Sembilan dan Johor sekaligus..

bla..bla...bla..banyaknya saya bebel kan,
ini baru intronya...

Ada tempat yang saya dah familiar dan unfamiliar..
suatu pengalaman yang baru..
sebelum ini saya pernah ke Majidi dan UTM Skudai,
tapi ke Tangkak ni adalah pertama kali bagi saya..

Pusat Matriks ni pun betul-betul dekat dengan ladang sawit..
pemandangan biasa bagi anak felda macam saya.
tetapi di sini kawasan plantation dan bukanlah felda.
ada sebuah pekan kecil..
mungkin bandar berhampiran adalah Segamat,
saya tak arif ni, sebab saya tak sempat pun singgah Segamat...
ia sangat hampir dengan Taman Negara Gunung Ledang dan
air terjun Tangkak..

sempatlah saya jalan-jalan ke sana dengan caj RM7 satu kereta..
ada resort, gerai jualan dan cafe..
sempat beli keychain Gunung Ledang, sape nak?
heheh..

kami selamat sampai di sini pada jam 11.30 pagi..
jalan jem manjang, mamapapa pakat anto anak nak masuk matriks..
so hubby ajak makan nasik dulu..

kitorang makan kat gerai bawah pokok .
haih, lupa pulak nak snap gambar masa ni..
saya suka ler dengan akak dan adik yang meniaga di sini, 
mereka ni ramah-ramah orangnya..
saya makan ayam masak kicap dan sayur tempe.
huih sedapnya orang Johor masak :)
Mula-mula  jumpa gerai jualan t-shirt Gunung Ledang, keychain dan makanan
Ini Gunung Ledang Resort~
Puteri Gunung Ledang dari Pahang..hins
 sambil baca ni sambil snap kat tepi cafe menuju ke air terjun..

Setelah  selesai urusan anak saudara, kami pun pulang..
sempat singgah stesen keretapi Gemas..


  Sejarah tentang Stesen ini~

kami pun merentas sempadan Johor,Negeri Sembilan dan akhirnya Pahang..

GEMPAR!!!!!... RIBUAN RAKYAT JOHOR BERDEMO <b>...</b> - Omak Kau!!!!

Posted: 14 May 2013 03:13 AM PDT

Dianggarkan tidak kurang 2000 warga Johor yang terdiri dari pelbagai lapisan masyarakat, NGO, guru-guru Agama telah berkumpul di perkarangan Ibu Pejabat Polis Daerah Tangkak, Johor  bagi membantah kehadiran Datuk Seri Anwar Ibrahim ke Johor bagi Perhimpunan Kebangkitan Rakyat Membantah Penipuan PRU 13 yang dijadualkan akan berlangsung malam Rabu ini.

Maka amat wajar para pengajur terutamanya DSAI sendiri untuk memikirkan sama ada mau meneruskan atau batal terus Perhimpunan tersebut memandangkan bantahan dari rakyat Tangkak amatlah kuat sekali.

Lagi pun bukankah Johor negeri UMNO paling kuat gagah perkasa sekali dalam dunia...PRU 13 yang lalu membuktikan UMNO tetap teguh dan tiada kawasan pun UMNO tumpas.

Kalau tak percaya cuba tanya Ahmad Maslan dan Puad Zakarshi.

PENGEDAR HERBALIFE <b>DI TANGKAK</b>, MUAR DAN SEGAMAT

Posted: 07 Mar 2013 03:42 AM PST

Berita baik kepada mereka yang berada di sekitar kawasan Tangkak, Muar dan Segamat hubungi pengedar Herbalife di kawasan tersebut di talian : Suzana - 01115393409

01 di benut - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di benut - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di benut</b> - Google Blog Search

Posted: 24 Jun 2013 07:31 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di benut</b> - Google Blog Search

Posted: 23 Jun 2013 07:22 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di benut</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Jun 2013 07:16 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di benut</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Jun 2013 07:11 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di benut</b> - Google Blog Search

Posted: 22 May 2013 07:20 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di benut</b> - Google Blog Search

Posted: 20 May 2013 07:06 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Nusajaya Kini: 80 % Pengundi Cina <b>Benut</b> Sokong PAS Dan <b>...</b>

Posted: 26 Apr 2013 01:16 AM PDT

PONTIAN – Calon PAS Benut, Raden Sarobo Ponoh bakal memperolehi kira-kira 80% sokongan daripada kaum Tionghua bersandarkan penglibatannya yang aktif menyantuni masyarakat itu sejak tiga tahun kebelakangan ini.

"Anda pula bagaimana? Jom ubah !. Bertemu masyarakat cina di Pekan Benut, Rata-rata masyarakat cina mahukan perubahan. Ungkapan yang paling kerap mereka katakan " ini kali kasi Ubah". Ini Kalililah, Kita Ubah" kata Admin Facebook Mtd Pas Benut dalam satu kenyataan.

Sokongan masyakat Cina bukan sahaja bertumpu di kawasan-kawasan tertentu sahaja, malah ianya dilihat menjadi 'trend' di mana sahaja menjelang PRU-13 kali ini.

Menurut salah seorang penyokong Pakatan Rakyat daripada DAP yang hadir dalam siri ceramah kelompok di Pulai Perdana baru-baru ini, beliau yakin kebangkitan  sokongan daripada masyarakat cina akan memberi lonjakan kemengan kepada PAS dan Pakatan Rakyat.

Mengimbau kembali landskap politik PRU-12 pada tahun 2008 yang lalu, kesan sokongan yang diberikan oleh masyarakat cina ini telah menyebabkan Pakatan Rakyat mampu untuk mengambil alih 5 buah negeri. 

**KLIK SINI untuk Iklan Teks produk anda dengan hanya RM5 sebulan!!**

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

PENAFIAN DAN PERINGATAN - Ini merupakan web rasmi Nusajaya Kini. Semua artikel di sini adalah hak mutlak Nusajaya Kini, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika diletakkan nama pemiliknya. Semua gambar di web ini adalah hak milik Nusajaya Kini dan juga ehsan dari Google. Nusajaya Kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Sebarang pertanyaan dan pendapat boleh dikemukakan terus melalui email kepada kami di nusajayakini@gmail.com

Kongsikan pandangan anda


01 di chaah johor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di chaah johor - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 24 Jun 2013 03:20 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 13 May 2013 03:15 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 11 May 2013 03:29 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 25 Mar 2013 03:55 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 21 Mar 2013 04:12 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 20 Mar 2013 03:42 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Jan 2013 03:34 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 23 Nov 2012 03:30 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Nov 2012 03:33 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Oct 2012 12:00 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Oct 2012 12:00 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 10 Sep 2012 03:37 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Sep 2012 03:26 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 31 Jul 2012 03:19 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

perkhidmatan lori sewa <b>johor</b> bahru 0127518662 | SewaLori.Com

Posted: 31 Jul 2012 07:44 AM PDT

Jenis Lori | Type of Lorry

all lorries

Description

We provide perkhidmatan lori sewa johor bahru keseluruhan Malaysia seperti dibawa:-
Ulu tiram,kota tinggi,mersing,pengerang,desaru,bukit penawar,masai,pasir gudang,
Tebrau,ayer baloi,gelang patah,pontian,kukup,benut,senggarang batu pahat,kluang
Simpang renggam,machap,yong peng,labis,chaah,segamat,tangkak,muar,sedenak,senai,kulai,
Pulai,air hitam,sri gading,pagoh.

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Jul 2012 03:24 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Demo sunyi bantah sokongan Anwar terhadap Israel - Mybloghub

Posted: 24 Mar 2012 09:08 PM PDT

THE UNSPINNERS SAYS

Selepas solat jumaat lepas, penduduk setempat di Chaah Johor membuat demo mebantah sokongan Anwar Ibrahim kepada Israel.

Disebuah kawasan lapang di Jalan Nerawan, Kg Jawa, Chaah, seramai 30 orang kelihatan hadhi. Mereka menakkan dia kain rentang dan 12 placard bertulis 'ANWAR SELAMAT DATANG YAHUDI', JAUHKAN DIRI DARI ANWAR, ANWAR LOVE ISRAEL, BARUA LU ANWAR PENGHIANAT,ANWAR SOKONG YAHUDI MUSUH ISLAM,HIDUP PALESTINE,ANWAR PENGHIANAT BANGSA,ANWAR BOLEH BLA,…READ MORE

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 27 Jun 2012 03:23 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

mill-assistant-engineers-job-vacancy-<b>chaah</b>-segamat-<b>johor</b>

Posted: 16 Oct 2011 06:12 AM PDT

}s6癪Ry6N߶4k2~#gKR.$(ò/I6i%՛,Gh4 \I4s/gYh6tϛ͋~ڍ ڑi6/?XmEQ9nш25Vd߽c*0r637ķؾ=7nd.|Qc|"513'Yƿ8pjG~ko4f[~Eu&!k ށ;?#=Eӱ};lތҚ=#oUQoYd޿m|jJ`wKۥeG|Z-ܬp<(/_C킼͝HѪ2ٲ'zLUmYVR�~in*qArV]`~y a6 Fsqbwh C6^.0Gҕ+`B%|b۱pi,"ji?`$f,@LI'sw,\2/nxriA_kw[˓ *jlpyn@EviYXۄn`(y#XMg}CE_;0rQHsz;)pӀ .>lk{p1޾&s< %Q `E捏`6C `ftr`2Clh]i{kȔ{ڹR8eZabIH,iZaFXK$D0Z=7X/R5!chDUoH66ZVw #JhuٿArCqt??1jC-jF�1 Mqu7yQhItM:CH"8j,b?izeRb/WkҶ!ɇdPQ. .nFIlTIf{z>]-όQtg[> , Ҋѥ g+kOqJ[5&Xl!@:f m80 DjܙE jHclLh\ )˿6P +}+i߆W0?i k<`Ỽbi[5uP^ Sҝ[Xht8G2iP!`ng)R-eZfDzĨY 2y2#07`7F@Mҹ|x06M0,tR>D8Cػ& t0MFi{HW6 vXϧ 4:i50S}DVJo=v턧zWGvH] Cj2%gx8#];I큢<8""Ō *$znXhqq!{Rr'*(;x0#w= V]|PH)ɪ9RyZ٠LHpyu2OYx¹g䔘+7:`H$ڠᇨ[$%ILԴS%cɗ&jj(f7b#jadFRXLsõ6FeʎFk%6 hP^0h4Eˬ!voyvqnS(C!q49xU0VPVxͥTx;!Mxys%ցVWmjb6 Z�-Seʸnm[ٖx?_bv^3:&Q"YEm4wCW2ea]FL9$XYXg|jp]e~tyyP}L*[hmPJ7ح ^̸b/@T'pHysmv~s;iVLf6QhHS܁jdEK6mTzlMf^0ҳ=oAh@j`FaSepPaEA7\P a%6R ? NQm):Zlߡ7D db1kx!Vٞٳxi SEƪaZ> nim::6L#Ixo_ AS|$hu^t+`aǦ^q<5r`;F`b;03ኑeB!@,oO"K0à -0\ ERD`,b_x#j*?H㗾>/fZ@JPB:lvz{[JEǠF]LXD4KHѢ#&@ೄRmj+WGcp=ĽU!;JV1Gi/Mϒ4 'vRfc%g280v!&Y.j\2)4)XKδJ1i@@1uVIjX:DpRܑ {:gLA٢t)j$BXIfAJ{+@r-†p(`)i$!Q kZaa⠘ $Fè`g+]2t^a.{q(:̎Vk[M&Cu/x;OgKC+`ftע+S©;_idvr gˋqEG-tdXbH7eE4dd]Y2]m73ۺ1I. \iF^RF"}ڍwp*%TmA HMDo$HϮ<}HV\RzcT̎2RFI9,)5s0ky26ӦTytlJQ|ΪAY,;(χTPC?TAĈܖ25W0PL$ɘ7wtU}Pu=ut>ֿ)NTho4/wSKr]"ֵ/O̾z["\X9Cxҙ9#vbzDj[Eڑ&8d*>|Ћ" Oa`&*w+cNh'/-Ȟ+fɣ<}{1=W #4dt=12 rYNQשĜpF4C.RRcLY벭VWr0Rf[ݨBF䩟tΎybAzЋ&G+($k6ۍV;Aвª96a#ldںjsPR?n`8ݑ Y|e7h"\OCemdNQ[Sζ|{(n|ޡuvE)v-U{eVDڭ"KP%P 4@˒Eb!^;_iDP14%#`8l֟+K"ZDWyu٩4ϛIQ2IGPd+-¥ڶUqWrC[j%2Nkِq|yK Zjs8spd~j3'A.nS[3wAsR۴~Ԗc|QX=^vndZb;`:O4]v{u2ȶgy0tcbM:6v92.nK!==wu|&& V0+ "VJTtT^RR4:F͍,YWFfwxx~{;޸kz`EڵЋN1'M踎UQ$DYFWE ;BN 0z#)'>xܹ| sm#](AQ.0|c_C1j`zжnԷY=Joao!m9任m,! lY,WJ42p; F;<=:GYeKzO2t`%BBqN& <"%D]mi#}#ͨU~ҊRUoU/$x!Gm=|-/ q3K_Qd\31OxK>đhgUMB"rrޣ&k9־xKÚE35"~2 ?|lcDi+NI^HZl~V{^'*x[x|,Y/HU!JT@dfӽ. mFbTcU%uO싊rUW+Tq册k@@b3Xi8RA`B3n6bժrlA LHbi~b}RٵHiTzR ( vU !b?MзQ1\@auM7B/Atdq@G%3ݠ<,Nl߯2.2A T}՗rwijZOƥϿGu2!f*t)od/nx@6^~;,HFH3b4ʊȦ#呔5HVKxS K]C{/Oj!ҸTQOʊ;XVVNy\Ui<@Y9ٷ ~H :(ot M{zu) hm*v#4 RQ+սJ7OB6^W{Q^4bLTnF{ezU*sPS6Q_&n_險3]CjeDUmUQœ .e]Έ{3B ;!M^!,>Y5ܘDt@ ۾ +HL͆+61v'*:BuHٮꏊLVP(JY!|7vJUbLlH4ͦ12y5P����@m p|%޿Ok[K~Jo"oV]+|LnK+%YKU)!*~GM@AЩ@RWK({a37my`dY21Rg?8uHW.Y͵QVDH!`;O<˛\G_Ot[w;)S"}<&ۢ;}D*]ET[wGxN/W9M8EĎ䷡cXz:V,,!n;Inp;akX3kQ 4^{WLu[ǹ//+#}nei$?\"F++c-f1G%~l!h] .?](^xgewc Ɓ~pkVH|Kr~95:3_-tLo` )K|W21/u?ۘ?r?dg!U^жnh7IS^䙞^WSgG}%CwlS+nxs;} nʮH#im_70|*` =kD3Gxp6IoNk⹖jsVpƠO:3:{s| Ǽp|ӓ

}s6癪Ry6N߶4k2~#gKR.$(ò/I6i%՛,Gh4 \I4s/gYh6tϛ͋~ڍ ڑi6/?XmEQ9nш25Vd߽c*0r637ķؾ=7nd.|Qc|"513'Yƿ8pjG~ko4f[~Eu&!k ށ;?#=Eӱ};lތҚ=#oUQoYd޿m|jJ`wKۥeG|Z-ܬp<(/_C킼͝HѪ2ٲ'zLUmYVR�~in*qArV]`~y a6 Fsqbwh C6^.0Gҕ+`B%|b۱pi,"ji?`$f,@LI'sw,\2/nxriA_kw[˓ *jlpyn@EviYXۄn`(y#XMg}CE_;0rQHsz;)pӀ .>lk{p1޾&s< %Q `E捏`6C `ftr`2Clh]i{kȔ{ڹR8eZabIH,iZaFXK$D0Z=7X/R5!chDUoH66ZVw #JhuٿArCqt??1jC-jF�1 Mqu7yQhItM:CH"8j,b?izeRb/WkҶ!ɇdPQ. .nFIlTIf{z>]-όQtg[> , Ҋѥ g+kOqJ[5&Xl!@:f m80 DjܙE jHclLh\ )˿6P +}+i߆W0?i k<`Ỽbi[5uP^ Sҝ[Xht8G2iP!`ng)R-eZfDzĨY 2y2#07`7F@Mҹ|x06M0,tR>D8Cػ& t0MFi{HW6 vXϧ 4:i50S}DVJo=v턧zWGvH] Cj2%gx8#];I큢<8""Ō *$znXhqq!{Rr'*(;x0#w= V]|PH)ɪ9RyZ٠LHpyu2OYx¹g䔘+7:`H$ڠᇨ[$%ILԴS%cɗ&jj(f7b#jadFRXLsõ6FeʎFk%6 hP^0h4Eˬ!voyvqnS(C!q49xU0VPVxͥTx;!Mxys%ցVWmjb6 Z�-Seʸnm[ٖx?_bv^3:&Q"YEm4wCW2ea]FL9$XYXg|jp]e~tyyP}L*[hmPJ7ح ^̸b/@T'pHysmv~s;iVLf6QhHS܁jdEK6mTzlMf^0ҳ=oAh@j`FaSepPaEA7\P a%6R ? NQm):Zlߡ7D db1kx!Vٞٳxi SEƪaZ> nim::6L#Ixo_ AS|$hu^t+`aǦ^q<5r`;F`b;03ኑeB!@,oO"K0à -0\ ERD`,b_x#j*?H㗾>/fZ@JPB:lvz{[JEǠF]LXD4KHѢ#&@ೄRmj+WGcp=ĽU!;JV1Gi/Mϒ4 'vRfc%g280v!&Y.j\2)4)XKδJ1i@@1uVIjX:DpRܑ {:gLA٢t)j$BXIfAJ{+@r-†p(`)i$!Q kZaa⠘ $Fè`g+]2t^a.{q(:̎Vk[M&Cu/x;OgKC+`ftע+S©;_idvr gˋqEG-tdXbH7eE4dd]Y2]m73ۺ1I. \iF^RF"}ڍwp*%TmA HMDo$HϮ<}HV\RzcT̎2RFI9,)5s0ky26ӦTytlJQ|ΪAY,;(χTPC?TAĈܖ25W0PL$ɘ7wtU}Pu=ut>ֿ)NTho4/wSKr]"ֵ/O̾z["\X9Cxҙ9#vbzDj[Eڑ&8d*>|Ћ" Oa`&*w+cNh'/-Ȟ+fɣ<}{1=W #4dt=12 rYNQשĜpF4C.RRcLY벭VWr0Rf[ݨBF䩟tΎybAzЋ&G+($k6ۍV;Aвª96a#ldںjsPR?n`8ݑ Y|e7h"\OCemdNQ[Sζ|{(n|ޡuvE)v-U{eVDڭ"KP%P 4@˒Eb!^;_iDP14%#`8l֟+K"ZDWyu٩4ϛIQ2IGPd+-¥ڶUqWrC[j%2Nkِq|yK Zjs8spd~j3'A.nS[3wAsR۴~Ԗc|QX=^vndZb;`:O4]v{u2ȶgy0tcbM:6v92.nK!==wu|&& V0+ "VJTtT^RR4:F͍,YWFfwxx~{;޸kz`EڵЋN1'M踎UQ$DYFWE ;BN 0z#)'>xܹ| sm#](AQ.0|c_C1j`zжnԷY=Joao!m9任m,! lY,WJ42p; F;<=:GYeKzO2t`%BBqN& <"%D]mi#}#ͨU~ҊRUoU/$x!Gm=|-/ q3K_Qd\31OxK>đhgUMB"rrޣ&k9־xKÚE35"~2 ?|lcDi+NI^HZl~V{^'*x[x|,Y/HU!JT@dfӽ. mFbTcU%uO싊rUW+Tq册k@@b3Xi8RA`B3n6bժrlA LHbi~b}RٵHiTzR ( vU !b?MзQ1\@auM7B/Atdq@G%3ݠ<,Nl߯2.2A T}՗rwijZOƥϿGu2!f*t)od/nx@6^~;,HFH3b4ʊȦ#呔5HVKxS K]C{/Oj!ҸTQOʊ;XVVNy\Ui<@Y9ٷ ~H :(ot M{zu) hm*v#4 RQ+սJ7OB6^W{Q^4bLTnF{ezU*sPS6Q_&n_險3]CjeDUmUQœ .e]Έ{3B ;!M^!,>Y5ܘDt@ ۾ +HL͆+61v'*:BuHٮꏊLVP(JY!|7vJUbLlH4ͦ12y5P����@m p|%޿Ok[K~Jo"oV]+|LnK+%YKU)!*~GM@AЩ@RWK({a37my`dY21Rg?8uHW.Y͵QVDH!`;O<˛\G_Ot[w;)S"}<&ۢ;}D*]ET[wGxN/W9M8EĎ䷡cXz:V,,!n;Inp;akX3kQ 4^{WLu[ǹ//+#}nei$?\"F++c-f1G%~l!h] .?](^xgewc Ɓ~pkVH|Kr~95:3_-tLo` )K|W21/u?ۘ?r?dg!U^жnh7IS^䙞^WSgG}%CwlS+nxs;} nʮH#im_70|*` =kD3Gxp6IoNk⹖jsVpƠO:3:{s| Ǽp|ӓ

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Nov 2012 03:08 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 21 Nov 2012 03:16 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 31 Jul 2012 03:19 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

perkhidmatan lori sewa <b>johor</b> bahru 0127518662 | SewaLori.Com

Posted: 31 Jul 2012 07:44 AM PDT

Jenis Lori | Type of Lorry

all lorries

Description

We provide perkhidmatan lori sewa johor bahru keseluruhan Malaysia seperti dibawa:-
Ulu tiram,kota tinggi,mersing,pengerang,desaru,bukit penawar,masai,pasir gudang,
Tebrau,ayer baloi,gelang patah,pontian,kukup,benut,senggarang batu pahat,kluang
Simpang renggam,machap,yong peng,labis,chaah,segamat,tangkak,muar,sedenak,senai,kulai,
Pulai,air hitam,sri gading,pagoh.

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 18 Mar 2013 03:54 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 23 Jan 2013 03:14 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Jan 2013 03:41 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Nov 2012 03:46 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 27 Nov 2012 03:54 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 26 Nov 2012 03:38 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 11 Nov 2012 03:59 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 17 Aug 2012 03:34 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Posted:

[unable to retrieve full-text content]

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Jun 2013 03:16 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Jun 2013 03:17 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 28 Apr 2013 03:30 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 11 Mar 2013 04:22 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 23 Jan 2013 03:14 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Jan 2013 03:41 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Nov 2012 03:46 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 27 Nov 2012 03:54 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 26 Nov 2012 03:38 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 11 Nov 2012 03:59 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 17 Aug 2012 03:34 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Posted:

[unable to retrieve full-text content]

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 23 Jan 2013 03:14 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Jan 2013 03:41 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Nov 2012 03:46 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 27 Nov 2012 03:54 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 26 Nov 2012 03:38 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 11 Nov 2012 03:59 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 17 Aug 2012 03:34 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Posted:

[unable to retrieve full-text content]
 

BLOG JOHOR

Copyright 2010 All Rights Reserved