ads

Isnin, 28 April 2014

01 di gelang patah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di gelang patah - Google Blog Search


Ada agenda tertentu bertanding <b>di Gelang Patah</b> | Portal Islam dan <b>...</b>

Posted: 20 Mar 2013 09:15 PM PDT

BANGI 20 Mac - Setiausaha Biro Politik ISMA, Ustaz Mohd Hazizi Abdul Rahman menyifatkan hasrat pemimpin DAP, Lim Kit Siang untuk bertanding di Gelang Patah, Johor adalah untuk menjayakan agenda tertentu dan bukanlah suatu perkara yang mengejutkan.

Katanya, langkah yang diambil oleh Lim Kit Siang ini adalah satu langkah yang sudah dijangka sebenarnya. Itu merupakan strategi DAP untuk menambah kerusi Parlimen bagi pihak mereka.

Beliau berkata demikian kerana pernah mendapat maklumat daripada sumber yang dipercayai yang mengatakan orang-orang Cina telah mengatur dan memindahkan pengundi mereka dari kawasan yang sedia sudah kuat seperti Ipoh Timur, Siputeh dan beberapa kawasan lain  ke kawasan yang mereka sasarkan.

"Jadi antara kawasan yang mereka sasarkan seperti yang diberitahu sumber ialah di Johor iaitu Gelang Patah dan juga Pontian.

"Maka oleh sebab itu, tindakan mereka perlu diberi perhatian terutamanya oleh orang Melayu dalam menjaga kepentingan dan hak orang Melayu sendiri dari sudut bilangan kerusi yang akan dimiliki kelak," ujarnya.

Jelas Ustaz Hazizi lagi, meskipun Gelang Patah sebelum ini dikuasai oleh MCA, tapi mereka telah mengatur langkah bagaimana untuk menang di situ sebaliknya orang Melayu masih lagi dengan politik menang sorak kampong tergadai iaitu tiada langkah strategik yang diambil seperti mana kaum Cina.

Beliau berkata demikian bagi mengulas laporan media mengenai Lim Kit Siang yang diumumkan sebagai calon DAP bagi kerusi Parlimen Gelang Patah pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) dalam sambutan ulangtahun parti  DAP ke-47 di Skudai baru-baru ini.

01 di masai johor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di masai johor - Google Blog Search


Pengedar Shaklee <b>Di</b> Kawasan Pasir Gudang, <b>Masai</b> & <b>Johor</b> Bahru <b>...</b>

Posted: 11 Feb 2014 07:10 AM PST

Berita baik untuk pengguna vitamin SHAKLEE di sekitar Johor Bahru, Pasir Gudang dan Masai. Kini anda tidak perlu lagi menunggu pihak posmen datang ke rumah anda bagi mendapatkan vitamin kesayangan anda. Anda hanya perlu menghubungi pengedar berdaftar Khadijah Ishak di talian 0197567407. Khadijah atau lebih mesra di panggil Ija menawarkan perkhidmatan penghantaran & cash On Deliver (COD) di sekitar Masai, Permas Jaya, Pasir Gudang, Taman Rinting, Seri Alam , Johor Bahru, Kempas dan Tampoi. Untuk yang berada di luar kawasan Johor, Ija turut menyediakan penghantaran secara Pos keseluruh semenanjung Malaysia , Sabah & Sarawak.

khadijah+ishak Pengedar Shaklee Di Kawasan Pasir Gudang, Masai & Johor Bahru.

Ija menjaminkan penghantaran yang cepat, harga dan konsultasi terbaik bagi memastikan setiap pelanggan mendapat manfaat & kebaikkan SHAKLEE. Alhamdulillah pelanggan-pelanggan kami berpuas hati dengan penghantaran ija yang cepat dan sampai seperti yang dijanjikan.Hampir setiap hari Ija menerima feedback-feedback positif dari para pelanggan berkaitan dengan keberkesan produk Shaklee. Semua ini adalah berkat usaha & doa-doa mereka semua. Ija mempunyai READY STOK bagi hampir kesemua vitamin SHAKLEE. Justeru, para pelanggan tidak perlu berasa khuatir mereka akan kehabisan stok.

Testimonial Produk Shaklee

Produk pertama yang membuat Ija jatuh cinta adalah SET 3M,memasang niat untuk memperjuangkan penyusuan susu ibu dan bagi memastikan Ija bertenaga,sihat & cergas dalam menjalani tugas seharian sebagai isteri,ibu dan pekerja. Pada ibu-ibu yang mempunyai masalah berkaitan penyusuan susu ibu, boleh menghubungi Ija ,Ija sentiasa bersedia untuk berkongsi pengalaman dan membantu mengatasi permasalahan tersebut. Sekiranya anda juga mempunyai masaalah berkaiatn kesihatan dan kecantikan , Ija turut sedia membantu.Apa yang perlu anda buat hanya menghubungi saya melalui talian telefon ataupun secara online di fb ataupun email dan , Ija akan sedia mendengar dan mebantu anda.
Setelah merasai keberkesanan dan kebaikkan produk Shaklee ini, Ija ingin berkongsi kebaikkannya dengan anda di luar sana semua. Bagi memastikan anda turut dapat merasai keberkesan & kebaikkan produk Shaklee Ija menyediakan konsultasi secara percuma sepanjang pengambilan produk,waktu makan vitamin yang sesuai mengikut permasalahan anda serta tips-tips yang berkaitan.
Sekiranya anda berminat untuk membelikan produk Shaklee atau ingin menjana pendapatan bersama Shaklee,sila hubungi saya. Saya sangat berbahagia dan gembira ,jika dapat membantu anda mengubah taraf kesihatan anda mahupun taraf ekonomi keluarga anda melalui biz Shaklee ini.

Hubungi saya untuk dapatkan harga mampu milik sekarang:

Khadijah Ishak
Shaklee ID: 924725
Call/Whatsapp/SMS: 019 756 7407
Emel: khadijah.ishak83@gmail.com
Blog: http://www.mamadvitamin.com

pixel Pengedar Shaklee Di Kawasan Pasir Gudang, Masai & Johor Bahru.

di negeri johor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

di negeri johor - Google Blog Search


Pengedar Shaklee <b>di</b> Melaka, <b>Negeri</b> Sembilan dan <b>Johor</b>

Posted: 27 Apr 2014 07:00 PM PDT

Sekarang tiba masa untuk kita berkenalan dengan Pengedar Shaklee Melaka, Negeri Sembilan dan Johor. Sebelum ni kita dah berkenalan dengan Pengedar Shaklee dari seluruh Malaysia dari Kuala Lumpur, Putrajaya, Selangor.

Kemudian kita juga dah berkenalan dengan Pengedar Shaklee di Utara iaitu di Perak, Pulau Pinang, Perlis, dan Kedah. Kemudian kita ke Pantai Timur untuk berkenalan dengan Pengedar Shaklee di Kelantan, Terengganu dan Pahang.

Sekarang kita berkenalan pula dengan Pengedar Shaklee di Selatan Malaysia iaitu di Melaka, Negeri Sembilan dan Johor.

Pengedar Shaklee

Sekiranya dalam senarai tu takde lokasi anda, hubungi talian hotline Pengedar Shaklee 24 jam 0111 999 5667 atau anda boleh Daftar Ahli Shaklee dengan mereka yang berkenaan untuk jadi wakil Shaklee di kawasan anda. Daftar Ahli Shaklee ni murah sangat, hanya RM65 seumur hidup. Kalau nak minta Shaklee poskan beg keahlian SHAKLEE, hanya RM10 saja tambahan, so total RM75 seumur hidup.

Senarai Pengedar Shaklee di Negeri Sembilan

Pengedar Shaklee di Seremban

Siti Norasihah Mohd Jamil (019-6655927)

NURUL NAZILA BINTI JAMALUDIN 0169390677

Pengedar Shaklee Nilai

Pn. Rafidah Samsar (0192395996)

Pengedar Shaklee di Melaka

Noralimi Latip

Durian Tunggal , Alor Gajah, Krubong Perdana,  MITC, Ayer Keroh

019-9244845 

http://mamiskincare.net/

Nuhafizah Bt Mat Saman

Alor Gajah

012-6240386

Mariana binti Zabidi

Seluruh Melaka

6019-4582808

Nurul Hima

Seluruh Melaka

6010-6241890

Siti Aishah

Sungai Udang

6013-2626441

Pengedar Shaklee di Johor

Pengedar Shaklee di Muar

Nor aidah abd Rahim  0177812320 - https://www.facebook.com/aida.jasin.7?fref=ts

Pengedar Shaklee di Batu Pahat

Cik Nursyazana Jamaludin (011-19731741)

Puan Nordiana Mohamed Ajis ( 012-7594160 )

Facebook Diana Ana ( https://www.facebook.com/ana.shahriz )

Pengedar Shaklee di Kluang

Puan Asrimah Bakri (017-7880376/019-2714135)

Pengedar Shaklee Johor Bharu

Puan Rabiah Majid (013-7634320)

Facebook Rabiah Majid ( https://www.facebook.com/rabiah.majid.1?fref=ts )

Puan Jasilla Jaman (017-7525892)

Facebook Fareeda Jasilla ( https://www.facebook.com/jasilla.jaman?fref=ts )

Pengedar Shaklee Segamat

Saniah Ngadiman – 014-2743537

Liza Ngadiman – Taman Yayasan – 013-7352061

Pengedar Shaklee Pasir Gudang

Nurfarahana bt Mansor (019-9378518)

Anda juga boleh hubungi Pengedar Shaklee di kawasan berikut kalau bukan berada bukan di negeri kami.

Pengedar Shaklee di Ampang, Cheras dan seluruh Kuala Lumpur

Pengedar Shaklee di Putrajaya, dan seluruh Selangor

Pengedar Shaklee di Kelantan, Terengganu dan Pahang

Atau anda boleh call talian hotline Pengedar Shaklee 0111 999 5667

Kami pun memang suka kalau lagi ramai orang Daftar Ahli Shaklee dengan kami. Kecil tapak tangan stadium kami tadahkan.

Untuk sebarang maklumat lanjut berkenaan Produk Shaklee, Harga Produk Shaklee, Harga Set Shaklee dan Daftar Ahli Shaklee, hubungi Pengedar Shaklee di Cheras dan Ampang

Atau hubungi kami melalui saluran berikut :

Pengedar Shaklee di Ampang

01 di kahang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di kahang - Google Blog Search


Edisi Purba Suasana Pilihanraya <b>di Gelang Patah</b> | mknaceunlimited

Posted: 24 Apr 2014 11:35 PM PDT

Laman Ping.Busuk dibangunkan dan diaturcara oleh pengaturcara kami tersendiri. Sebarang kesulitan, diharap anda dapat menghubungi kami melalui email busuk.org[at]gmail ataupun melalui laman fb kami.

Online user : 758
Widget Aktif : 3,848
Banner Aktif : 5,553

Domain Dibenarkan: 9,401
Jumlah Artikel : 674,444

01 di batu pahat - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di batu pahat - Google Blog Search


Pergi Kenduri Kahwin <b>Di Batu Pahat</b> - Mia Liana

Posted: 05 Apr 2014 02:08 AM PDT

Tengahari tadi Mia pergi kenduri kahwin saudara di Batu Pahat. Sepupu Mia kahwin. Pergi sekeluarga dengan mak, ayah dan adik Mia.

Dapat jumpa sanak saudara sebelah Ayah Mia. Sebelum balik sempat self-service ambil aiskrim. Sedap...

01 di lok heng - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di lok heng - Google Blog Search


Edisi Purba Suasana Pilihanraya <b>di Gelang Patah</b> | mknaceunlimited

Posted: 24 Apr 2014 11:35 PM PDT

Laman Ping.Busuk dibangunkan dan diaturcara oleh pengaturcara kami tersendiri. Sebarang kesulitan, diharap anda dapat menghubungi kami melalui email busuk.org[at]gmail ataupun melalui laman fb kami.

Online user : 2,864
Widget Aktif : 3,889
Banner Aktif : 5,492

Domain Dibenarkan: 9,381
Jumlah Artikel : 672,435

Sesak lain macam <b>di</b> persimpangan pekan lama <b>gelang patah</b> <b>...</b>

Posted: 13 Apr 2014 05:29 AM PDT

Sesak lain macam di persimpangan pekan lama gelang patah. nak kata sesak. tak juga. cuma slow. mana yang nak singgah stesen minyak shell tu. mana yang nak menyimpang. Layan ajer la..

lampu merah pun masih sangkut tak leh nak ke depan lagi dah

ngan bas nak motong kuar ke jalan bosa

aduhaiii... memang tak kena tul la jalan ni bila tiba waktu balik ni

tungguuuu

yok kita nyelit

nasib baik la...


01 di labis - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di labis - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di labis</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Jan 2014 07:07 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di labis</b> - Google Blog Search

Posted: 21 Dec 2013 07:19 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Gambar Anggota Polis Tembak Isteri Dan Bapa Mertua <b>Di Labis</b>

Posted: 14 Sep 2013 09:24 AM PDT


SHAH ALAM - Seorang anggota polis yang dipercayai menghadapi sakit mental dilaporkan menembak isteri dan bapa mertuanya, malam tadi.

Menurut sumber, anggota polis berkenaan yang bertugas di salah sebuah pondok polis di Labis, Johor dipercayai telah menembak mati isterinya di pondok polis di tempat dia bertugas sebelum datang ke Tangkak dan menembak bapa mertuanya.

Suspek kemudiannya dilaporkan telah menembak dirinya sendiri dan mati ditempat kejadian.

Sinar Harian Online difahamkan, punca kejadian adalah disebabkan daripada masalah keluarga.

Anggota polis berkenaan dan isterinya dilaporkan pernah merujuk ke jabatan agama.

Suspek juga dikatakan mempunyai masalah mental tetapi tidak pernah dirujuk di mana-mana hospital.

Cabut nyawa isteri, mentua

Oleh Fairul Asmaini Mohd Pilus, Ahmad Ismail dan Shaifulazhar Misri

LEDANG: Seorang anggota polis yang dipercayai mempunyai masalah dalam perkahwinan menembak mati isteri dan bapa mentua sebelum bertindak menembak dirinya dalam dua kejadian berasingan di Jalan Sialang, Batu 17, Tangkak, di sini, malam tadi.

Dalam kejadian itu, Lans Korporal Fadzly Omar, 29, dipercayai menembak mati isterinya, Norakmal Abd Kadir, 26, di rumah mereka di Kuarters Kediaman Pondok Polis Felda Cempelak, Labis, kira-kira 6.15 petang.

Dia kemudian memandu ke rumah mentuanya di Tangkak dan tiba di kediaman berkenaan, kira-kira 7 petang.

Suspek yang bertugas di Pondok Polis Felda Cempelak, Segamat, dipercayai berbual seketika bersama bapa mentuanya di ruang tamu.

Ketika berbual, dia dikatakan mengeluarkan pistol dan terus menembak bapa mentuanya, Ab Kadir Md Arif, 65, sebelum bertindak menembak dirinya.

Abdul Kadir yang parah dikejarkan oleh jiran ke Hospital Tangkak namun disahkan meninggal dunia tidak lama kemudian.

Bagaimanapun, suspek yang dipercayai mempunyai masalah dengan isterinya meninggal dunia di tempat kejadian.

Sementara itu, jiran mentua suspek yang enggan dikenali, berkata dia mendengar seperti bunyi mercun sebanyak dua kali di rumah mangsa sebelum Maghrib.

Katanya, dia tidak mengesyaki sebarang perkara buruk sebelum tiba-tiba seorang anak mangsa meluru datang ke rumahnya dan memberitahu ayahnya ditembak oleh suspek yang juga abang iparnya.

"Saya memberanikan diri untuk melihat ke dalam rumah berkenaan dan terkejut melihat kejadian itu," katanya ketika ditemui.

Menurutnya, sebelum kejadian dia melihat suspek pulang ke rumah bapa mentuanya itu bersama anak lelakinya yang berusia tiga tahun menaiki sebuah Proton Wira.

Katanya, dia juga ada melihat anak perempuan mangsa keluar bermain main bersama anak suspek di luar rumah.

"Ketika masuk ke ruang tamu rumah itu, saya melihat bapa mentuanya sudah terlentang di lantai dalam keadaan nyawa-nyawa ikan manakala suspek tertiarap di atas meja.

"Meskipun terkejut, saya sempat menghubungi polis dan ambulans untuk bantuan kecemasan namun seorang daripada mereka ketika itu sudah meninggal dunia," katanya.

Artikel berkaitan SEMASA

BLOG JOHOR: 01 <b>di labis</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Apr 2014 07:12 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di labis</b> - Google Blog Search

Posted: 30 Mar 2014 12:00 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

My Own Dot Com: Satay <b>Labis</b> Bukit Jelutong

Posted: 30 Mar 2014 05:20 PM PDT

Akhirnya saya dapat juga menikmati keenakan Satay Labis di Bukit Jelutong. Rupa-rupanya beberapa hari sebelum ini ketika saya berkunjung ke gerai Satay Labis dan kecewa mendapati gerainya tutup, rupa-rupanya sebab musabab ia tutup adalah kerana catuan air. 
Harga Satay Labis ini adalah sestandard harga satay-satay yang lain di Shah Alam. 15 cucuk ayam dan 15 cucuk daging beserta bawang (atas permintaan) dan timun serta sambal kacang yang seenak rasa menjadi menu kami sekeluarga. Harga lebih kurang RM 2+ sahaja. 
Sesiapa yang nak merasa Satay Labis ini, gerainya terletak di Restoran Mamak berhadapan Kafe An Nur Bukit Jelutong. Siapa yang tahu My Mydin Bukit Jelutong, gerai Satay Labis ini berada dibelakang My Mydin. 
Saya difahamkan oleh owner gerai bahawa kemungkinan dia akan buka satu kedai satay Labis di Shah Alam, bagaimanapun semuanya masih dalam perancangan. 

01 di kulai - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di kulai - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di labis</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Jan 2014 07:07 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di labis</b> - Google Blog Search

Posted: 21 Dec 2013 07:19 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Gambar Anggota Polis Tembak Isteri Dan Bapa Mertua <b>Di Labis</b>

Posted: 14 Sep 2013 09:24 AM PDT


SHAH ALAM - Seorang anggota polis yang dipercayai menghadapi sakit mental dilaporkan menembak isteri dan bapa mertuanya, malam tadi.

Menurut sumber, anggota polis berkenaan yang bertugas di salah sebuah pondok polis di Labis, Johor dipercayai telah menembak mati isterinya di pondok polis di tempat dia bertugas sebelum datang ke Tangkak dan menembak bapa mertuanya.

Suspek kemudiannya dilaporkan telah menembak dirinya sendiri dan mati ditempat kejadian.

Sinar Harian Online difahamkan, punca kejadian adalah disebabkan daripada masalah keluarga.

Anggota polis berkenaan dan isterinya dilaporkan pernah merujuk ke jabatan agama.

Suspek juga dikatakan mempunyai masalah mental tetapi tidak pernah dirujuk di mana-mana hospital.

Cabut nyawa isteri, mentua

Oleh Fairul Asmaini Mohd Pilus, Ahmad Ismail dan Shaifulazhar Misri

LEDANG: Seorang anggota polis yang dipercayai mempunyai masalah dalam perkahwinan menembak mati isteri dan bapa mentua sebelum bertindak menembak dirinya dalam dua kejadian berasingan di Jalan Sialang, Batu 17, Tangkak, di sini, malam tadi.

Dalam kejadian itu, Lans Korporal Fadzly Omar, 29, dipercayai menembak mati isterinya, Norakmal Abd Kadir, 26, di rumah mereka di Kuarters Kediaman Pondok Polis Felda Cempelak, Labis, kira-kira 6.15 petang.

Dia kemudian memandu ke rumah mentuanya di Tangkak dan tiba di kediaman berkenaan, kira-kira 7 petang.

Suspek yang bertugas di Pondok Polis Felda Cempelak, Segamat, dipercayai berbual seketika bersama bapa mentuanya di ruang tamu.

Ketika berbual, dia dikatakan mengeluarkan pistol dan terus menembak bapa mentuanya, Ab Kadir Md Arif, 65, sebelum bertindak menembak dirinya.

Abdul Kadir yang parah dikejarkan oleh jiran ke Hospital Tangkak namun disahkan meninggal dunia tidak lama kemudian.

Bagaimanapun, suspek yang dipercayai mempunyai masalah dengan isterinya meninggal dunia di tempat kejadian.

Sementara itu, jiran mentua suspek yang enggan dikenali, berkata dia mendengar seperti bunyi mercun sebanyak dua kali di rumah mangsa sebelum Maghrib.

Katanya, dia tidak mengesyaki sebarang perkara buruk sebelum tiba-tiba seorang anak mangsa meluru datang ke rumahnya dan memberitahu ayahnya ditembak oleh suspek yang juga abang iparnya.

"Saya memberanikan diri untuk melihat ke dalam rumah berkenaan dan terkejut melihat kejadian itu," katanya ketika ditemui.

Menurutnya, sebelum kejadian dia melihat suspek pulang ke rumah bapa mentuanya itu bersama anak lelakinya yang berusia tiga tahun menaiki sebuah Proton Wira.

Katanya, dia juga ada melihat anak perempuan mangsa keluar bermain main bersama anak suspek di luar rumah.

"Ketika masuk ke ruang tamu rumah itu, saya melihat bapa mentuanya sudah terlentang di lantai dalam keadaan nyawa-nyawa ikan manakala suspek tertiarap di atas meja.

"Meskipun terkejut, saya sempat menghubungi polis dan ambulans untuk bantuan kecemasan namun seorang daripada mereka ketika itu sudah meninggal dunia," katanya.

Artikel berkaitan SEMASA

BLOG JOHOR: 01 <b>di labis</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Apr 2014 07:12 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di labis</b> - Google Blog Search

Posted: 30 Mar 2014 12:00 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

My Own Dot Com: Satay <b>Labis</b> Bukit Jelutong

Posted: 30 Mar 2014 05:20 PM PDT

Akhirnya saya dapat juga menikmati keenakan Satay Labis di Bukit Jelutong. Rupa-rupanya beberapa hari sebelum ini ketika saya berkunjung ke gerai Satay Labis dan kecewa mendapati gerainya tutup, rupa-rupanya sebab musabab ia tutup adalah kerana catuan air. 
Harga Satay Labis ini adalah sestandard harga satay-satay yang lain di Shah Alam. 15 cucuk ayam dan 15 cucuk daging beserta bawang (atas permintaan) dan timun serta sambal kacang yang seenak rasa menjadi menu kami sekeluarga. Harga lebih kurang RM 2+ sahaja. 
Sesiapa yang nak merasa Satay Labis ini, gerainya terletak di Restoran Mamak berhadapan Kafe An Nur Bukit Jelutong. Siapa yang tahu My Mydin Bukit Jelutong, gerai Satay Labis ini berada dibelakang My Mydin. 
Saya difahamkan oleh owner gerai bahawa kemungkinan dia akan buka satu kedai satay Labis di Shah Alam, bagaimanapun semuanya masih dalam perancangan. 

 

BLOG JOHOR

Copyright 2010 All Rights Reserved