Selasa, 21 Jun 2011

01 di stulang - Google Blog Search

01 di stulang - Google Blog Search


sejarah the birth <b>stulang</b> laut: sejarah the birth <b>stulang</b> laut

Posted: 18 Jun 2011 12:57 AM PDT

"THE BIRTH" arca patung yang dibuat THE ZON di stulang laut 2007 sangatlah mengharukan,arca yang berwujud sepasang suami istri memangku seorang bayi,sebelumnya sangatlah cantik ketika itu,namun kunjunganku baru baru ini kesana,nampak arca itu tak trurus lg,ingin rasanya aku ingin membersihkannya,dan memugarnya kembali agar cantik macam dulu lg,tapi apa daya,itu bukan hak aku,walaupun yang diabadikan dalam arca itu sayaa dan suami saya, berikut bayi comel kami UMI SHAKINAH ,takut pula baru aku sentuh dah disuruh pergi sama security. sedikit info yang sya bagi buat sekarang ini,bila waktu luang saya buat yang lebih menarik blog ini. Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads