Isnin, 25 Julai 2011

01 di segamat - Google Blog Search

01 di segamat - Google Blog Search


Seminggu <b>di</b> UiTM <b>Segamat</b>

Posted: 20 Jul 2011 11:27 AM PDT

Assalamualaikum pembuka bicara
dah lama blog ni menyepi so kali ni aku nak update pasal segamat..

aku turun segamat sebab nak buat clearance..

alhamdulillah settle dah semua..

cuma agak sedih sebab orang HEA potong kad matrix aku...sampai hati laaaa...sobs...sobs..

ce tengok ce tengok...sobs....sobss...sobssss......
sudahlah najwa! usah kau ber'drama' lagi! hehe
disebabkan clearance ni, so aku decided berkampung kat UiTM Segamat selama 5 hari 4 malam...bermula dari 11/07/2011 -15/07/2011 melampau kan??haha
ala lex r pengarah tak marah pun, "UiTM di Hatiku" la katekan...keh3x

ehem2x..jom kita usha picx sepanjang aku berkampung kat sana...

Join p kelas :




Usha bdk2 part 1 pergi koko...kesian2x...haha :


 lari2 jangan tak lari

Teman Nisha main bola tampar :
Lokasi : Unit Sukan (padang uitm)

Calon KARISMA la katekan..

 semangat sungguh cik nisha kite ni...

Main Layang2x..erkkk!!hehe : 
Lokasi : Unit Sukan (padang uitm)
 pasangan bahagia...=)

p/s dari en. pejul : 'kalau ada pakwe, cuba ajak dia main layang2x...dari situ kite dapat uji tahap kesabaran die' (okies en.pejul akan di'praktikkan tips tu!keh3x)

Makan....makan...makan... 
Lokasi : NR (perghhh cantik la tempat baru, baru rasa study kat u...hehe)
mee goreng mamak satu! perghhh sedap sehhh!
  

Lokasi : Unit Sukan (padang uitm)



Breakfast Time
Lokasi : Cafe Ibu (dah tukar owner so tempat'y pn dah upgrade, ada klas la weh)
Suka Suki bersama roomate Nisha
ain (tengah)

Trademark ain : Penyu menangis tak nampak tapi kucing menangis nampak, so pilih nak jadi mana satu?
( thankz coz make me laugh...=) )

Nak balik dah.....



 otw balik layan KL Gangster..

Ehem2x k tu la aktiviti aku sepanjang berada di UiTM Segamat selama 5 hari 4 malam.
Ada yang tak amek gambar, mcm scene kat pasar malam.
Tapi takpe, ni pun cukup sebagai kenangan untuk aku.
Pape pun nak ucapkan thankz kepada mereka2x yang sudi kasik aku tido kat bilik diaorang.

Isnin : Nisha
Selasa : Zima
Rabu : Yan, rok, biah
Khamis : Farahwahida & Biha

Best la dapat lepas rindu kat korang2x sambil tuka2 cerita..
Aku rasa ni mungkin kali terakhir aku turun segamat, pasni sampai korang grad ntah bila dapat turun lagi.
hmm...pape pun hope korang2 success dalam kehidupan korang2..
yang dapat dekan so kekalkan ke'dekan'an korang..
yang tak dapat usaha lagi, still ada dua sem lagi korang boleh buktikan..

Pesanan dari 'kak wa' tok korang semua :

Belajar betul2x! Kalau susah JANGAN MUDAH cakap GIVE UP tau!


you are always in my heart
sayang korang lebih2 la..

k c ya..

salam..

HABISS DAHHH...

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads