Rabu, 28 September 2011

01 di endau - Google Blog Search

01 di endau - Google Blog Search


..cerita seterusnya..: hometown - <b>Endau</b> ------>Semaloi, Pianggu <b>...</b>

Posted: 21 Sep 2011 09:34 AM PDT




ignore kaki saya yg hodoh, lihat air laut yg cantik warnanya tu...
jeti Penyabong
bot nelayan, ada juga bot nak pegi Kelong Acheh kat seberang sana tu, apa ntah nama pulau tu..port kaki pancing jugak
nelayan dan botnya
bot siap dengan nombor plat
ni bukan nelayan, ini penduduk kampung yang turun ke sungai saja-saja nak mancing, bawa enjin sendiri tapi tak pasti bot fiber tu dia punya ke sewa...rasanya dia punya..
ini jeti di Kampung Labong, kampung orang Asli di Endau. Tempatnya agak terpencil, kurang kemudahan, jeti pun dah uzur sangat2..
penutup tirai....gambar tuan tanah..
actually this picture looks like I was in the era of '80s
like it..
Rasa rugi pulak tak merasa dtg ke tempat-tempat ini waktu kecik-kecik dulu.....waktu kecik dulu terperap kat rumah aje...nak keluar mak marah....huhu..

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads