Isnin, 10 Oktober 2011

01 di senai - Google Blog Search

01 di senai - Google Blog Search


ini blog emy dollie: peristiwa <b>di</b> lapangan terbang <b>senai</b>,Johor

Posted: 10 Oct 2011 04:05 AM PDT

ayah aku dah selamat kut sampai madinah. insyaAllah. korang tahu tak ayah aku pergi haji?
tahu ke tak tahu ke aku nak cerita jugak.
kisah bermula dengan bismillah.
bangun pagi awal gila pukul 2.47am. ni maklong aku yang kejut. lebam bijik mata aku kau sebab tak cukup tidur. bangun bangun je dah kene mandi, kalau dekat rumah matahari atas pale botak pun tak bangun bangun lagi.
lepas siap-siap, rumah atok aku ada buat doa selamat sekejap sebelum bertolak. aku pelik doe, ada jugak penduduk kat kg melayu tu nak dtg pukul 3 pagi. subhanallah!
bertolak pukul 4am kut ntah aku tak tahu, aku nak kereta makcik aku sebab kereta dia je yang boleh sumbat aku diketika itu. aku kalau masuk kereta tak kesah lah kereta siapa pun aku akan tidur lagi-lagi kalau akon dia macam dekat paris.
perjalanan terhenti di masjid depan mcdonald tu. cantik ngok masjid tu. nak solat tapi awal gila cekodok rebuss nak solat. belum masuk waktu, jadi jadi, pergi lah lapangan terbang tu utk park kereta. ramai dah org. aku solat dekat surau bwh tu. sesak doe, aku ni dah lah ada hati busuk, benci aku tengok budak2 bising dengan mak mak sebuk bersembang, mulalah perangai kereeeeek aku timbul.
lepas solat tu aku merengek lapar. aku nak kfc sebenarnya. mak aku suruh aku makan meehun. yawww! apalah, tak kene tekak kereeeeeek aku. last2 aku redho lapar. tapi kan, tiba2 abang sedara aku datang
aku : "kfc?" dengan muka bercahaya iman dan takwa *haha
aku on jelah dah lapar, mcdpun kena jugak dengan tekak kereeeek. jalan kaki bai pergi mcd. nasib dekat. kalau tak aku suruh hero-hero tu dukung aku yang ringan ni. hahaha
lepas makan walaupun tak kenyang kena patah balik sebab nak tengok ayah aku. tunggu punya tunggu sampai ayah aku dah nak masuk balai berlepas... broommm broommm. sedih kut. berlopak air mata aku. mak aku dah meleleh dah. kelaka. haha
dah lah malas nak cerita. nak tengok gambar ? kau tanak tengok? mampos kau lah, aku nak letak jugak. kau jangan curik. kau curik tanpa minta izin aku tak maafkan kau sampai akhirat.






abg sedara ajak makan. hoiii, senyum tak boleh blah..

 situasi sedih abad ini.
aku iron baju aku lah mangkok, aku duduk je tak reti diam sampai kedut-kedut



# gambar pilihan #

#gambar pilihan#










tengok aku gelak macam sial. suka sangat. nak sambung gelak. HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAh

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads