Khamis, 10 Mei 2012

di negeri johor - Google Blog Search

di negeri johor - Google Blog Search


Lim Kit Siang Pimpin Pasukan DAP Ke <b>Negeri Johor</b>? | WR Syndicate

Posted: 26 Apr 2012 09:34 AM PDT

Lim Kit Siang Bawa Pasukan Boleh Menang Besar Di Negeri Johor
Dapat Tingkatkan Semangat Pasukan: Ong Kok Meng

25hb Johor Bahru, timbalan pengerusi DAP negeri Johor Ong Kok Meng berkata, jika ketua parti pembangkang DAP di Parlimen Lim Kit Siang pada PRU akan datang ini memimpin angkatan pasukan DAP di negeri Johor, kewibawaan pemimpin seperti Lim Kit Siang, besar kemungkinan harapan DAP tambah dan peroleh kerusi Parlimen di negeri Johor cerah.

Kok Meng berkata, jika Lim Kit Siang membuat keputusan memimpin pasukan datang ke negeri Johor, pasti rahmat bagi rakyat di negeri Johor.

Beliau percaya ahli-ahli gabungan Pakatan Rakyat yang lain akan setuju kehadiran pemimpin yang berwibawa ini.


Kok Meng berkata, baru-baru ini menyentuh tentang anak buah kesayangan Lim Kit Siang iaitu Teo Nie Ching dan Fong Po Kuan, pada PRU ke-13 ini akan turun ke selatan Semenanjung bertanding di negeri Johor.

Kok Meng setuju tindakan bijak kedua-dua orang ini, dan mereka dapat menyesuaikan diri pada jiwa rakyat.

Ong kok Meng baru-baru ini membuat kenyataan seperti di atas, pada masa yang sama membuat ramalan bahawa DAP akan dapat 1/3 kerusi Parlimen di negeri Johor dan Sabah Sarawak, dan dengan mudah Pakatan Rakyat dapat jatuhkan kerajaan yang sedia ada sekarang.

 WR Syndicate : Apa kata org Johor? Goyang ke tak goyang? Kalau goyang jgn berumah di Johor!

Tapi cukup kah dgn tak goyang je? Org Johor tau kan berapa dalam DAP telah menyusup masuk ke negeri kelahiran UMNO ni? Kenapa LKS ini begitu yakin utk ke Johor? Adakah rangkaian UMNO telah rapuh sekarang sehingga LKS terhidu dan menyiapkan bala tentera nya utk menyerang Johor.

Allah Selamatkan Johor! (ingat lagu ni dinyanyikan setiap minggu di perhimpunan sekolah dulu)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads