Sabtu, 30 Jun 2012

01 di tampoi - Google Blog Search

01 di tampoi - Google Blog Search


:: Bittersweet Sourmix ::: <b>di tampoi</b>

Posted: 26 Jun 2012 01:01 AM PDT

assalammualaikum.. alhamdulillah sampai juga ditampoi , naik bas dari muar ke tampoi pada jam 0730am . tiba kat hadapan giant tampoi pada jam 0930am . tu pun setelah mengecall dan tak sudah mengwasuppp along ku , haha .. cian along .. tgh tdo kene kacau .. thanx so much alonggggg.. dalam bas , tbe tol skudai aku gerak depan jumpa ngn drebar tu mtk turun kat depan giant tampoi , nasib baik dia baik dan nak ler menurunkan kan aku di situ , hahah.. kalau tak terkial2 la aku nak gerak ke sini . hadoii . now da pukul berapa , pax da r takde dr pagi . bapak la sunyi . xtau nak watpe dah kat sini . dah makn dah cuci mata . dah jalan - jalan . sudahnya takda pax lagi . kekeke .

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads