Ahad, 8 Julai 2012

01 di tangkak - Google Blog Search

01 di tangkak - Google Blog Search


http://ecatir.blogspot.com : Beriadah <b>di</b> Taman Rekreasi <b>Tangkak</b>

Posted: 08 Jul 2012 05:34 PM PDT

Dah hari Isnin dah.. cepatnya masa berlalu.. :)
Ni cerita minggu minggu lepas lepas punya... :)
Nama tempat tu.. aku create sendiri.. tak tau la apa nama betul dia... 
Dari rumah ke Tangkak... tak jauh mana... 
Saje bawak budak budak beriadah sket... takde la bosan sangat. 
Kat sini bessss sbb banyak sangat benda yang disediakan... 
Adik pun happy.. sbb ada susur pejalan kaki yg agak lebar... dan panjang.. 
Ramaiiiiiii orang kat kawasan permainan ni.  
So, adik ngan abg.. main la permainan yang takde orang nak main ni... :) 
Dannnnnnn... buaian dia besss.. ada ciri keselamatan sket la kan..  
Ok.. dah nak Maghrib dah... kita gerak pulang ye..
Nanti kita datang lagi..  
Setiap hujung minggu memang kami akan keluar.. 
Tak kisah la setakat amik angin ke.. tapi MESTI keluar.. 

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads