Khamis, 22 November 2012

01 di muar - Google Blog Search

01 di muar - Google Blog Search


3 maut, seorang kritikal dalam kemalangan <b>di Muar</b> – Perak Today

Posted: 13 Oct 2012 11:53 PM PDT

Gambar hiasan:-

Tiga beranak maut dan seorang lagi cedera parah apabila kereta yang dinaiki bertembung dengan sebuah lori di Kilometer 5, Jalan Muar-Tangkak dekat Ledang, semalam.

Dalam kejadian pukul 4.45 petang itu, mangsa, Mohd. Adzhar Abu Bakar, 29, dua anaknya, Mohd. Wahyu, 3, dan Nursyifa Qistina, 2, terbunuh akibat kecederaan parah.

Mohd. Wahyu disahkan meninggal dunia pada pukul 6 petang diikuti Nursyifa Qistina tiga jam kemudian manakala Mohd. Adzhar pada pukul 3 pagi ini ketika kesemua mereka dirawat di Hospital Pakar Sultanah Fatimah (HPSF), Muar.

Adik ipar Mohd. Adzhar iaitu Safawi Abd. Malik, 20-an, dilaporkan kritikal, manakala isteri Mohd. Adzhar yang memandu kereta tersebut, Salasiah Abd. Malik, 29, dalam keadaan stabil dan masih dirawat di HPSF.

Sementara itu, pemandu lori, Mohd. Shahril Abu, 27, yang berasal dari Tangkak hanya mengalami cedera ringan di kaki dan tangan.

- UTUSAN MALAYSIA

Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20121014/dn_17/3-maut-seorang-kritikal-dalam-kemalangan-di-Muar#ixzz29FnTo72F
© Utusan Melayu (M) Bhd

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads