Rabu, 16 Januari 2013

01 di batu pahat - Google Blog Search

01 di batu pahat - Google Blog Search


Gambar Penampakan Hantu <b>Di</b> Surau Lama <b>Batu Pahat</b>

Posted: 17 Dec 2012 10:00 PM PST

Kisah mengenai penampakan hantu di Surau lama di Batu Pahat ini dikirim oleh seorang pembaca setia iaitu Encik Nasir Hamzah. Menurut beliau, dia tanpa sengaja telah terakam gambar entiti makhlus halus yang dipercayainya hantu. Dari segi  latar belakang surau berkenaan, ia sudah pun lama terbiar dan sering kali kejadian pelik dilaporkan oleh penduduk disitu.
Gambar Makhluk Halus di Surau Lama Yang Dirakam
cuba perhatikan betul2 dalam kotak  merah yg telah  aku  zoom kan..nampakkan? apa komen korang setelah melihat sendiri gambar ni?? aku pun seperti tak percaya.. tapi tak mustahilkan benda tu terakam sekali.. mulanya aku hanya suka2, tapi bila aku cek balik semula, terkejut aku… jadi aku pun kogsilah kat korang.. korang jangan cakap aku edit plak, aku memang tak pandai nak edit2 ni.. -Petikan dari Encik Nasir Hamzah

Sumber: Gambar Penampakan Hantu Di Surau Lama Batu Pahat | melvister.com 

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads