Rabu, 30 Januari 2013

01 di skudai - Google Blog Search

01 di skudai - Google Blog Search


Mencari rumah sewa <b>di Skudai</b>, Senai | Rumah Sewa

Posted: 24 Jan 2013 07:07 AM PST

[unable to retrieve full-text content]Assalam, saya sedang mencari rumah sewa (kelamin) di kawasan Skudai @ Senai mahupun berhampiran dengannya.. Harga dalam lingkungan rm500 ke bawah. sila hubungi.

Haslinda: Mekar Semilu <b>di</b> Fis Spa & Beauty, UTM <b>Skudai</b> - Rezeki <b>...</b>

Posted: 24 Jan 2013 04:57 PM PST

Salam all..
Dah lama tak hapdet blog nih..maklumlah bz menguruskan rumah tangga , kerja hakiki kat opis lagi dan hero2 yang makin nak membesar tu..
Alhamdulillahh rezeki 2013 ni saya berazam nak buat anjakan paradigma..ye la dari jual satu produk..saya nak jual macam2..gunakan peluang berniaga bisnes online ni..
Untuk permulaan tahun 2013 nih..Produk Mekar Semilu telah berada di Fis Spa & Beauty, Bangunan Alumni, UTM Skudai..bagi sesapa yang berdekatan dengan UTM tu bleh la dapatkan produk Mekar Semilu kat sana.
Bagi yang rajin online tu bleg la jengok2 FB saya atau page saya di Hasleenda Beauty Collection kat situ macam2 produk kecantikan ada saya jual bukan setakat Mekar Semilu je.. antaranya Lotion Fellina Inchloss, Bedak Arab Summer cake Kokuryu, Celak dan Maskara Arab, Celak Noor Kajal, Gel Herba Radiance, Gel U-Ban, Mask, Lipstik Kokuryu, Pure marine Collagen Gred AAA, AA, Sabun Myracle - sabun sarang burung..macam2 ada..hatta tepung kek segera dan tepung goreng serbaguna pon ada saya jual..kalo nak bleh la pm, sms,wassap,bbm saya kat no 018-2120080     
                                             

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads