Isnin, 25 Mac 2013

01 di desaru - Google Blog Search

01 di desaru - Google Blog Search


Adika Putera: TAHUN BARU <b>DI DESARU</b>

Posted: 10 Jan 2013 04:32 AM PST

10 Januari 2013 - Salam 10 Januari. Apa khabar hencek blog? sehat ke? Dah 3 tahun dah kau kann. cepat betul masa berlalu. Dalam 3 tahun tu macam-macam dah jadi pada aku. Bukan proses evolusi Charles Darwin yang aku lalui tapi pengalaman hidup as a student dan juga seorang belia negara. Hamekk! terkeluaq ayat merapu. HAHA. Tahun nih tahun terakhir aku akan belajar kat poli nihh bersamaan dengan 2 sem je lagi. Harap semuanya berjalan dengan lancar. Aminn~

Hari nih nak story pasal event MONSOON MAYHEM 2013 yang berlangsung kat Desaru, Johor pada 4-6 Januari yang lepas. Kepada sesiapa yang minat surfing, rugi tak datang tu ari. Aku tak minat. Err. Bukan tak minat..tapi tak reti! hahaha.  So aku tak rugi apa2 lah. Aku datang pon sebab JOHO ada bukak Car Boot Sale kat situ. Hewheww~
Sampai2 je terus serbu Car Boot Sale. Nak2 sang perempuan. Tak menyempat nak amek gambar. =="


 Dah sudah ber-sopping, baru pergi pantai. Aku tak berani nak mandi. Ombak besar macam kat Hawaii. Cikoii n Rsipp je semangat nak mandi. Tapi at the end Cikoii dengan Nina je mandi. Rsipp takut katanya. eh? hahaha.




Belum sempat masuk laut, Cikoii buat kerja amal jap. Dia buat buat apa ntah kat dada otromen tuh. aku kurang pasti, mungkinn...HAHAHA! Tak senonoh! Nasib baiklah budak nih lek je. Tapi apa kan daya, sejurus lepas tu Otromen pasir dia hanyut dilanda ombak..whooshhhhhhhh~ Siannn.

 Haa baru nak muncul gamba aku kann! Sementara menunggu gadis-gadis mandi laut, aku dengan yang lain semua melencong pergi go-kart . RM35 untuk 15 minit. Mahal ke murah? Kalau pandai kautim, dapatlah murah. Jeng Jeng Jenggg~

 Akhirnya Game memihak kepada aku. Saingan yang amat sengit dari Rsipp and Citot. Masing-masing muka tak puas hati. HAHAHA! 

 Mizan dapat tempat keempat. No 2 dari belakang. (Hand Signal) HAHA!
Aida finish last. Biasalah budak lom dapat lesen lagi. nyiahahaha.

 Malas nak hujah lagi dahhh. nahh gamba sepanjang kt desaru.






Desaru je pon. HAHA! Till then. Annyeong! 


A D I K A  P U T E R A ™


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads