Khamis, 1 Ogos 2013

01 di skudai - Google Blog Search

01 di skudai - Google Blog Search


Mencari Stokis/Pengedar SNE Marketing (sne beutskin) <b>di Skudai</b> <b>...</b>

Posted: 11 Jul 2013 01:27 AM PDT

Jika anda sedang mencari pengedar atau agen atau stokis yang menjual produk SNE seperti SNE Kapsul, Beutskin Essence, Artercardy Essence, Excel Tea dan Wis-D, anda telah tiba tepat pada tempatnya.. Cewwwaaahh...
Baiklah, kami di FH Qaseh Beauty hanya akan menampilkan serta menyenaraikan agen yang boleh dipercayai dan mesra untuk anda berurusan dengan mereka.
Sebelum itu, kami nak kongsikan video testimoni oleh Juara Piala FA 2013 yang hangat baru-baru ini. Di dalam video ini memaparkan beberapa pemain bola sepak kelantan (The Red Warriors) antaranya Daudsu, Zairul Fitree, Mohd Haris, Mohd Farisham, dan pemain yang menjadi hero apabila menjaringkan gol kemenangan buat Kelantan iaitu Ben10 ataupun Mohd Nor Farhan!!
Jom saksikan perkongsian daripada mulut mereka sendiri.

So apa tunggu lagi. Produk ini telah terbukti membantu masalah kesihatan yang dialami oleh pemain profesional dan ramai lagi. Anda juga mampu. Jom buat tempahan sekarang!!
Namun, tunggu sebentar. Bermula 1/7/2013 - 31/8/2013, pihak SNE Markteting telah mengadakan promosi jimat melalui belian secara pakej!! Penjimatan yang berganda untuk kesihatan anda. Sila rujuk poster di bawah:
Wow... Wow.. Wow.. Dah la jimat, anda juga layak mendapat FREEGIFT dan FREE Postage yang disediakan khas oleh pengedar yang akan saya maklumkan sebentar nanti. Antara FREEGIFT yang ditawarkan:
Bagi pembeli PAKEJ 1 (3 kotak Beutskin Essence - Jimat RM80), anda akan mendapat:
- 1 biji bedak tanakha bernilai RM25
- 1 biji Sabun Susu Beras + Kolagen bernilai RM5
- Free Postage seluruh Malaysia
Bagi pembeli PAKEJ 2 (3 kotak SNE Kapsul + 2 kotak Artercardy / Wis-D + 2 kotak Excel Tea + 4 kotak Seabuck Aktiv - Jimat RM262), anda akan mendapat:
- 1 botol lotion SimplySlim bernilai RM70
- 1 biji bedak tanakha bernilai RM25
- 1 biji Sabun Susu Beras + Kolagen bernilai RM5
- 10 keping FootDetox bernilai RM10
- Free Postage Seluruh Malaysia
Berikut antara gambar freegift untuk bakal pembeli:

Jadi, apa tunggu lagi? Bukan hanya dapat produk yang anda beli, malah dapat EXTRRAA freegift lagi. Pastinya berbaloi-baloi. Namu, stok freegift ini adalah amat-amat terhad dan ianya hanya sah jika anda membeli dari pengedar berikut. Sila hubungi SEKARANG:
Haida Nadia - 011-27338587

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads