Rabu, 23 April 2014

01 di masai johor - Google Blog Search

01 di masai johor - Google Blog Search


Pengedar Shaklee <b>Di</b> Kawasan Pasir Gudang, <b>Masai</b> & <b>Johor</b> Bahru <b>...</b>

Posted: 11 Feb 2014 07:10 AM PST

Berita baik untuk pengguna vitamin SHAKLEE di sekitar Johor Bahru, Pasir Gudang dan Masai. Kini anda tidak perlu lagi menunggu pihak posmen datang ke rumah anda bagi mendapatkan vitamin kesayangan anda. Anda hanya perlu menghubungi pengedar berdaftar Khadijah Ishak di talian 0197567407. Khadijah atau lebih mesra di panggil Ija menawarkan perkhidmatan penghantaran & cash On Deliver (COD) di sekitar Masai, Permas Jaya, Pasir Gudang, Taman Rinting, Seri Alam , Johor Bahru, Kempas dan Tampoi. Untuk yang berada di luar kawasan Johor, Ija turut menyediakan penghantaran secara Pos keseluruh semenanjung Malaysia , Sabah & Sarawak.

khadijah+ishak Pengedar Shaklee Di Kawasan Pasir Gudang, Masai & Johor Bahru.

Ija menjaminkan penghantaran yang cepat, harga dan konsultasi terbaik bagi memastikan setiap pelanggan mendapat manfaat & kebaikkan SHAKLEE. Alhamdulillah pelanggan-pelanggan kami berpuas hati dengan penghantaran ija yang cepat dan sampai seperti yang dijanjikan.Hampir setiap hari Ija menerima feedback-feedback positif dari para pelanggan berkaitan dengan keberkesan produk Shaklee. Semua ini adalah berkat usaha & doa-doa mereka semua. Ija mempunyai READY STOK bagi hampir kesemua vitamin SHAKLEE. Justeru, para pelanggan tidak perlu berasa khuatir mereka akan kehabisan stok.

Testimonial Produk Shaklee

Produk pertama yang membuat Ija jatuh cinta adalah SET 3M,memasang niat untuk memperjuangkan penyusuan susu ibu dan bagi memastikan Ija bertenaga,sihat & cergas dalam menjalani tugas seharian sebagai isteri,ibu dan pekerja. Pada ibu-ibu yang mempunyai masalah berkaitan penyusuan susu ibu, boleh menghubungi Ija ,Ija sentiasa bersedia untuk berkongsi pengalaman dan membantu mengatasi permasalahan tersebut. Sekiranya anda juga mempunyai masaalah berkaiatn kesihatan dan kecantikan , Ija turut sedia membantu.Apa yang perlu anda buat hanya menghubungi saya melalui talian telefon ataupun secara online di fb ataupun email dan , Ija akan sedia mendengar dan mebantu anda.
Setelah merasai keberkesanan dan kebaikkan produk Shaklee ini, Ija ingin berkongsi kebaikkannya dengan anda di luar sana semua. Bagi memastikan anda turut dapat merasai keberkesan & kebaikkan produk Shaklee Ija menyediakan konsultasi secara percuma sepanjang pengambilan produk,waktu makan vitamin yang sesuai mengikut permasalahan anda serta tips-tips yang berkaitan.
Sekiranya anda berminat untuk membelikan produk Shaklee atau ingin menjana pendapatan bersama Shaklee,sila hubungi saya. Saya sangat berbahagia dan gembira ,jika dapat membantu anda mengubah taraf kesihatan anda mahupun taraf ekonomi keluarga anda melalui biz Shaklee ini.

Hubungi saya untuk dapatkan harga mampu milik sekarang:

Khadijah Ishak
Shaklee ID: 924725
Call/Whatsapp/SMS: 019 756 7407
Emel: khadijah.ishak83@gmail.com
Blog: http://www.mamadvitamin.com

pixel Pengedar Shaklee Di Kawasan Pasir Gudang, Masai & Johor Bahru.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads