Rabu, 9 April 2014

01 di pontian - Google Blog Search

01 di pontian - Google Blog Search


118 kMj ciNtaQ : Tanjung Piai, <b>Pontian</b>, Johor. ---30 menit <b>di</b> <b>...</b>

Posted: 04 Apr 2014 11:35 AM PDT

Erm...selang 2 mggu gak dari legoland hari tue wt post dan skg
post ke  daerah pontian iaitu penghujung benua asia di tanjung piai....hehe....
salam......
aku buat post ne memang aku betul2 keciwa....huhhh...hampa akuuuuuu
memangg sakettt disebabkan  tukang capture nya to bengong2...hahhh
apa pn justtttt enjoyyyyy.....hehe
gerakan ke tanjung piai ini terjadi secara tak sengaja nya....di sebabkan nk 
testing enjin motor gua yang bernama  Mioko Innuoe BlaCk...wahhh...tak sangka gak ya...
 motor second boleh sampai gak
ke pontian....bhuuu...jauh gak....sepanjang perjalanan yg tk dirancang enjin motor gua
menangis terus....tapi gua caya sama moto gua...insyallah boleh gi jauh dari pontian hehe....
Tanjung Piai terletak di daerah pontian...perjalanan kami dari gelang patah kira2 sejam juga la...
heyyy...nak tahu cara ke pontian sila klik sini
sory beb...gua bukan org johorians tk berapa tahu tempat ne...
haha...nie lah ticket ke tanjung piai yang berharga RM5...aduh scan kue tertinggal kat sabah pulak...
nampak buruk jerrr tiket ne....
 selepas membayar di kaunter anda akan dihidangkan dengan 
buruk jerrr mukak...haha time tengahari lagi tue....sd lh buruk muka tukang gambar pn 
satu hall...aduhhh.....ne yang aku tak puas hati nehhhh.....tekanannnn....hahhhhh
 mak aiiii besar geng walll dierr....
haha....aku tk puas hati beb dgn captured dierrr.....
 haha...anuarr my fren....sot2 ada juga budak ne tapi senang di bawa
setelah dihidangkan dengan walll tanjung piai...maka tibalah masa untuk menjejakkan kaki ke 
salah satu laluan untuk menjejakkan kaki ke penghujung tanah besar benua asia....
terdapat banyak papan tanda sebegini ....
tk sangka ya dpt melihat akar pokok bakau minyak tertinggi kt sini...hehe
sepatutnya cam gini...............
ehsan google---anak panah bandar bandar utama di dunia...haha....
 tgl beberapa ratus meter lagii utk sampai ke penghujung benua...haha....
kerusi utk berehat di penghujung benua....se eloknya time petang  boleh gak tengok
sunset...jgn dtg time tengahari cm kami...hehe....
tahniah....selamat gak sampai perjalanan yang tk di rancang...haha....
VENI , VEDI, VICI...salah satu ayat yang terdapat kat sini....
hijau bumi tuhan.....heheeeee.....
sekian perjalanan hidup ku untuk kali ini.....
di harap akan berjumpa lagi kat sini...
'''kadang-kadang kamu perlu menjauhkan diri untuk melihat sesuatu dengan lebih jelas'''

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads