Rabu, 22 Jun 2011

01 di batu pahat - Google Blog Search

01 di batu pahat - Google Blog Search


my world fanadya&#39;s world: Mandur Kegiatan Menoreh <b>di Batu Pahat</b>

Posted: 26 May 2011 10:55 PM PDT

berita dari Batu Pahat.....

ni la bos2 aku weh...

merangkap mandor2 aku sume ni...

tapi ade je lagi big2 bos kat atas dorang....

ni baru 3orang...

ade je lagi yang segan-miaw2 gitu...(puuuih)

tapi sume pon ok la...

even aku sorang fomfan kat estet ni, aku masih mampu menjaga diri ku ini...ececeee...

betol la kan...

kne la pandai jage diri n memarketkan diri anda untuk memudahkan segala urusan pasnih....

so far aku keje kat sini dah makin ramai pegawai2 dari estet2 laen yang aku kenal....

so senang la kalo datang kat estet dorang nanti kan...

sebab bos aku ni memang suke anta aku gi jejauh and lelame...

macam aku ni xde famili lak kan...

tapi nak wat camne....

keje untuk carik ape kawan-kawan...?!

yes, carik rezeki yang halal dan toyibah insyaAllah...

so aku kne la wat gak even sesusah mne and sejauh mane pon dorang campak aku untuk meneruskan usaha menoreh getah dengan jayanye...

ok tu je...bai!

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads