Ahad, 19 Jun 2011

01 di desaru - Google Blog Search

01 di desaru - Google Blog Search


CuMa SeKeLuMiT CoReTaN KaTa HaTiKu.......: FAMILY DAY <b>DI DESARU</b> <b>...</b>

Posted: 15 May 2011 08:56 PM PDT

Bila masuk hari ke-2 sebenarnya kami takde aktiviti sangat. Kalau ikut program kul 9.30 beriadah bersama keluarga n kul 12.00 tengahari check-out. But, mestilah ada gak gambar2 yang aku nak pertontonkan. Layan je la ye .......

7.44 pagi : Nie tak lain tak bukan kerja suami aku. Time aku mandi, die ok nyakat si Adif la nie. Tengok muka Adif tue.......

Ait..... Dah suker lak. Ntah ape ntah yang die umpannyer tue.Hehehe.

9.21 pagi : Hahaha. Yang nie paling kelakar la. Adif2....... Sesudah we all breakfast, kekononnye nie Adif nak mandi kolam, katanye dah berani sebab semalam die menjerit2 bila masuk je dalam air. Dengan seluar 'kecik' die, pelampung kereta, punyelah dasyat persembahannye tue.

Tup2 bila kengkawan jerit "Adif3...." leh lari nak masuk bilik. Tapi gambar nie die dah masuk air tapi still kat bahu ayahnye je. Perasan tak?

Tu ha die.......yang seluar biru tue.....yang dok dokong lagi tadi.

10.29 pagi : Ada takde, dah tak leh nak wat per, Ammar pun dah lena kat pangkuan aku. Aku ajak die balik bilik bergambar.......

10.31 pagi : Yang nie gaya bersahaja, yang mula2 tu aku yang suruh beraksi begitu

(Dulu kononnye citer2 nak jadi pengambil gambar).


11.28 pagi : Kami gerak dulu, sempat gaklah amik gambar papan tanda Desaru Damai Beach Resort nie. Tapi dari dalam kereta je....... Asal boleh la orang kata. Bukti gi sini. Hehehe.

Beginilah ringkasnye catatan percutianku kali ini.Kang tulis panjang lebar, penat lak orang nak baca. Bukan orang lain, aku sendiri pun letih, letih nak fikir ayat, menulis, menaip, membaca. Hehehe. Syukur semuanye selamat pergi dan balik.......

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads