Rabu, 8 Jun 2011

01 di segamat - Google Blog Search

01 di segamat - Google Blog Search


.ini blog aku lah.: merempit <b>di segamat</b> sangat seronot !

Posted: 05 Jun 2011 08:31 AM PDT

hari ini hari ahad . hari ini jugak kawan saya , nik nur amalienna baru pulang ke segamat setelah extend cuti seminggu . same lah dengan nur shafizah dengan siti nazlia tuu . semuaa pungg nak tambah cuti sendiri lepas cuti sem kali ni telah dipendekkan . ape nak jadi la , semua nak wt cuti sendiri ni ? kelas tak datang . semuaa pungg xjadik lah . so , aku jelah yang baik . sebab aku balik hari rabu nya . lambat sikit dari diorang . wooohooooo .

tadi , aku kene teman amalienna sebab nazlia tak dapat balik uitm lagi . nazlia kena chicken pox . kesian die . aku teringin nak tengok muka die next wik . HAHA *gelak jahat . yang bawak motornye , aku lah . sebab aku tak sanggup nak orang pandang kitorg pelik je . yelah , depan macam mentadak mentadu , belakang macam panda pulak . aloolololooo , comelnye . aku taknak mereka puji begitu , malulah :)

malam tadi kami pegi makan kat teeeetttteteteteettttt *tmpat makan dirahsiakan atas tujuan kpentingan diri sendiri . lepas makan , merempit pegi giant pulokk . yelah , umah depan giant kan . beli barang jap , dekat kul 10 lebih kot baru gerak balik umah . yelah , umah sewa boleh balik bilebile pungg . kalo dok kolej , b4 kul 12malam agaknye tak boleh masuk pagar . agaknyelahh . aku kan pelajar paling baik kat situ , pernah kene rampas kad matrik skali je ngan dak2 ni sebab balik lambat mase junior2 dulu . HAHA .

dekat kul 12malam , aku baru lepas mandi mase tu . tibetibe baru teringat yang amalienna langsung tak ade AIR MASAK . aduhh masak aku macam ni . ape lagi , aku plan ngan amalienna nak kua kejap lagi . tapi takut sebab nanti kene marah . marah ? sape nak marah kitorang kua malam malam kan ? haaa itulahh yang terlintas di benak amalienna ngan aku . pukul 12.05am agaknye lagi , aku sebagai kepala segalaaa rancangan terjingkit jingkit nak bukak pintu utama . amalienna masih tunggu dekat pintu tak utama bererti di depan bilik nya . semuaa ini semata mata NAK BELI AIR . aku dah nak mati kehausan , takkan nak minum air heater yang baru menggelegak masak pulakk . hilang deria rase aku . ogeyh , sambung balik cerita . lepas aku memastikan semuaanye line clear , aku suruh amalienna bergerak pantas keluar . bukak kunci slowslow , pulas tombol pungg slowslow . perghh sumpah aku rase macam aku ngan amalienna nak keluar pegi kelab malam . start enjin motor tunggu dah jejak kaki kat lua pagar , start motor , vro0m vro0m ke 7e . mencapai matlamat sebenar , beli air semata mata . woohoooo !

muka aku memang muka puas hati bile da dapat pegang botol air pepsi . da la diskaun . jimat 20sen aku . sampai je depan pagar , sorong motor sampai bawah garaj . memang lagak macam minah rempit baru kalah racing pun ade gak time 2 . dengan terjingkit jingkit , da siap pegang kunci umah ni . kami sentap . sebab orang dalam umah da kunci dari dalam . mampuish den . takkan nak tido luar . amalienna kol orang dalam umah 2 , tolong bukak an kunci dari dalam . HAHA . sangat seronot malam ini ! esok kelas pagi , aku memang seronot sangat ! dah , nak tido . nite .

ini kawan rempit aku , amalienna .

ini aku . rempit jalanan sentiasa berhemah . penunggang motor paling sopan .

*percayalah ;)

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads