Rabu, 20 Julai 2011

01 di kahang - Google Blog Search

01 di kahang - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di gelang patah</b> - Google Blog Search

Posted: 30 Jun 2011 09:54 PM PDT

Weekend yang terbaru, aku dengan Trisno dan Ali bergerak ke Gelang Patah untuk sesaje "menembak". Cuaca pun cukup cantik, awan biru dengan langit yang putih memang masa yang sesuai. Pada masa yang ditetapkan, jumpa di restoran Mc'Donald highway Skudai bersebelahan dengan stesyen minyak Caltex. Aku gerak sorang dari Pekan Nanas pada pukul 1.40 tengah hari. Sampai sana tepat pukul 2.40 petang. So, kitaorang gerak ke Gelang Patah pada jam 3.10 petang.

Tempat tujuan adalah Kampung Pedas, Gelang Patah. Sebuah perkampungan nelayan yang terletak dihilir sungai bersebelah dengan Jambatan 2nd Link. Sampai kampung Pedas terus menuju ke jeti nelayan yang bersebelahan dengan Restoran Makanan Laut.

Disamping mengambil gambar, byk jgk tips-tips yang trisno ajar  pada aku dengan ali. Mcamane nak setting "picture style" nak set format.. Banyak jgk yang perlu di ambil kira untuk memastikan gambar yang menarik. Gambar-gambar ini adalah hasil dari outing hujung minggu lepas dengan trisno dan ali. 

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads