Isnin, 25 Julai 2011

01 di mersing - Google Blog Search

01 di mersing - Google Blog Search


onggon.com: Wow! Pantai Air Papan <b>di Mersing</b> Johor

Posted: 24 Jul 2011 05:15 PM PDT

Pantai Air Papan
Pada hari last sebelah petang di Mersing, aku dan kawan-kawan berkesempatan untuk melepaskan tension di Pantai Air Papan lebih kurang 20 minit dari pusat bandar Mersing. Kalau dah namanya melepaskan tension, korang tengok sendiri gambar Mr. Peter Cheah melompat ala-ala Kungfu Panda hehehe..
Masa ni aku dah standby bawak macam-macam filter kononnya nak ambik gambar slow shutter. Sekali dah sampai sini aku terlupe bawak tripod pulak.. Adohhhhhhh.. Makin tension gua.. So, terpaksa le ambik gambar handheld je lah..
Esok start koleksi gambar di Terengganu pulak. Aku cuba try test nak habiskan gambar yang aku ambik sepanjang aku kerja luar ni. Aku masih supa-dupa sibuk dan hanya sempat nak update bila dah larut malam.. Okeh, adios amigos.. Carpe manana.. :)
Pantai Air Papan
Pantai Air Papan
Pantai Air Papan
Pantai Air Papan
Pantai Air Papan
Pantai Air Papan
Pantai Air Papan
Pantai Air Papan
Pantai Air Papan
Pantai Air Papan
Pantai Air Papan
Pantai Air Papan
Pantai Air Papan
Pantai Air Papan
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads