Rabu, 3 Ogos 2011

01 di kukup - Google Blog Search

01 di kukup - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di kukup</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Jul 2011 11:45 AM PDT

URL Sumber Asal :-

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

BLOG JOHOR: 01 <b>di kukup</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Jul 2011 11:49 AM PDT

BLOG JOHOR: 01 <b>di kukup</b> - Google Blog Search

Posted: 14 Jun 2011 11:14 AM PDT

Sedetik <b>di</b> Anjung Ilmu....: Karnival Bahasa Melayu Peringkat Zon <b>...</b>

Posted: 31 May 2011 11:59 PM PDT

SALAM PERPADUAN...

Pada 5 Mei 2011, SKR telah menjadi tuan rumah Karnival Bahasa Melayu Peringkat Zon Kukup 2011. Seawal 8.00 pagi majlis dimulakan dengan pendaftaran para peserta dari sekolah-sekolah zon Kukup. 3 tempat digunakan untuk pertandingan iaitu Pertandingan Bercerita Tahap 1 di Bilik pemulihan, Pertandingan Bercerita Tahap 2 di Bilik Muzik dan Pertandingan Pidato diadakan di Dewan Sri Rambah.

Pada akhir karnival pemenang diumumkan. Anak-anak SKR telah mendapat tempat dalam ketiga-tiga pertandingan. Tahniah diucapkan kepada Mustika Syafiena Binti Mohd Farid (Tempat ke-2 Pertandingan Pidato), Nur Ain Farahin Binti Mahmood (Johan Pertandingan Bercerita Tahap 2) dan Nor Solehah (tempat ke-3 Pertandingan Bercerita Tahap 1). TAHNIAH SKR ucapkan kepada ketiga-tiga anak-anak SKR ini.

Tahniah juga SKR ucapkan kepada peserta-peserta lain yang telah berjaya mendapat tempat. Bagi yang tidak berjaya boleh mencuba di masa akan datang.


Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

BLOG JOHOR: 01 <b>di kukup</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Jun 2011 11:50 AM PDT

assalamualaikum..ehem2..dengar tajuk cam best je kan..tp korg tgk la cara penulisan aku nie best ke tak ea..

pada jumaat lepas, dak2 matrix aku blek cuti..padahal citu 3ari je..tapi gaya ktorg cm cti seminggu..sume excited nak balik..ye la kn.semangat cuti tak abes lagi..[ bape mggu lepas, ktorg dapat cuti 2 minggu je..dak asasi dapat citu sebulan.walhal ktorg sume belaja bende yg same.kalo xsilap aku la kn..keadilan xbepihak kat dak dak matrix..sedih o..xtekate..yela...cuti tu satu nikmat bagi sume org yg tgh belaja nie kn..betol x betol x..xbek korg nk nafi kn ok..] (tutup cite)

actually aku nak cte expidisi aku tyme aku blek cuti jumaat lepas..aku excited gler. ari isnin lagi da bli tiket blek pontian..padahal cti ari jumaat..biase la klo lambat bli tiket t kang abes lak..hancus rancangan aku nk wat le tour de kukup kn..hahaha erm pastu aku tggu la..ari selasa xcuti.ptg nye blek kampung(muo beb) ari rabu lak hari rye korban.cti .pastu mlm nye br blek matrix.ari khmis..ari jumaat suda tbe la mse nye aku nk mula kan expidisi aku..excited gler o..tiket bas kul 2, tp biase la kn..kul 2.30 br btolak dari mtrx k pontian..makan mase lame gak tu..panas punggung aku dok dlm bas.tp xpe.ad aircond..hehehe kul 5 br aku tibe busten pontian..lpe lak nak ckp.aku nk wat expidisi nie kat kampung halaman member aku..siti nurfatimah nme nye..sdap kn..tp ktorg pggl die timah je..lbey sng dan glamer..hehehe peace timah ^_^

1st day..on my way g uma timah kn bes gler..pejalanan ktorg di temani oleh kelapa sawit..gerun pown ad gak.dalam kepala otak aku nie asek pikir yang bukan bukan je.ye r.risau gler tau.da r ktorg dak pempuan.pastu lalu kat kelapa sawit lak tu..tp jalan die mmg best.aku rse cm nek roller coster je.walaupown xpnh nek.hehehe(adik timah yg mula kn dlu roller coster tu okeh.aku ikot je..).tetinggal lak.ktorg nek moto.pergh. da cm explorace lak kn..tau r aku nk men jihad race..nk practise dlu kate nye..hehhe ktorg smpi uma timah kul 6.40 gitu la..pastu mandi mandi n makan..mlm nye ktorg tgk movie..cte korea la kn...syok..tp mlm nye aku tido awal cbb letih kot.mungkin la.jauh pejalanan luas mate aku..hehe

2nd day..aku wat uma c timah nie cm uma aku lak kn..bgn lmbt o.segan nk mati..klo la parents aku tau nie.abes kne tahan telinge je nie kn..dasat dasat.anak dare spe tah.hehe tp xde la lmbt sgt kn timah..kre awal la gak.tp bg aku LAMBAT.huhu pastu mandi n sarap..tyme tu aku cm segan gler la kn.da la bgn lmbt.mandi lmbt.upenye adik adik c timah nie tggu aku nk sarap same same.masyaallah..xtau aku nk ckp.maaallluuuu..:( tp aku wat slumber je..nk cover malu nye pasal kn.hehehe ad dak kecik yg ajo aku cm tu..erm pastu ktorg lpk lpk.smbg tgk cte korea smbil wat homework.pergh.betape rajin nye ktorg kn.blek cti pown TEPAKSA bwk blik hmwk..pastu wat la hmwk tu smpi tghari..cdgn nye pas zhor nk g bndr pontian.nk g bli tiket blek muo la..rndu gak aku kat kampung halaman aku kn..hehe alih alih kul 3 br ktorg gerak...dari uma timah nk ke pekan kukup tu jao tau.lbey krg 15minit kot.aku pown xpasti sgt.main agak agak je..ktorg sekali lagi merempit meredah kelapa sawit..mngeletar kaki aku kne angin..hehe pas 15 mint yg aku reka tu smpi la ktorg kat pekan kukup..ingt nk nek texi g bndr pontian.penat ktorg beraksi tepi jalan nk tahan texi..gne mcm2 gaya..gaya fazura tahan texi.gaya mkcik mkcik n mcm2 la.tp xde 1 texi pown yg sudi nk amek ktorg..apeh.ingt ktorg x cun k.xlayak k nk nek texi dorg..smpi atie dorg wat ktorg cmnie kn.xpe xpe.aku ubi ad bas, ada ari xtau ble nk balas.huhu pastu ktorg amek result nek moto lg sng.xyah la bepeluh cm mndi ujan lak kn nk tahan texi..pnt2..c timah nie pown drive la moto merah die tu.pergh.gaya die byk sejibik cm minah rempit.laju gler.aku kat blakang cikit cikit tgk meter..cm nk terbang da aku yg dok kat belakang tu.tp cm biase la.aku wat slumber je ble die tny.hehe tmpt 1st yg ktorg g ialah busten pontian..nak wat pe??mst la nak lawat lawat.haha nk g bli tiket bas tok blek la.pe lg kn.pas g busten ktorg g billion..cbb nye cbb nye tyme tu ujan la plak kn..basah kuyup..tpkse la beteduh kat billion.bebillion gak aku abes tyme tu.hahhaha

erm entry nie tpkse die pendek kn.t smbg lg.hmwk menimbun da nie pggl.k bye..salam expedisi sgt besh!!

kalo suke like ♥

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

BLOG JOHOR: 01 <b>di kukup</b> - Google Blog Search

Posted: 12 Jun 2011 11:39 AM PDT

My World Story: Baron.Ndrini.<b>Kukup</b> Beach

Posted: 26 May 2011 02:04 AM PDT

Ini foto-fotoku waktu di Pantai Ndrini, Kukup, dan Baron. Yang atas sendiri (see) di Baron lalu yang aku minum kelapa muda dan foto kebalik itu di Kukup, kalau yang pasir nya asli putih itu di Ndrini ♡ . Serrrruu deh disana, sempat ketemu Bea, Shynta dan Kak Festy waktu di pantai Kukup. (read:Temen sekolah) hihi. Leave comment ya! :D Thanks dah liat :PP Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

kisah aku,memoriku...!!: Pelatih PDK Pekan Nanas <b>di Kukup</b> Golf Resort

Posted: 26 May 2011 08:11 PM PDT

hai buenos días,,cómo estás? su salud?
haha selamat pagi...apa khabar? anda sihat?
lalala...sayang korunk
mucho2... *kiss3

ha entry kali ini mengisahkan hari semalam nya sebnarnya :P
ha sebelom ni aku ade kata aku nak celebrate birthday Pija kat Kukup Golf Resort!!
so tadaaaaaa.....




ha ini cupcake yang aritu wat... nice kan heee....
what stand for PDK?
cuba search google haha mende2 merepek kuar haha
act it stand for Pemulihan Dalam Komuniti...

kami sambot dengan pelatih2 PDK Pekan Nanas...
Pija dengan Billa dia sekolah disitu...
tu yang 'angkut' semua pelatih sekolah dia gi Kukup heeeee...^^

inilah antara mereka yang hadir...
mereka ini semua OKU....
pelatih nya ada yang Down syndrome macam2 lagi la...
mereka sangat best + cikgu mereka yang sporting :)

nak jadikan cerita dulu Pija ngan Billa sekolah kat PDK Tun aminah < if im not mistaken..
sumpa ta best hahaha
lagi pon pelatih2 kat sana macam ganas2... maksudnya camane nk terang erk? aku pon tak tau...heee
pastu cikgu2 dia kat sana asek pgg rotan je...hoh dapat bayangkan tak betapa ganas pelatih kat sana..

lepas tu, Pija ngan Billa pindah ke PDK Pekan Nanas...
wahh so different la..! heeee best2...
disebabkan best maybe tu yang buat birthday party kat luar tu...
so far ni yang kali ke-2 kitorang buat di Kukup


Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads