Rabu, 3 Ogos 2011

01 di mersing - Google Blog Search

01 di mersing - Google Blog Search


Bercuti <b>Di</b> Sri <b>Mersing</b> Resort | perjalanan ini

Posted: 01 Aug 2011 08:43 PM PDT

Malam tadi aku sempat berbual dengan Hana Zaty, dan mengorek sikit perkembangan terkini dia. Pelajar bidang perubatan yang baru sahaja menamatkan pengajian di Bandung, Indonesia dan kini menyambung pelajaran di HUKM (agaknya). Aktiviti harian yang padat, dan masa yang tak menentu menjadikan gadis ni "busy" dalam kehidupannya.
Oh ya, berkenaan aktiviti,23 Julai lepas, aku dan 8 kawan lain bercuti di Sri Mersing Resort, Air Papan. Pada asalnya percutian ni konon - konon reunion pertama untuk GESS 05/09 selepas 2 tahun, tapi sambutan tak seperti yang di harapkan. Apa pun, percutian tetap di jalankan.
Perjalanan ke Mersing dengan 3 kereta, dan tiba jam 2 petang. Kami turun ke pantai jam 4 dan naik semula jam 6, kerana hujan lebat secara tiba - tiba. Sambil menyaksikan perlawanan Malaysia vs Singapura, proses membakar ayam dan daging di lakukan bergilir - gilir.
Aktiviti di sana hanya memang sekadar bercuti, bersembang, bergurau dan berseloroh dengan kawan - kawan. Kalau secawan teh tarik ni, memang tak cukup lah kalau nak bercerita hal masing - masing.. Apa pun rata - rata semua dah ada kerja yang stabil dan dalam tempoh terdekat salah seorang dari kami akan melangsungkan perkahwinan.
Dalam tempoh 5 tahun dari sekarang, apa pulak perubahan yang akan jadi? Heh, itu yang best bila dapat bersama semula ni. Di samping menjaja perkembangan terkini sekali sekala mengimbas kenangan lama memang membuatkan tak kering gusi.
Apa pun, percutian ini berjaya juga di laksanakan dan dapat juga mengumpul 1/3 dari jumlah keseluruhan budak GESS 05/09 (27 orang je total hahah).. Yang tak dapat nak hadir tu mungkin jauh, cuti takde atau tak dapat pelepasan hahah.. Akan datang, Langkawi? maybe..
Terima kasih Abd Rahim yang menjadi ketua dalam menjayakan percutian ini. Lain kali buat lagi, aku datang bayar je hehee.. Itu pun kalau Zulaikha ada la, hahaha.. End.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads