Jumaat, 5 Ogos 2011

01 di stulang - Google Blog Search

01 di stulang - Google Blog Search


Menjamu selera <b>di Stulang</b> bersama blogger Johor

Posted: 15 Mar 2011 07:27 PM PDT

So..sambung citer semalam… kan aku citer hari ahad tu hari g Johor…

so..malam tu aku g makan la… so, dah dekat ngan The Zone tu.. g makan situ jerla

Sempat lagi bergambar kat tepi jalan..

ni sebab aku menunggu blogger yang duk kat Johor tu la…hehehe

siapa?? ha……tunggu la sehingga ahir cerita…..

eh.. tetiba gambar makanan dah selesai aku snap..kahkahkah…

tengok la wajah anak2 aku..dah keletihan… mengantuk………..hehehe

Iskandar gak yang ceria….

dia ni bukan kira letih……..hehehe…. tu pun aktif lagi memalam.letih aku woooOh ya… licin tul aku makan..

Nasi + Tom yam campur + sayur kailan + telur goreng + sup ayam + kerang bakar + sotong paprik…

Banyak ker?? haaa……. jangan tak tahu… tu makanan tuk 4 dewasa + 4 kanak2...hehehe

Eh..siapakah lelaki ini bersama si anak kecik?? hehehehe……

adakah korang familiar mukanya?? tak yek??

tak per..sat lagi tengok wajah orang rumahnya sure ada yang pernah tengok blog nya…hehehe

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.Yeaaa……….ini dia… Lynn Hamzah. Bertemu jugak kita yek setelah membuat temujanjji dalam last minute...hehehe…

Sian dia.. jauh gak nak ke The Zone tu.. dah la ngah sarat tu.. nak masuk 7 bulan dah.. harap2 dipermudahkan la bersalin nanti yek Lynn

Terima kasih Lynn sebab sudi bertemu ngan kak sumi malam tu serta siap belanja kami makan lagi..alahai..terhaurnya.. (tau oreder bebanyak…hahaha)

So, next time kalu kak sumi g johor leh la kita berjumpa lagi…dan andai Lynn datang ke KL, jangan lupa call kak sumi yek.. leh datang umah kak sumi lak..hehehe

Nota kaki : Siapa lagi duk Johor.. mehla keep calling..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Article by Sumijelly, has written 1773 articles for Sumijelly.com

Pemilik blog 'Sumijelly.com'. Untuk maklumat lanjut sila usha sini. Jangan lupa follow sumijelly di twitter.

If you liked this post, you will definitely enjoy others too. Subscribe to the feed via RSS to get instantly updated for those awesome posts soon to come.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads