Sabtu, 17 September 2011

01 di batu pahat - Google Blog Search

01 di batu pahat - Google Blog Search


the Mira Marcello blog.: Handmade Cupcake <b>Di Batu Pahat</b>....

Posted: 19 Aug 2011 05:03 PM PDT


dah 2 hari aku dok peram idea nak update blog. idea dah ada tapi kemalasan tahap maksimum dah jadi raja kat badan aku. ada sesiapa boleh bagi kerajinan tahap maksimum kat aku tak? pelissss pelissss (buat muka kesian cepat)
dua hari lepas aku ada tunjuk WW (wordless wednesday) aku tuh dengan gambar cupcake siap tunjuk 19 kan kan? hari nih nak bagi jawapan dah. mintak ampun sangat sebab bagitahu lambat. kihkihkih. 










malam tuh aku dengan mak sibuk bersilat kat dapur semata-mata nak buat cupcake tak comel tu. agak mencabar keimanan bila ada adik umur 3 tahun dok sibuk 'membantu' kat dapur. sampai aku kena sukat balik tepung yang dah dicampur. geram yang amat. nasib baik ah dia budak lagi. aiyerr -,- kalau dia kuceng, dah lama aku tuang tepung tuh kat kuceng.








cupcake coklat, topping gula ising & chocolate rice
cupcake nih bersempena birthday aku la konon. orang lain masa birthday dapat hadiah, aku masa birthday bagi orang hadiah. terbaik. selama 19 tahun tak pernah buat kek sendiri. tapi 19 tahun nie aku buat kek sendiri untuk birthday. pencapaian yang bagus. dah besar kena buat kek sendiri, kalau tak hingat ada yang nak sedekah kek kat aku? dah besar, lilin tak cukup nak letak atas kek.
so untuk menjimatkan dari pakai lilin bagai, aku susun cupcake tu sampai jadi bentuk 19. walaupun macam cacat sikit. tetap nak jugak buat.
inilah hasilnya. im sweet 19 now. err sweet ke?
malam tuh ramai yang wish. alhamdulillah. masih ramai yang sayang kat aku. terima kasih kawan-kawan. kat blog pun sama. weee~ terima kasih sangat.

takkan baca je kot, meh komen sekali

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads