Selasa, 20 September 2011

01 di bekok - Google Blog Search

01 di bekok - Google Blog Search


. . . my heart stories . . .: berlibur <b>di bekok</b>

Posted: 31 May 2011 11:59 PM PDT

apa yang dirancang menjadik kot
cuace pon romantik jek . haahah
okeyh , okeyh , lets story !
so WAKTU BERDONDANG SAYANG di bekok bersama si die lah ! :D
tersangat ramai umat yek disane. almaklomlah , cuti  menggantikan LABOUR DAY kot
tempat pon sume penoh so terpakse memulakan aktiviti mendaki mencari tempat yang stratergik.
then lemak tepu diperot pon dah banyak terbakar . kurus dah cik honey nieh
eceh , tipu sangat ! huhu
then , lepas da berjaye mencari tempat , bermulalah sesi bermandi manda kami .
tersangat sejuk okeyh . sumpah !

omg !
waktu sangat jeles akan kami yarh . cepat kot waktu berlalu.
so waktu untuk kami balek la weyh . :'(
penad ? si dia jelah sebab die yang drive kot . aku ? jadik mem besar lah yang banyak membebel dan menjadik co-pilot . eceh !.

best kot semalam even orang ada bertouching-touching dengan sayang semalam . huhhu
laen kali kite honey moon kat tempat laen pulak yerk sayang. paris ke ? london ke ? *berangan !

thanx a lot sayang sebab spent kan time sayang uh dengan orang ! ilysm lah .

p/s : tiada sesi bergambar la weyh . nyesal tak soh si gemok membawa kamera :'(
yang penting , kekal dalam ingatan kite kan sayang ?

ops ! mesty pelik kan bab ari nieh post entry tengah ari bute ?
ari nieh cik honey cuti kot dengan mendapat keizinan prince william .*tak ada kene mengene kot !
bukan la weyh , akak aku malas na amek aku kat kg so terpakse la ponteng ari nieh .
sory cekgu ! jgn rindu saya yarh . esok saya datang keyh . huhuh
k la weyh , aku mengundurkan diri dulu yarh . bubye !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads