Rabu, 28 September 2011

01 di kluang - Google Blog Search

01 di kluang - Google Blog Search


Just Me: bersiar siar <b>di</b> BUKIT <b>KLUANG</b>

Posted: 27 Sep 2011 11:50 PM PDT

punya lah lama giler aku tak hapdet blog sampaikan aku tak tahu pun mengenai dashboard blogspot ada interface baru kekeke .. sekarang ni aku tengah guna dashboard baru la hehehe
apa beza eh dashboard lama dengan dashboard baru ni *selain dari warna la ofkos kan* hehehe rasanya yg baru ni lagi up to date kan? senang nak handle kot :D
semalam, aku dan kengkawan ke BUKIT KLUANG. BUKIT KLUANG ni adalah pantai okayyyy ... pantai ni dalam area besut, terengganu. kemain jauh aku berjalan .. padahal kalau nak g pantai, dekat area kb pun banyak .. pcb, bachok dekat je dengan rumah aku tapi gatal kaki nak g jauh2 kekeke  .. pantai ni cantik .. kawan aku kata, kat pantai ni lah pengambaraan merong mahawangsa di lakukan. aku pun tak tahu betul ke tak? hehehehe
tp siyes, pantai ni mmg cantik .. sayup2 je pemandangan kalau tengok .. hehehe pastu boleh nampak pulau2 yg kecik2 ..
tengok gambar pulak okay .......
anak member aku, kira aku ni mak angkat lerrrr hehehe
nama budak ni iman rifqi .. maksudnya erkkk ... tak tahu :)

nampak tak pulau2 belakang tu .. cantik




aku dgn member aku, kami dah kawan sejak dari sekolah rendah lagi .. sampai la sekarang 

buli budak iman ni hehehe
tapi satu je, dekat sini takde tempat nak makan sgt .. kedai pun ada 1 jek .. kalau dekat pcb, kedai nak makan buah nyor ( buah kelapa ) mmg banyak pilihan .. dengan colek yg pelbagai lagi .. tapi dekat sini takde :(
lagi satu, dekat bukit kluang ni, banyak gua2 .. aku tak berani nak masuk .. heheh .. takut 
next time, nak datang lagi sini .. maybe dgn bf ataupun dgn adik2 ..
*opssss! lupa .. sepatutnya hari ni wordless Wednesday kan .. me lupaaa :D takpe, buat exception kali ni kuang kuang kuang

LIKE IT?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads