Jumaat, 16 September 2011

01 di labis - Google Blog Search

01 di labis - Google Blog Search


Perkahwinan Nadia & Suami <b>di Labis</b>, Johor

Posted: 03 May 2011 08:23 PM PDT

Minggu lepas merupakan weekend yg best sebabnyer Isnin cuti mengantikan Hari pekerja yg jatuh pada hari Ahad...best memang best tapi bukan untuk berehat..tp nak pergi menghadiri majlis perkahwinan Nadia dan juga perkahwinan AJ di Melaka hr Ahadnyer pulak...Ya Allah jauhnyer perjalanan, tp berbaloi2 sebabnyer, aku dapat mengenali saudara mara dan dapat kenalkan suamiku ngan saudara mara sebelah emak aku..Mengeratkan silaturrahimm amat2 digalakkan dalam Islam..oleh itu mari kite tgk gbr2 sekitar perkahwinan Nadia & Suami..

Kami otw ke labis nie...hiihhi itupun dah lambat sebab suami ku balik keje kul 6am td n nak bg dia tido dulu, sampai kat labis kul 4pm, tp majlis masih belum abis lagi..

Inilah dia pengantin baru..Nadia nie pangkat anak buah kepada aku, wpun nampak cam sebaya je nie...ini menunjukkan aku tersangatlah mude hhahahahahaa...hihihi Tahniah Nadia! Mak nadia iaitu kak lembeng, sepupu ngan aku..Emak kak lembeng merupakan makcik aku kakak kepada emak aku..jgn peninglaa ek, atuk aku dulu kawen ramai..so beranak pinaklah keluarga kami nie.

Mengambil kesempatan bergambar bersama pengantin b4 balik, itupun panten ckp dah nak tukar uniform dah, sebab dah x tahan panas hihihi, baru ko tau kan ..camtulah aku maser jadi panten hari tu..
Berkenal2 kenalan laa yer...semua abg ipar na tu...

Abg sham yg kelakar & sempoi giler...best borak2 ngan abg nie..ade je idea dia..

tgk tu bile abg omar dah start wat lawak hihihiihihi

Bersama kak kama..adik kepada kak lembeng dan juga merupakan kakak sepupu ku.

Jumpa pakcu disana, aku kawin x nak dtg, oleh lain kawin dtg, dahlah pakcu..nak bawak marah sampai ke mati ker...kot ye pun marah kat nyamuk...jgnlah bakar kelambu...yg salah ibu & paksu yg cari gado..yg kitaorg anak2 buah nie x tau menahu pun...yg jahat mulut semua dah Allah bg balasan, semuanye sakit kat sana..Allah dgr doa2 org teraniaya nie..baliklah tgk mak kat bentong..nanti mak dah pejam mata..pakcu jgn menyesal pulak..

Bersama2 ngan anak buah aku yg ceria dan sempoi i like!!
X melepaskan peluang bergambar berdua...dah kamcing dah skrg nie...mesti pojie selalu nak ke melaka jumpa abg nie!

hahhahah ratu dunia dah mula berbaris...tp pemenang dia nadialaa sebab baju dia paling lawa hahhahaa

Percaya tak aku diapit oleh sepupuku? x penah jumpa dan ini yg pertama kali, aku cr sendiri diaorg kat dapo umah kak nab, pakcu n makcu pun xde lah beriya2 nak kenalkan, xpelah Allah tu sayang pada org yg mengalah dan x berkira ngan org yg keras hati n ego, nasib baik sepupu2 aku nie ok, nak gaklah ajak bergambar wpun masih blur2 sapelah aku nie sebenarnya, the moral of the story..peringatan kat aku, dah de anak, bawak2lah kenal ngan sedare mare..jgn nak jadi katak bawah tempurung sangat...

Pelamin Nadia yg cantik sangat, serba keungguan lagi...tahniah2..

Abg ghani pun ade gak, xsempat nak jumpa, aku puji abg ghani nie..dialah satu2 sepupu aku yg memang suke bersaudara...

Bilik tido pengantin yg kelas!!!! cantik sangat!!

Pengantin bersanding...rasernyer kaler baju panten lelaki sama ngan kaler baju pengapit perempuan..hihihihiihjgn salah panten pulak ekhihihih

Kak nor dr Pasir gudang pun ade dtg gak...maser kat pasir gudang x nampak pun org labis...hihihiih

Melawak lagi...tergelak2 kat ana & kak nab...

Anak kak Nab berbaju hijau nama dia Farisha, anak kak Ana nama dia Nabila...semuanyer lawa2

Kami semua yg heppi go lucky....kak nab dah start ambik order utk kuih raya, aku tgh test salah satu kuih kak nab..memang sedap, n nak order jugak!!!!

Antara saudara mara yg datang....rugi mak aku x datang...

Abg Ali, suami kak ana yg bertungkus lumus...org kuat nie..bz memanjang...

Saudara mara yg dtg tp aku x dapat jumpa sebab sampai lambat hihihih


Selamat pengantin baru, semoga ikatan perkahwinan ini, dikurniakan anak2 yg ramai, persefahaman dan keserasian yg berkekalan dan semoga penyatuan cinta 2 hati ini akan selama2nya hingga ke syurga..amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads