Isnin, 26 September 2011

01 di pagoh - Google Blog Search

01 di pagoh - Google Blog Search


Media Cyber™: Kemalangan Tergempar <b>Di Pagoh</b>

Posted: 31 May 2011 11:35 PM PDT

PAGOH, 1 JUN - Satu kemalangan telah berlaku di Lebuhraya PLUS berdekatan dengan Tol Pagoh menghala ke Johor Bahru melibatkan sebuah lori membawa tar jalan dan 2 buah bas yang dipercayai membawa Pendatang Asing Tanpa Izin untuk di hantar pulang.
Kejadian berlaku apabila lori tersebut telah melanggar penghadang jalan dan memasuki laluan bertentangan lalu melanggar tepi salah sebuah bas tersebut. Lori tersebut kemudian terbabas dan terbalik. Kepala lori tersebut tertanggal dan masuk ke parit jalan bertentangan.
Bas yang dilanggar tadi telah terbabas dan memasuki tengah-tengah jalan manakala satu bas lagi dibelakang telah mengelak menyebabkan bas tersebut memasuki laluan bertentangan. Keadaan pemandu lori tersebut parah disebabkan tertumpah tar ke badan manakala kesemua pemandu dan penumpang bas tersebut terselamat tanpa kecederaan.
Kemalangan ini menyebabkan jalan menghala ke Johor Bharu sesak teruk disebabkan tar yang tertumpah diatas jalan manakala jalan menghala ke Tangkak dibuka satu laluan sahaja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads