Khamis, 6 Oktober 2011

01 di segamat - Google Blog Search

01 di segamat - Google Blog Search


Proses Mencari Rumah Sewa <b>Di Segamat</b> | Budu Masin

Posted: 06 Oct 2011 09:32 AM PDT

Salam. aku sekarang ada kat Segamat. cuti sem sudah bermula dan semestinya ini merupakan cuti sem aku yang terakhir. Lepas ni dah kena praktikal non-stop tak macam belajar lagi dah. Kalau time belajar boleh jugak cuti panjang tapi time duk praktikal ni jangan harap la ye. Cuti tahunan hanya diberi sebanyak 14 hari termasuk MC.

So aku dan 4 orang lagi dihantar ke segamat berdasarkan 2 permintaan kami iaitu segamat dan batu pahat. Dapat kat segamat, syukur lah sebab dekat ngan rumah kakak aku. Apa-apa senang nak meronggeng dia nanti. Masalah sekarang ialah proses duk nak cari rumah sewa ni. Rumah sewa tu banyak je tapi kami as a student ni nak rumah yang fully-furnitured ye lah student macam kami mana mampu nak beli katil, peti mesin basuh bagai.

So cari punya cari memang tak jumpa la kan. So nak tanya lah sape-sape yang ada kenalan, member, sedara yang ada atau tahu sesiapa yang ada rumah untuk disewakan dan rumah tu mestilah siap dengan perabot. Pasal bayaran beres sebab kami semua ni ditanggung oleh kementerian kesihatan malaysia (KKM) so tak payah risau lah.

Sebab aku dah banyak kali round2 keliling segamat ni tapi tak jumpa yang lengkap dengan perabot. kira kalau tak de jugak terpaksa lah tapi sementara ada masa ni nak cari la yang dah siap ada perabot. so sape2 yang berkenaan boleh la email aku azmikhairul1991@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Related posts:

  1. >Hantu Kak Limah Balik Rumah | Gelak Sakan

Tags: , , ,

This entry was posted on Friday, October 7th, 2011 at 12:32 am and is filed under mintak ilmu, Peribadi. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

PENA KASIH: SUASANA SAMBUTAN MERDEKA <b>DI SEGAMAT</b>

Posted: 11 Sep 2011 01:42 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]SUASANA SAMBUTAN MERDEKA DI SEGAMAT. Posted by PENA ... Kami mengambil keputusan untuk ke perpustakaan segamat yang terletak di Jalan Genuang.Selepas mengambil ubat untut di balai raya, kami terus. ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads