ads

Jumaat, 19 Ogos 2011

01 di parit sulong - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di parit sulong - Google Blog Search


The Spirit of Lubok Kawah/Semangat Lubok Kawah | BLOG - BLOG PARTI PKR

Posted: 31 Jul 2011 11:34 PM PDT


Rumusan Lawatan Kerja Biro Masyarakat Felda dan Orang Asal ke Negeri Johor

Posted: 30 Jul 2011 06:22 PM PDT











Lawatan kerja Biro Masyarakat Felda dan Orang Asal Parti Keadilan Rakyat Pusat ke Negeri Johor siri ke-2 selama 4 hari dari 27hb Julai dan berakhir 30hb Julai telah berjaya menubuhkan 2 buah Ranting iaitu di Felda Lok Heng dan Felda Nitar 2, sementara di Kg Selai, sebuah perkampongan Orang Asal di Bekok, Labis seramai 40 Orang Asal menyertai keanggotaan Parti Keadilan Rakyat dan penubuhan Ranting PKR di kampong itu ditangguhkan sehingga diadakan semula pertemuan dengan penduduk Orang Asal di 5 buah perkampongan di Mukim Bekok untuk diadakan satu keanggotaan yang lebih luas merangkumi ke lima-lima kampong tersebut; dan perjumpaan kedua itu akan diadakan pada awal bulan Oktober 2011 didalam lawatan kerja siri ke-3 Biro ini ke Negeri Johor.

Didalam lawatan kali ini, tenaga kerja Biro ini di peringkat Pusat dan Negeri Johor telah bergabung dan dipecah-pecahkan kepada tiga kumpulan dengan setiap kumpulan diketuai oleh pimpinan pweringkat Pusat.

Pada hari pertama kami telah memberikan tumpuan kepada rancangan-rancangan Felda di utara Negeri Johor; pada hari kedua di zon tengah Negeri Johor, manakala pada hari ketiga kami menumpukan ke kawasan-kawasan Felda di Selatan Negeri Johor.

Program kami terbahagi kepada majlis-majlis Dialog di sebelah petang dan ceramah di sebelah malam. Didalam tempoh 3 hari dari 27hb hingga 29hb Julai 2011, kami berjaya menziarahi 18 buah rancangan-rancangan Felda meliputi gugusan-gugusan keseluruhan Johor. Manakala pada 30hb Julai 2011 pula kami mengadakan mesyuarat bersama diantara Biro ini diperingkat pusat dan peringkat Negeri, bagi menerima laporan gerak kerja semua kumpulan dan membuat rumusan-rumusan.

Laporan-laporan yang kami terima dari setiap kumpulan adalah positif, di kebanyakan rancangan Felda di Negeri Johor peneroka-peneroka Felda menerima peratusan perahan KPG yang rendah dan mereka berhajat untuk mengambil tindakan saman terhadap Felda.

Peneroka-peneroka juga ingin menuntut wang dari tabung tanam semula yang masih gagal dibayar oleh Felda.

Ada beberapa buah rancangan mengadu bahawa Felda Technoplant telah gagal menjalankan tanam semula walaupun ladang mereka sudah ditebang beberapa tahun yang lepas. Peneroka-peneroka juga mengadu bahawa mereka tidak diberikan Penyata Kira-Kira mengenai hutang masing-masing dan tidak puas hati dengan jumlah hutang yang begitu tinggi.

Di Felda Cahaya Baru didalam kawasan Parlimen Tebrau, peneroka-peneroka mengadu bahawa mereka telah ditipu, dan tanah ladang mereka sudah tergadai oleh syarikat-syarikat kroni-UMNO kononnya untuk membangunkan tanah-tanah itu untuk dijadikan kawasan perindustrian dan perumahan dengan setiap pemilik dijanjikan dengan pampasan sejumlah RM1.2 juta, dan mereka menyatakan bahawa bukan sahaja mereka kehilangan tanah tetapi juta mata pencarian.

Peneroka-peneroka itu diberikan 2 ekar tanah sawit, tetapi mereka hanya diberikan sekadar RM55.00 sebulan, walhal kebun sawit seluas 2 ekar boleh memberikan pendapatan tidak kurang dari RM1200.00 setiap bulan.

Pimpinan UMNO diperingkat Negeri Johor dan Pusat telah menutup segala pintu bantuan kepada peneroka-peneroka Felda Cahaya Baru.

Juga dapat dikesan didalam lawatan ini perbuatan gangsterisme telah dilakukan oleh pihak UMNO di Felda Maokil apabila ceramah di Felda itu telah digagalkan oleh mereka apabila kumpulan pemuda tahan lasak mereka menjerit-jerit dan mengacau ceramah itu; dan peneroka-peneroka di Felda Maokil menyatakan bahawa pemuda-pemuda itu bukan terdiri daripada anak-anak muda dari rancangan itu, tetapi yang dibawa dari luar untuk mengacau semua ceramah pembangkang didalam kawasan Parlimen Pagoh, iaitu kawasan Tan Sri Muhyiddin Yassin, Timbalan Perdana Menteri.

Memandangkan bahawa peneroka-peneroka di Johor disesetengah rancangan berhajat untuk menubuhkan ranting PKR, dan sesetengahnya telah menubuhkan jawatankuasa bertindak untuk mengumpulkan peneroka-peneroka untuk memfailkan saman, maka Biro Masyarakat Felda dan Orang Asal PKR Pusat akan mengadakan lawatan kerja siri ke-3 di penghujung September-Awal Oktober 2011.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

01 di benut - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di benut - Google Blog Search


Hartanah Johor: Tanah Sawit <b>di Benut</b>

Posted: 04 May 2011 01:26 AM PDT

Lokasi di kawasan Kampung Parit Seraye.
keluasan tanah adalah 4 ekar.
Status international lot.
Harga bagi seekar ialah RM90,000
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

01 di senai - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di senai - Google Blog Search


JUAL BELI DAN SEWA RUMAH: teres 2 tingkat <b>di</b> saleng <b>senai</b>.

Posted: 17 Aug 2011 10:55 PM PDT

rumah cantik.sewa rm450 saja.
rumah 3 blik...2 bilik air.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

01 di kempas - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di kempas - Google Blog Search


Blog Felda: felda <b>kahang</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Jun 2011 12:00 AM PDT

SEMAKMUR

Disini tempat kita berkawan

Disini tempat kita belajar

Disini tempat kita membesar

Disini tempat kita mengenal erti kehidupan

SAYANGILAH SEKOLAH KITA

SMK LKTP KAHANG TIMUR(SEMAKMUR)

 KLUANG

            SMK LKTP Kahang Timur telah dibuka dengan rasminya pada tahun 1988,  Mengandungi tiga  blok bangunan dua tingkat dan dilengkapi dengan kemudahan-kemudahan asas yang yang mencukupi.. Namun penambahan penduduk setempat pada masa itu telah mengakibatkan sekolah ini terpaksa mengalami beberapa perubahan. Pada tahun 1995, satu bangunan tiga tingkat telah siap dibina untuk menampung bilangan pelajar yang semakin meningkat. Pada tahun 2002, dua buah bangunan empat tingkat yang baru telah dibina untuk kegunaan oleh para guru dan pelajar demi kelancaran proses pengajaran dan pembelajaran.

Sekolah ini terletak lebih kurang 27 km dari Bandar Kluang. Sekolah ini telah dibina di dalam sebuah kawasan perumahan Tanah Rancangan Felda Kahang Timur. Perjalanan dari Bandar Kluang ke sekolah ini memerlukan masa lebih kurang 45 minit dengan kemudahan jalan raya yang selesa. Pada masa itu, pelajar-pelajar yang bersekolah datangnya dari anak-anak penduduk setempat. iaitu dari Felda Kahang Timur sendiri , Felda Kahang Barat dan Felda Ulu Dengar. Anak-anak kakitangan dari Penjara Kampung Gajah juga ditempatkan di sekolah ini. Masa telah merubah segalanya, semakin hari semakin berkurangan bilangan pelajar di sekolah ini.  Kemungkinan kesan dari kekurangan pelajar ini akan mengubah iklim sekolah ini tidak lama lagi. Walau bagaimanan pun perjuangan sekolah ini akan tetap diteruskan, demi bangsa, agama dan tahan air.

SMK LKTP KAHANG TIMUR (SEMAKMUR)

 KLUANG

MOTO

Ilmu Sinar Hidup

SLOGAN

²SMK Kahang Timur Hebat"

Ke Arah Sekolah Felda Terbaik Negeri Johor"

PENDEKATAN

Sekolah Berkualiti

Sekolah Bermaklumat

Sekolah Penyayang

BUDAYA SEKOLAH

·         Budaya Salam

·         Budaya Terima kasih

·         Budaya berfikir

·         Budaya  Cemerlang

·         Budaya Kreatif dan inovatif

·         Budaya  Penyayang

·         Budaya  Kerja sepasukan

·         Budaya  Seronok bekerja

VISI

Sekolah Unggul Penjana Generasi Terbilang

MISI

Membangun Potensi Individu Melalui Pendidikan Berkualiti

MATLAMAT

1.    Mempunyai barisan peminpin pengurusan pendidikan yang berintegriti

2.    Mempunyai sumber manusia yang berkualiti dari segi keilmuan, kemahiran dan sahsiah

3.    Melahirkan insan berkualiti yang dapat memenuhio keperluan global

4.    Mencapai prestasi cemerlang dalam pentafsiran dan penilaian

5.    Mempunyai kemudahan pendidikan yang berkualiti

6.    Mempunyai sistem pengurusan yang cekap dan berkesan

OBJEKTIF SEKOLAH

1.Bidang Kurikulum Tahun 2011

·         Memperolehi kelulusan 100% dalam SPM dengan GPS 5.1 dan kelulusan 70% dalam PMR dengan GPS 2.58

·         Mencapai kelulusan 100% SPM di dalam 8 matapelajaran Bahasa Melayu, Seni Visual, Rekacipta, MPV, Sains Pertanian, Fizik, Kimia dan Biologi.

·         Mencapai kelulusan 100% PMR dalam 3 mata pelajaran Bahasa Melayu, Kemahiran Hidup dan Geografi.

·         3 orang pelajar mendapat A di dalam semua mata pelajaran SPM dan 10 orang pelajar dalam PMR.

2.Bidang Kokurikulum Tahun 2011

·         Menjuarai  10 pertandingan di peringkat Daerah Kluang iaitu softbol L18, softbol P18, Bola Baling L18, Bola Baling P18, Bola Jaring P15,Kawad kaki kadet Koreksional lelaki dan Perempuan,Kawad Basah kadet Bomba serta Balapan dan Padang.

·         Sekurang-kurangnya mencapai tempat ke tiga di dalam 2 acara di pertandingan peringkat Negeri Johor iaitu softbol L18 dan Bola Baling L18.

3.Sahsiah dan disiplin pelajar

·         Peratus kes salahlaku pelajar tidak melebihi 1%.

·          Peratus kedatangan pelajar tidak kurang daripada 95%.

·         Tiada kes jenayah di kalangan pelajar.

4.Pengurusan

·         Meningkatkan kualiti pengurusan melalui Program Perkembangan Staf sebanyak  7 hari  setahun.

·         Program bersama komuniti sebanyak 3 kali setahun.

·         Penggunaan ICT dalam semua aspek secara maksimum.

·         Pengurusan kewangan tanpa berteguran.

5.Iklim Sekolah

·   Persekitaran sekolah yang ceria dan kondusif.

·   PPS digunakan secara maksimum.

·   Bilik Khas yang berinformasi dan ceria.

·   Persekitaran sekolah yang selamat.

·   Keceriaan bilik darjah.

6.Budaya Sekolah

·   Solat Hajat,Tazkirah dan Bacaan Yasin berselang pada setiap hari Jumaat

·   Bacaan doa sebelum dan selepas P&P.

·   Budaya membaca awal pagi

·   Azan waktu Zohor

7.Memenangi Anugerah Kualiti

·         Anugerah Kualiti (3 kategori) di peringkat daerah atau  negeri.

1.       Pengurusan Kepimpinan

2.       Pengurusan Kewangan

3.       Peperiksaan PMR & SPM

PIAGAM PELANGGAN

Bahawa kami pendidik dan kakitangan SMK LKTP Kahang Timur dengan penuh tekad dan keazaman, berikrar dan berjanji akan memberikan khidmat yang terbaik dalam bidang tugas kami bagi menepati matlamat dan tujuan pelanggan kami dengan:

1.       Memastikan proses pengajaran dan pembelajaran dijalankan dengan berkesan mulai hari pertama

persekolahan.

2.       Sentiasa berusaha melaksanakan tugas mendidik dan memenuhi keperluan pelajar dengan penitisan ilmu, kasih sayang, keseronokan, kebebasan dan survival.

3.       Sentiasa berusaha ke arah kecemerlangan dalam bidang kurikulum, kokurikulum, disiplin, sahsiah, keselamatan dan keceriaan.

4.  Memperkembangkan potensi dalam semua bidang.

5.  Mewujudkan iklim sekolah yang kondusif

6.  Sentiasa bersedia dan menerima pendapat, cadangan dan teguran membina daripada semua pihak untuk menambahbaik prestasi perkhidmatan dan kecemerlangan dalam semua bidang.

7.   Sentiasa bersedia membimbing pelajar untuk hidup bersatupadu dan mempraktiskan budaya ilmu,celik

           sains dan teknologi serta  kreatif dan inovatif.

8.    Memastikan layanan kaunter yang mesra dan cekap dengan waktu menunggu tidak melebihi tempoh masa 10 minit.

9.       Sentiasa bekerjasama dan memberikan layanan yang baik dan mesra kepada penjaga dan komuniti setempa serta sentiasa peka dan responsif kepada kehendak dan keperluan mereka.

10.                Hubungi sekolah melalui :

No . Telefon          -  07-7866661

No.  Fax                 -  07-7867349

Alamat laman web- http//www.smkkt.com

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

ARB Kluang, Johor: ARB <b>di</b> Karnival Felda <b>Kahang</b>,Johor: 2 & 3 JULAI <b>...</b>

Posted: 30 Jun 2011 11:44 PM PDT

  • Penerangan Pembiakan Ternakan Ruminan

  • Tempahan Ternaka Pembaka lembu Brahman/ kambing Boer

  • Tempahan Ternakan Pedaging lembu Brahman/kambing Boer

  • Jualan Daging lembu & kambing
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

01 di pengerang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di pengerang - Google Blog Search


2 mayat mangsa bot karam <b>di Pengerang</b> ditemui: APMM | jutawan <b>...</b>

Posted: 04 Jun 2011 02:06 PM PDT

[unable to retrieve full-text content]JOHOR BAHRU: Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia (APMM) menemui dua lagi mayat dipercayai mangsa bot karam yang membawa pendatang tanpa izin di perairan Pengerang, dekat Kota Tinggi, Rabu lalu. Read the original post: ...

01 di batu pahat - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di batu pahat - Google Blog Search


My Sweet Moments: Domino&#39;s Pizza <b>di Batu Pahat</b>

Posted: 31 Jul 2011 07:15 PM PDT



Baru tau Domino's Pizza dah buka di Batu Pahat. Maksudnya sekarang dah ada pilihan la instead of Pizza Hut. Memula cam tak caya gak, biar betul ada Domino's Pizza ni..Ini antara favourite aku gak..:) Serius kawasan rumah mak aku tu dah macam kawasan bandar baru dah. Semua pun ada kat situ..Kat situlah ada Mcd, ada Prima Moda, ada Carrefour, Parkson, Gulatis, MBO Cinemas, Sekolah Convent, Hospital Pantai..Segala-galanya la..Masjid besar pun tak jauh dari kawasan rumah mak gak..Batu Pahat semakin maju eh..bagus, bagus..

So, pada yang berminat dan suka Domino's Pizza ni, aku bagi alamatnya;
Kalau tak jumpa gak, korang guna je GPS ok..hehe..Kalau tak tau Domino's Pizza dan apa menu pizzanya, jom nengok kat sini
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

01 di parit raja - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di parit raja - Google Blog Search


salamesrabadikhlasepenuhati: bangunan hitam merah <b>di Parit Raja</b>

Posted: 28 Jun 2011 06:07 PM PDT

assalamualaikum...yess!! rsanyer ari ni nk citer mengenai 1 bngunan hitam yg berdiri megah di d tepi jln raya BP - Parit Raja ni...haaaa~ agk2 korg, bngunan ape 2 ye?? cpt teka...hu3...salah... jwpn anda slh...slh lg la akk, sila cba lg...hehehe...xkn korg tatau kot especeli bdk2 UTHM kn...kompom2 korg epy bila tgk bangunan ni dh siap...xpyh r korg nk g baru pahat 2 (squar one) bila nk mkn...hu3... yg bestnyer tmpt ni, perghhh~ ari2 sesak kot...ada je pelanggan... ye r, mna xnyer, tmpt strategik kot...mmg laris r...kompom2 r customer nyer student kn...nk2 dekat ngn Taman U...haaaa~
tp, dlm jgka msa smggu bangunan ni mula beroperasi, ada yg ckp dia punyer pengurusan agk kelam kabut gak r...order lain, dpt lain...dgn mklum bls yg d trma ni, dh blh menggambrkn betapa sesak dan ramainyer umat manusia kt sini...mmg sng la kn, xyh byr rm2 tok g square one 2...dh jmt cikit...mmg bgs r MAcD ni...halamak!! terbagi tau lak bangunan ape...
tp, sepnjg hmpr sebulan dia beroperasi ni, bru 2x je Redzz g...agk mahal r mkn kt sini...sekali skala blh r..nk2 Redzz skrg ni short sem...bknnyer ada PT...ermmm~ sabo je r...hu3
ok lah, kalau korg msh pending / blur2, ni dia bangunan 2....
ni r bangunan yg di maksudkn 2...hu3
ni la menu yg Redzz mkn ari 2..
entri note : ekceli, Redzz xbpe mnt ngn MacD ni...kalau dlm sjrh hdp pn, mmg leh kira r bpe kli g MacD..sbb, terlalu mhl r...baik g KFC, mcm2 ada....hu3...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

01 di plentong - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di plentong - Google Blog Search


JUAL BELI DAN SEWA RUMAH: aq berjaya dapat rm150 tanpa keluar rumah

Posted: 14 Aug 2011 04:43 PM PDT

[unable to retrieve full-text content]semalam, pagi2 buter da ade org call tanyer rumah di plentong. dan semestinyer akan saya cakap, maaf tgh tdo. kalau nak apa2 sila hubungi semula pada tgh hari. mmg sikap saya akn sambil lewa law call pagi2 nie. ...

Pekerja wanita diperlukan <b>di</b> outlet First Lady <b>di</b> Johor Bahru <b>...</b>

Posted: 13 Aug 2011 01:42 AM PDT

Publish date: August 13, 2011 8:42 am | Contact Name: Admin | Region: Johor | Location: Johor Bahru | Phone: 072276911 | Tags: ,

Pekerja wanita diperlukan di johor bahru untuk cawangan first lady di kawasan johor bahru termasuk di Plaza Larkin, Carrefour Pandan dan Tesco Plentong. Gaji bulanan RM1,000.

Untuk keterangan lanjut sila hubungi ditalian yang berikut:

07-2276911 (Plaza Larkin), 07-3526911 (Carrefour Pandan), 073585911 (Tesco Plentong

Share: Twitter | Facebook | Email

Report bad use or Spam

Contact Ad Owner

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

01 di parit jawa - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di parit jawa - Google Blog Search


Malaysia Zoom » 120 bakal penuntut terima wang pendahuluan

Posted: 18 Aug 2011 04:06 PM PDT

MUAR 18 Ogos – Seramai 120 bakal mahasiswa Institusi Pengajian Tinggi Awam (IPTA) dari seluruh kawasan Parlimen Muar diraikan dalam majlis penyerahan Wang Pendahuluan Diri (WPD) dan majlis berbuka puasa di Masjid Jamek Al-Ikhsan, Parit Jawa, di sini semalam.

Majlis penyampaian WPD daripada Perbadanan Tabung Pengajian Tinggi Nasional (PTPTN) yang bernilai RM1,500 kepada setiap mahasiswa itu disempurnakan oleh Timbalan Menteri Belia dan Sukan, Datuk Razali Ibrahim.

Program anjuran Pusat Khidmat Parlimen Muar serta Rangkaian Anak Muar (RAM) itu merupakan sebahagian usaha untuk meringankan beban bakal mahasiswa dalam persiapan melanjutkan pelajaran ke IPTA.

Razali berharap, mahasiswa dan mahasiswi dari Parlimen Muar akan mengekalkan budaya kecemerlangan dan berjaya menempa kejayaan pada masa hadapan kerana kerajaan menitikberatkan soal pendidikan dan tidak wajar untuk mereka terbabit dengan mana-mana aktiviti tidak sihat.

"Menerusi program ini juga, para mahasiswa dapat mengeratkan hubungan dengan para penduduk dan selepas empat tahun melanjutkan pengajian, saya berharap mereka dapat kembali menabur bakti di Parlimen Muar dan daerah Muar," katanya.

Beliau berucap pada majlis berkenaan di pekarangan Masjid Jamek Al-Ikhsan, Parit Jawa, di sini semalam.

Hadir sama pada program yang turut melibatkan ceramah motivasi kepada para mahasiswa tersebut adalah Timbalan Naib Canselor Inovasi dan Penyelidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM), Prof. Dr. Rahmad Mohamed.

Terdahulu, sebelum majlis berkenaan, Razali turut menyertai majlis khatam al-Quran yang diadakan di Masjid Jamek Al-Ikhsan, Parit Jawa, di samping beramah mesra dengan penduduk.

Dipetik dari Utusan Malaysia

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

01 di kluang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di kluang - Google Blog Search


The Eyes Of Redbloodsnow™ [Blog Personal]: Berbuka <b>Di Kluang</b> <b>...</b>

Posted: 17 Aug 2011 01:00 AM PDT


Sambungan Entry -- INI ^_-

Bila semua barang yg nak dibeli dh pun di beli. Waktu utk berbuka puasa pun dah nk dekat…so straight away ke Kluang Station. Tekak ngiyau nak mkn Chicken Chop…hehe. Lama wooo tak makan. Cam lupa plak rasa dia camne.

..ceaaa, statement siottttt. Hehe :D

Emak tersyg yg sudah kepenatan menawaf The Spring…hehe. Tue arrr, memilih sgt cari kasut td. Mane tak letih. Haaa…hambik. Rasakan! Wahhhh…ayattttt. Keji keji…hehe.

...Tp tol ape, kejung tau kaki :P hehe...

Kluang station Chicken Chop yg sgttt sgtttttttttttttttttttttttttttt lah NANGIS! When ai say NANGIS, seriously, mmg sgt nangis. Sedap sehingga menjilat pinggan kau! Hehe.

...Oh ye, Zie n Dillah order ini of coz :)

Mak lak makan nasi lemak ayam goreng. Cam bosan je menu mak ni…hehe :P

Pssttt…see those 2 plates? Well, ITS FOR ME! Hohoho. 2 pinggang kau aku makannnnnn. Muahahaha…baru puas nyah! Haha.

Heaven wooo makan 2 pinggan ^_- Mana tak nyer berat bdn tak reti nak turun-turun kan. Cara makan, dah bukan makan namanya. Tp MENTEDARAH! Hahaha. Who cares…alaaa, bdn zie ni tak akan kelihatan chubby la.

…mmg akan maintain camgnie je. Berat je over menaik. Tp bdn stay the same je nampak ^_^ cewahhh..ayat utk sedapkan hati…kuikuikui.


Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
MYSHOP2U Blogshop
-- Click SINI! Tempat menjual
product kecantikkan yg uols MUST
have :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::

Redbloodsnow Copyright©

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

01 di muar - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di muar - Google Blog Search


Homestay <b>di</b> Bukit Gambir, <b>Muar</b> | Iklan Percuma – Promosi Percuma

Posted: 15 Aug 2011 05:57 PM PDT

Publish date: August 16, 2011 8:57 am | Contact Name: Madihah | Price: 100 | Location: Muar | Phone: 019-7759164 | Tags: , ,

Homestay di Bukit Gambir, Muar Homestay di Bukit Gambir, Muar Homestay di Bukit Gambir, Muar Homestay di Bukit Gambir, Muar

HOMESTAY BUKIT GAMBIR, MUAR menawarkan perkhidmatan yang selesa untuk seisi keluarga untuk kegunaan semasa musim perayaan,urusan perniagaan,percutian dan sebagainya.

Penginapan Homestay kami terletak di tengah-tengah Bandar Baru Bukit Gambir, Muar, Johor

Harga: RM100/Satu Malam
Deposit: RM50

Kemudahan:
- Rumah Teres 2 Tingkat
- Parking Berbumbung
- Ruang Hall yg besar utk berkumpul seisi keluarga
- Ruang Dapur yg besar untuk memasak
- 2 Bilik Tidur
- 1 Katil Saiz Queen
- 3 Katil Saiz Single
- 2 Tandas
- Meja Makan
- Sofa
- 2 buah TV
- Peti Ais

Homestay kami berdekatan dengan:-
- Bandar Baru Bukit Gambir
- Tol Pagoh
- Tol Tangkak
- Gunung Ledang Resort
- Kolej Kemahiran Tinggi MARA, Ledang

Untuk Tempahan:
Madihah (019- 7759164)
Pn Zaharah (019-7769164)

Facebook: Vistana Homestay Bukit Gambir

Murah dan sangat murah berbanding homestay lain. Rumah yg sgt selesa untuk penginapan anda sekeluarga… :)

Share: Twitter | Facebook | Email

Report bad use or Spam

Sponsored Banner

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.
 

BLOG JOHOR

Copyright 2010 All Rights Reserved