ads

Ahad, 28 Ogos 2011

01 di parit sulong - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di parit sulong - Google Blog Search


Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Blog Felda: felda <b>lok heng</b> - Google Blog Search

Posted: 17 Aug 2011 12:00 AM PDT

Blog Felda: <b>felda lok heng</b> - Google Blog Search

Posted: 17 Aug 2011 09:03 PM PDT

Blog Felda: <b>felda lok heng</b> - Google Blog Search

Posted: 26 Apr 2011 12:00 AM PDT


Blog Felda: <b>felda lok heng</b> - Google Blog Search

Posted: 26 Apr 2011 12:00 AM PDT


Blog Felda: <b>felda lok heng</b> - Google Blog Search

Posted: 26 Apr 2011 12:00 AM PDT


noieizan2U: :. Kelas Felt Craft Bersama Wanita <b>Felda Lok Heng</b> Timur .:

Posted: 26 Apr 2011 09:58 AM PDT

Terima kasih pada semua ibu-ibu Felda Lok heng Timur..

yang telah menyambut kami dengan layanan yang sangat baik..

walaupun macam2 karenah yang kami jumpa hari ni..

tapi kalian semua memang best!!

jom layan.. panorama sepanjang kelas kami berlangsung!!..

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Blog Felda: <b>felda lok heng</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Jun 2011 12:00 AM PDT

Blog Felda: <b>felda lok heng</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Jun 2011 12:00 AM PDT

Blog Felda: <b>felda lok heng</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Jun 2011 12:00 AM PDT


Blog Felda: <b>felda lok heng</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Jun 2011 12:00 AM PDT


Blog Felda: <b>felda lok heng</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Jun 2011 12:00 AM PDT


Blog Felda: <b>felda lok heng</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Jun 2011 12:00 AM PDT


Blog Felda: <b>felda lok heng</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Jun 2011 09:43 PM PDT


My Lovely Cakes: Tempahan dr Ct - <b>Felda Lok Heng</b> barat

Posted: 05 Apr 2011 08:19 PM PDT

Terima kasih di ucapkan dan Selamat Pengantin Baru buat Ct dn pasangan Huzaimie, kerna menempah kek ala english, cupcake dan popcake dr saya..proses menghantar satu cabaran baru bg sy..tp alhamdulillah semua berjalan lancar. Semua selamat sampai ke destinasi..alhamdulillah dan sy disambut mesra oleh ct dn ibunya. terimakasih sekali lg.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Blog Felda: <b>felda lok heng</b> - Google Blog Search

Posted: 26 Apr 2011 12:00 AM PDT


noieizan2U: :. Kelas Felt Craft Bersama Wanita <b>Felda Lok Heng</b> Timur .:

Posted: 26 Apr 2011 09:58 AM PDT

Terima kasih pada semua ibu-ibu Felda Lok heng Timur..

yang telah menyambut kami dengan layanan yang sangat baik..

walaupun macam2 karenah yang kami jumpa hari ni..

tapi kalian semua memang best!!

jom layan.. panorama sepanjang kelas kami berlangsung!!..

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

01 di tebrau - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di tebrau - Google Blog Search


::iNFO:LEDANG:: ~Sumber Berita Warga Ledang~: KENAL PASTI <b>...</b>

Posted: 23 Aug 2011 07:03 PM PDT

LEDANG – Pemimpin-pemimpin di setiap kampung termasuk imam, ketua kampung dan ketua cawangan diminta supaya mengenal pasti keluarga-keluarga yang hidup dalam kesusahan di kawasan mereka.

Ahli Parlimen Ledang, Hamim Samuri berkata, dengan turun padang di setiap ceruk kampung membolehkan mereka mengesan kumpulan terdesak itu dan seterusnya diberikan bantuan dengan segera.

Menurutnya, usaha tersebut untuk memastikan penduduk miskin mendapat pembelaan yang sewajarnya sejajar dengan misi kerajaan menerusi konsep Gagasan 1Malaysia.

"Bagi pemimpin yang terlepas pandang dengan kewujudan sebahagian kecil penduduk miskin di kawasan mereka perlu diberikan perhatian segera.

"Mereka ini perlu dibantu untuk didaftarkan di Jabatan Kebajikan Malaysia (JKM) bagi mendapatkan bantuan yang sewajarnya," katanya ketika berucap merasmikan Majlis Jasa Prihatin dan sumbangan Amanah Raya Berhad di Pusat Pengembangan al-Quran Tangkak, di sini.

Beliau berkata, menerusi bantuan sedemikian sedikit sebanyak dapat mengurangkan kadar kemiskinan masyarakat di Tangkak.

"Walaupun kadar kemiskinan tegar di Tangkak tiada, tetapi kita perlu memberikan penumpuan yang lebih kepada usaha mengatasi masalah kemiskinan dalam kalangan rakyat.

"Pelbagai inisiatif dilakukan kerajaan untuk mengurangkan kemiskinan dalam kalangan rakyat sejajar dengan hasrat kerajaan menjadi negara berpendapatan tinggi," katanya.

Hamim berkata, penduduk juga dinasihatkan agar tidak berasa malu untuk tampil bagi mengemukakan masalah kesempitan hidup mereka kepada pemimpin setempat bagi mendapatkan bantuan.

"Kami juga menyasarkan bantuan yang akan disalurkan kepada penduduk miskin dapat disalurkan sebelum Hari Raya Aidilfitri dan hujung tahun," katanya.

Dalam pada itu, beliau turut melahirkan kesedihan dengan tindakan segelintir pemimpin beragama Islam yang sanggup menggunakan isu agama semata-mata untuk mendapatkan sokongan daripada orang bukan Islam.

"Tindakan sedemikian sangat memalukan kerana secara tidak langsung menjatuhkan martabat Islam," katanya.

Sementara itu, Ketua Jabatan Komunikasi Korporat Amanah Raya Berhad, Azilah Sohud berkata, acara tahunan itu akan diteruskan bagi membantu golongan miskin menyambut Aidilfitri.

"Peranan Amanah Raya ialah sebagai pemegang amanah untuk menjaga kepentingan harta pihak yang meninggal dunia sebelum diagih-agihkan kepada penerima yang layak.

"Pihak Amanah Raya menasihati orang ramai agar membuat wasiat terlebih dahulu bagi mengelakkan perkara yang tidak diingini daripada berlaku," katanya.

Difahamkan, Hamim turut menyumbangkan jubah kepada 124 imam masjid di daerah Ledang.

SUMBER: SINAR HARIAN JOHOR, 24 OGOS 2011

01 di tangkak - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di tangkak - Google Blog Search


::iNFO:LEDANG:: ~Sumber Berita Warga Ledang~: KENAL PASTI <b>...</b>

Posted: 23 Aug 2011 07:03 PM PDT

LEDANG – Pemimpin-pemimpin di setiap kampung termasuk imam, ketua kampung dan ketua cawangan diminta supaya mengenal pasti keluarga-keluarga yang hidup dalam kesusahan di kawasan mereka.

Ahli Parlimen Ledang, Hamim Samuri berkata, dengan turun padang di setiap ceruk kampung membolehkan mereka mengesan kumpulan terdesak itu dan seterusnya diberikan bantuan dengan segera.

Menurutnya, usaha tersebut untuk memastikan penduduk miskin mendapat pembelaan yang sewajarnya sejajar dengan misi kerajaan menerusi konsep Gagasan 1Malaysia.

"Bagi pemimpin yang terlepas pandang dengan kewujudan sebahagian kecil penduduk miskin di kawasan mereka perlu diberikan perhatian segera.

"Mereka ini perlu dibantu untuk didaftarkan di Jabatan Kebajikan Malaysia (JKM) bagi mendapatkan bantuan yang sewajarnya," katanya ketika berucap merasmikan Majlis Jasa Prihatin dan sumbangan Amanah Raya Berhad di Pusat Pengembangan al-Quran Tangkak, di sini.

Beliau berkata, menerusi bantuan sedemikian sedikit sebanyak dapat mengurangkan kadar kemiskinan masyarakat di Tangkak.

"Walaupun kadar kemiskinan tegar di Tangkak tiada, tetapi kita perlu memberikan penumpuan yang lebih kepada usaha mengatasi masalah kemiskinan dalam kalangan rakyat.

"Pelbagai inisiatif dilakukan kerajaan untuk mengurangkan kemiskinan dalam kalangan rakyat sejajar dengan hasrat kerajaan menjadi negara berpendapatan tinggi," katanya.

Hamim berkata, penduduk juga dinasihatkan agar tidak berasa malu untuk tampil bagi mengemukakan masalah kesempitan hidup mereka kepada pemimpin setempat bagi mendapatkan bantuan.

"Kami juga menyasarkan bantuan yang akan disalurkan kepada penduduk miskin dapat disalurkan sebelum Hari Raya Aidilfitri dan hujung tahun," katanya.

Dalam pada itu, beliau turut melahirkan kesedihan dengan tindakan segelintir pemimpin beragama Islam yang sanggup menggunakan isu agama semata-mata untuk mendapatkan sokongan daripada orang bukan Islam.

"Tindakan sedemikian sangat memalukan kerana secara tidak langsung menjatuhkan martabat Islam," katanya.

Sementara itu, Ketua Jabatan Komunikasi Korporat Amanah Raya Berhad, Azilah Sohud berkata, acara tahunan itu akan diteruskan bagi membantu golongan miskin menyambut Aidilfitri.

"Peranan Amanah Raya ialah sebagai pemegang amanah untuk menjaga kepentingan harta pihak yang meninggal dunia sebelum diagih-agihkan kepada penerima yang layak.

"Pihak Amanah Raya menasihati orang ramai agar membuat wasiat terlebih dahulu bagi mengelakkan perkara yang tidak diingini daripada berlaku," katanya.

Difahamkan, Hamim turut menyumbangkan jubah kepada 124 imam masjid di daerah Ledang.

SUMBER: SINAR HARIAN JOHOR, 24 OGOS 2011

01 di pengerang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di pengerang - Google Blog Search


2 mayat mangsa bot karam <b>di Pengerang</b> ditemui: APMM | jutawan <b>...</b>

Posted: 04 Jun 2011 02:06 PM PDT

[unable to retrieve full-text content]JOHOR BAHRU: Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia (APMM) menemui dua lagi mayat dipercayai mangsa bot karam yang membawa pendatang tanpa izin di perairan Pengerang, dekat Kota Tinggi, Rabu lalu. Read the original post: ...

01 di desaru - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di desaru - Google Blog Search


SYED MAZLAN SYED MAT DOM JAMALULLAIL: Matahari Naik <b>di Desaru</b> Johor

Posted: 30 Jun 2011 05:45 PM PDT

Pertama kali membina blog sendiri adalah satu pengalaman yang cukup menyeronokkan. Saya membuang masa berjam jam lamanya mengolah dan mengedit disini dan sana. Pendek kata semuanya cantik dan indah belaka. Apa juga ada gajet yang tersedia, semuanya nak di masukkan. Biasa lah tu ya. benda baru. nanti dah lama sikit, balik asal lah kut no..

Kepada pembaca yang budiman, mungkin artikel yang saya tulis ini menimbulkan kontroversi tetapi anggap lah ia sebagai tempat percambahan pemikiran. Bukan tempat untuk menggodam sesiapa, memalukan sesiapa atau mencerca sesiapa.

Komen-komen dari anda semua amat saya alu-alukan. Semugaianya akan dapat membantu saya menambahbaik lagi blog pertama saya ini dan membetulkan mana- mana artikel yang menyinggung perasaan saudara dan saudari semua. terima kasih.

01 di kukup - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di kukup - Google Blog Search


kisah aku,memoriku...!!: Pelatih PDK Pekan Nanas <b>di Kukup</b> Golf <b>...</b>

Posted: 26 May 2011 08:11 PM PDT

hai buenos días,,cómo estás? su salud?
haha selamat pagi...apa khabar? anda sihat?
lalala...sayang korunk
mucho2... *kiss3

ha entry kali ini mengisahkan hari semalam nya sebnarnya :P
ha sebelom ni aku ade kata aku nak celebrate birthday Pija kat Kukup Golf Resort!!
so tadaaaaaa.....




ha ini cupcake yang aritu wat... nice kan heee....
what stand for PDK?
cuba search google haha mende2 merepek kuar haha
act it stand for Pemulihan Dalam Komuniti...

kami sambot dengan pelatih2 PDK Pekan Nanas...
Pija dengan Billa dia sekolah disitu...
tu yang 'angkut' semua pelatih sekolah dia gi Kukup heeeee...^^

inilah antara mereka yang hadir...
mereka ini semua OKU....
pelatih nya ada yang Down syndrome macam2 lagi la...
mereka sangat best + cikgu mereka yang sporting :)

nak jadikan cerita dulu Pija ngan Billa sekolah kat PDK Tun aminah < if im not mistaken..
sumpa ta best hahaha
lagi pon pelatih2 kat sana macam ganas2... maksudnya camane nk terang erk? aku pon tak tau...heee
pastu cikgu2 dia kat sana asek pgg rotan je...hoh dapat bayangkan tak betapa ganas pelatih kat sana..

lepas tu, Pija ngan Billa pindah ke PDK Pekan Nanas...
wahh so different la..! heeee best2...
disebabkan best maybe tu yang buat birthday party kat luar tu...
so far ni yang kali ke-2 kitorang buat di Kukup


01 di pontian - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di pontian - Google Blog Search


Malaysia Zoom » 400 terima bantuan JKM <b>di Pontian</b>

Posted: 27 Aug 2011 04:06 PM PDT

PONTIAN 27 Ogos – Seramai 400 golongan kurang berkemampuan menerima sumbangan Hari Raya Aidilfitri daripada Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) Daerah Pontian sepanjang Ramadan ini.

Mereka terdiri daripada orang kurang upaya (OKU), ibu tunggal dan fakir miskin dari seluruh daerah ini yang berdaftar di bawah JKM.

Pegawai JKM Daerah Pontian, Juhainun Mohd. Shukri memberitahu, penerima tersebut dari empat kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) iaitu Pekan Nanas, Pulai Sebatang, Benut dan Kukup.

"Selain bantuan bulanan RM300, mereka juga menerima bantuan daripada kerajaan negeri sebanyak RM100 setiap orang," katanya pada majlis penyerahan sumbangan bagi DUN Benut di pekarangan Rumah UMNO, Benut dekat sini baru-baru ini.

Selain wang tunai, penerima juga mendapat barangan keperluan harian, pakaian dan kuih-muih dan ia diharap dapat menceriakan sambutan Aidilfitri yang akan menjelang beberapa hari lagi.

Juhainun turut merakamkan penghargaan atas sumbangan yang diberikan bagi membantu golongan sasar berkenaan sejajar dengan konsep masyarakat penyayang negara ini.

Beliau berkata, JKM sentiasa memastikan golongan seperti itu terus mendapat pembelaan serta perhatian supaya mereka dapat membuat persiapan hari raya seperti keluarga yang lain.

Dipetik dari Utusan Malaysia

01 di pasir gudang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di pasir gudang - Google Blog Search


Ceramah Umum &#39;Sejahtera Rakyat Malaysia&#39; <b>di Pasir Gudang</b>, 28 <b>...</b>

Posted: 26 May 2011 06:20 AM PDT

Dewan Himpunan Penyokong Pas Johor dengan kerjasama Lujnah Hal Ehwal Kaum Pas kawasan Pasir Gudang menganjurkan ceramah umum 'Sejahtera Rakyat Malaysia' pada hari Sabtu, 28 Mei ini bertempat di Hotel Li Garden, Masai, Johor.

Program dijadualkan bermula jam 7.30 malam dengan membariskan pimpinan dari ketiga-tiga parti Pakatan Rakyat.

Antaranya ialah Speaker Dewan Undangan Negeri Perak yang sah dan merupakan Adun Tronoh, V Sivakumar, Ahli Parlimen Ipoh Barat, M Kulasegaran, Naib Presiden KEADILAN, Tian Chua dan Ahli Parlimen Kota Raja, Dr Siti Mariah Mahmud.

Tiket amal dijual pada harga RM 10. Kepada mereka yang berminat untuk hadir digalakkan untuk mengubungi sekretariat program di talian 012-7501750.

Short URL: http://www.keadilandaily.com/?p=14263

01 di parit raja - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di parit raja - Google Blog Search


salamesrabadikhlasepenuhati: bangunan hitam merah <b>di Parit Raja</b>

Posted: 28 Jun 2011 06:07 PM PDT

assalamualaikum...yess!! rsanyer ari ni nk citer mengenai 1 bngunan hitam yg berdiri megah di d tepi jln raya BP - Parit Raja ni...haaaa~ agk2 korg, bngunan ape 2 ye?? cpt teka...hu3...salah... jwpn anda slh...slh lg la akk, sila cba lg...hehehe...xkn korg tatau kot especeli bdk2 UTHM kn...kompom2 korg epy bila tgk bangunan ni dh siap...xpyh r korg nk g baru pahat 2 (squar one) bila nk mkn...hu3... yg bestnyer tmpt ni, perghhh~ ari2 sesak kot...ada je pelanggan... ye r, mna xnyer, tmpt strategik kot...mmg laris r...kompom2 r customer nyer student kn...nk2 dekat ngn Taman U...haaaa~
tp, dlm jgka msa smggu bangunan ni mula beroperasi, ada yg ckp dia punyer pengurusan agk kelam kabut gak r...order lain, dpt lain...dgn mklum bls yg d trma ni, dh blh menggambrkn betapa sesak dan ramainyer umat manusia kt sini...mmg sng la kn, xyh byr rm2 tok g square one 2...dh jmt cikit...mmg bgs r MAcD ni...halamak!! terbagi tau lak bangunan ape...
tp, sepnjg hmpr sebulan dia beroperasi ni, bru 2x je Redzz g...agk mahal r mkn kt sini...sekali skala blh r..nk2 Redzz skrg ni short sem...bknnyer ada PT...ermmm~ sabo je r...hu3
ok lah, kalau korg msh pending / blur2, ni dia bangunan 2....
ni r bangunan yg di maksudkn 2...hu3
ni la menu yg Redzz mkn ari 2..
entri note : ekceli, Redzz xbpe mnt ngn MacD ni...kalau dlm sjrh hdp pn, mmg leh kira r bpe kli g MacD..sbb, terlalu mhl r...baik g KFC, mcm2 ada....hu3...

01 di endau - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di endau - Google Blog Search


studio ukm: Penerbitan video &#39;Seni Fotografi&#39; <b>di Endau</b> Rompin

Posted: 19 May 2011 05:09 PM PDT

....sila ton ton dan kalau ada sebarang komen, sila tuliskan...

Semalam 19 Mei 2011; penyuntingan video Bengkel Fotografi di Endau Rompin Pahang telah dapat disiapkan. Skrip video yang berdurasi lebih kurang 18 minit tersebut bukan saja menceritakan tentang bengkel tersebut malah juga apa yang terdapat dalam sebahagian daripada Taman Negeri Endau Rompin Pahang. Mungkin bagi mereka yang belum pernah pergi dan bercadang untuk pergi ke Taman Negeri Endau Rompin Pahang tentu akan mendapat sedikit maklumat berkaitan lokasi berkenaan. Maklumat awal amat penting sebelum kita berhasrat untuk melawat ke sana. Menurut pemandu arah semasa kami melawat hutan berkenaan, beliau berkata ramai pelancong luar seperti Singapura datang melawat hutan berkenaan. Diharapkan video ini mampu memberi sedikit informasi kepada mereka yang memerlukan sedikit sebanyak maklumat berkenaan....Oleh itu dipersilakan menonton video ini...
 

BLOG JOHOR

Copyright 2010 All Rights Reserved