ads

Rabu, 1 Februari 2012

01 di bekok - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

01 di bekok - Google Blog Search


BBQ CNY <b>di</b> Air Terjun <b>Bekok</b>, Segamat.. - DaMiA aLeESyA <b>...</b>

Posted: 26 Jan 2012 06:55 PM PST

Lokasi: Air terjun Bekok, Segamat
Jumlah kereta: 5 buah konvoy sama2
Cuti CNY tak ke mana2 pun..
Sebab sehari sebelum cuti tu baru balik dari KL kan...
Hari sabtu pulak masih kerja cam biasa..petang sabtu pun aleesya masih ada kelas muzik...
So decided gi jalan2 dekat2 jer lah senang..
Last minute punya planning...
Kul 10 pagi buat keputusan, kul 12 berkumpul kat Plaza Tol Skudai..
Ni suami2 punya kerjalah ni...ber LINE, ber WHATAPPS..
Last2 menjadi jugak planning last minute ni...
Aleesya + Ayyunie main tepi2 sungai jer...
Takkan berani diaorg ke tengah tu..
Fuhhhhh...punyalah ramai org kat situ haritu..
Kebetulan ada FAMILY DAY geng2 askar...
Sampaikan katanya jammed nak masuk kereta kat dalam tu, kena angkat kereta ramai2 kereta yang blocked jalan nak masuk ke situ...
Nasib kami baik...kami sampai dalam jam 3 petang kot..masa tu org dah beransur2 nak pulang..
Sampai hangit2 benda ni di bakar oleh para ayah..
Both Damias bawak aksesori main pasir ..
Diaorg ingat nak gi pantai agaknya..
Apa2 pun both Damias memang seronok datang sini..
Tapi berani main kat tepi2 jer lah..
Hubby2 sibuk berBBQ sambil gossip2 agaknya...hehe
Gaya si ayah menyudahkan anak mandi di sungai...
HAha....tgk ler para ayah mandikan anak2 ....siap sabun bagai lagi kat sungai tu...ekekeke
p/s: kali ke dua kami ke sini...
Full content generated by Get Full RSS.

WALIMATUL URUS 9W2BJR <b>DI BEKOK</b>, SEGAMAT (18/12/2011)

Posted: 30 Nov 2011 07:33 PM PST



Jemputan ke Majlis Perkawinan 9W2BJR (Abg Aiman) dgn isteri 9W2LYN pada 18hb Disember 2011 di Bekok, Segamat. Kehadiran di hargai. Full content generated by Get Full RSS.

WALIMATUL URUS 9W2BJR <b>DI BEKOK</b>, SEGAMAT (18 <b>...</b> - 9W2HOZ

Posted: 30 Nov 2011 07:31 PM PST



Jemputan ke Majlis Perkawinan 9W2BJR (Abg Aiman) dgn isteri 9W2LYN pada 18hb Disember 2011 di Bekok, Segamat. Kehadiran di hargai. Full content generated by Get Full RSS.

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG JOHOR

Copyright 2010 All Rights Reserved