Selasa, 7 Februari 2012

01 di gelang patah - Google Blog Search

01 di gelang patah - Google Blog Search


Guru PASTI <b>Gelang Patah</b> Kemalangan : Seorang Meninggal Dunia <b>...</b>

Posted: 15 Jan 2012 02:00 AM PST



KEMASKINI

Assalamu'alaikum dan salam perjuangan,

Saya mendapat panggilan telefon daripada Ketua Pemuda PAS Johor yang memaklumkan bahawa guru-guru PASTi kawasan Gelang Patah telah terlibat dalam kemalangan setelah pulang daripada satu program di Parit Raja dan salah seorang daripada guru tersebut telah meninggal dunia manakala lima lagi cedera. Empat dirawat sebagai peasakit luar di Hspital Besar Kulai dan seorang lagi cedera parah di rawat di Hospital Daerah Kluang.

Jenazah guru tersebut dan guru-guru yang cedera dihantar ke Hospital Daerah Kluang. Saya telah memaklumkan kepada pimpanan PAS Kluang untuk memberikan bantuan kepada mangsa dan keluarga mangsa di Hospital. Saya jangka akan tiba di Kluang sekitar jam 8 malam nanti.

Saya tiba di perkarangan bilik Mayat Hospital Daerah Kluang pada sekitar pukul 8.30 malam setelah Naib Yang Di Pertua PAS Kluang mengambil saya di Terminal Bas Kluang. Di Hospital saya bertemu dengan Hajah Atiah Ahmad selaku Ketus Dewan Mualimat PAS Johor, sdr Mahadzir Mat Zili Pengarah Pasti Johor, Puan Kamsiah Hassan iaitu Pengerusi MGP Johor dan pimpinan PAS Kluang yang setia membantu. Tokoh Siti Khadijah PASTI Malaysia yang juga mantan Pengerusi MGP Johor iaitu Hajah Siti Sarah turut haadir sama tadi.

Jenazah cikgu Zainon setelah siap dimandi dan disembahyangkan dibawa terus ke kampung halamannya di Felda Pasir Raja pada malam ini untuk disemadikan pada malam ini juga manakala seorang lagi guru yang cedera parah di bawa ke Hospital Sultanah Aminah di Johor Bahru untuk rawatan lanjut.

Saya mewakili PAS Kawasan Kluang mengucapkan takziah kepada semua yang terlibat dalam kemalangan dan mudah-mudahan cikgu Ainon yang telah meninggal dunia dalam kemalangan ini akan dicucuri Rahmat ke atas rohnya.

Khairul Faizi bin Ahmad Kamil
KM 199, Lebuhraya PLUS.
15 Januari 2012, 5.59 petang.

Rio Azzaro: Seafood <b>di</b> Restaurant Saujana - <b>Gelang Patah</b>

Posted: 06 Feb 2012 12:30 AM PST

Dan seperti biasa,sesi bergambar beramai-ramai di adakan.Aktiviti wajib sebelum kami semua bersurai.Apapun kami gembira dengan makanan yang di di sediakan oleh Restaurant Saujana.Memang sedap dan menyelerakan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads