Jumaat, 23 Mac 2012

01 di kota tinggi - Google Blog Search

01 di kota tinggi - Google Blog Search


Program Santai Gempur LIVE <b>Di Kota Tinggi</b> Johor Hari Ini! | Blog <b>...</b>

Posted: 16 Mar 2012 03:44 PM PDT

santai gempur

Hari ini program terbaru daripada Hub Usahawan Online EdyMart bakal berlangsung di Kota Tinggi,Johor dan dikenali sebagai Santai Gempur. Santai Gempur? Ha,memang unik dan pelik kan nama program ini! Saya difahamkan seramai 20 orang members HUOE sudah konfirm sertai program hebat ini dan paling menarik sekali adalah rakan-rakan HUOE daripada Singapura juga sertai program Santai Gempur ini.

Bagi anda yang tinggal di Kota Tinggi dan ingin sertai program hebat ini, anda boleh hubungi Saudara Sham EdyMart untuk maklumat pembayaran dan sebagainya.

Hotel Rest Inn Kota Tinggi Johor

Program Santai Gempur, memang santai abis sambil buat duit serta merapatkan lagi keukhwahan dan sesi pembelajaran dalam bisnes secara SWE (Street Wise Entrepreneur).

Antara aktiviti-aktivitinya:

1. Berkelah air terjun

2. Lawatan lihat kelip-kelip

3. Lawatan ke Makam Sultan Mahmud Mangkat Dijulang

4. Shopping sakan di perkampungan kampuchia

5. Seminar pembelajaran RGS (Reverse Goal Setting)

6. Dan banyak lagi.

Pandangan luar sebelum memasuki Makam Sultan Mahmud Mangkat Di Julang

Makam Sultan Mahmud Mangkat Dijulang Dari Pandangan Dalam

PERCUMA bagi yang nak memahami apa itu HUOE dan peluang untuk mempelajari bisnes dropship super mudah di Hotel Rest Inn Kota Tinggi Jam 4.30ptg hingga 6.30 ptg.

Strategi Program Santai-Gempur selain daripada atur strategi RGS, Uncle Zin Ali akan memperkenalkan Pembekal yang mempunyai potensi untuk membekalkan ke Singapura menjual/demo produk mereka semasa di Seminar.

Yang bestnya dessert petang mereka akan menggunakan semua barangan di HUOE di Restoren nanti contoh Cendawan Goreng TM, Bubur Sambarunding, Coral Delight, Ceezy Cheese + Potato wedges dan berbagai lagi.

Warga Usahawan Singapura dan masyarakat tempatan akan bersama-sama join Seminar PERCUMA jam 4.30 ptg.

Apapun, saya ucapkan tahniah kepada rakan-rakan yang hadir nanti  dan semoga berhibur sambil menambah ilmu bisnes dropship dan perniagaan secara MUDAH,MENARIK dan MAMPU MENJANA PENDAPATAN!

Bagi menghangatkan kemeriahan Program Santai Gempur, saya kongsikan video trailer yang dihasilkan sendiri oleh Saudara Sham EdyMart. Enjoy!

Santai Gempur

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads