Khamis, 1 Mac 2012

01 di parit jawa - Google Blog Search

01 di parit jawa - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di parit jawa</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Nov 2011 12:15 AM PST

URL Sumber Asal :-

Berhari Raya <b>Di Parit Jawa</b> Muar | Pezol Stylez

Posted: 08 Nov 2011 12:24 AM PST

Dah nama adat bila belajar berjauhan dari keluarga akan merasai semua ini. Nak balik raya kat sarawak memang tak lah..jauh sgt..tiket pon mahal kan...so aku hanya berhari raya di Parit Jawa kat Muar, Johor. Memang banyak gak makanan tradisi yang popular di Johor aku ketahui seperti lepat, lodeh dan sambal goreng. Semua makanan ni aku suke sangat makan. *aku memang kuat makan yer*. Yelah benda baru kan tp sayang sebab suke sangat makan aku terlupa nak amek gambar tuk korang. hehehe. Tapi takpelah korang tengok je la ape yang ade.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads