Sabtu, 7 April 2012

01 di bekok - Google Blog Search

01 di bekok - Google Blog Search


Nurriza & Mohd Melaki @ <b>Bekok</b>, Segamat | Saifudin Photography

Posted: 30 Mar 2012 11:32 PM PDT

Sebenarnya ini adalah post kedua saya setelah saya buat posting pagi tadi. Walaupun begitu akibat masalah teknikal, blog ini telah hampir musnah. Nasib baik saya sempat buat backup database dan gunakannya semula untuk mendapat semula blog ini seperti sedia kala. Walaupun begitu saya tetap kehilangan post ini dan terpaksa buat semula.

Majlis telah berlangsung pada 11 Mac 2012 di mana pada hari yang sama majlis Liza & Zainuddin berlangsung. Alhamdulillah, bila redundant macam ni pastinya partner saya Rizal Mohd akan membantu. Sememangnya hasil kerja Rizal adalah terbaek!. Lokasi penggambaran outdoor telah dijalankan di air terjun sungai Bantang dan juga jalan keretapi. Sedikit gambar yang boleh dikongsikan.

Nak tengok sample design custom album pasangan ini? jika ya sila klik button di bawah. Kepada yang berhajat untuk mendapatkan perkhidmatan kami, bersegeralah untuk menghubungi kami di talian 017-7149632

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads