Isnin, 9 April 2012

01 di bekok - Google Blog Search

01 di bekok - Google Blog Search


eira yasin: <b>Bekok</b> mengeratkan lagi Persahabatan kami!

Posted: 05 Apr 2012 12:58 AM PDT




Haii semuaa. Nampak pintu masuk tu. Yeayy! Selamat datang! Perancangan untuk pergi berkelah di Bekok sudah menjadi kenyataan. Alhamdulillah, Allah permudahkan perjalanan kami. *maaf, entri ni banyak gmbar dan panjang!* Sebelum keluar result SPM kami dah rancang semua ni. Act, saja saja je Atif ajak hang lepas dia balik Umrah tapi tak tahu kat mana. Ajis pun bercadang nak g Bekok. Aku pon huha huha laa kat mereka yok pergi Bekok. Semua setuju. So, Alhamdulillah. 
Area dalam 7 lebih pagi Atif dah gerak amek My, then amek aku kat rumah. Then, amek Tengek kat skolah. Then, terusg rumah Qila. Sementara Ajis mak dia hantar. Area pkul 8 lebih semua gerak ke Bekok. Dengan menaiki kereta Viva dan Kancil. Akak Qila yg drive Viva. Aku dgn My menaiki Viva sementara yg lain menaiki Kancil. Sesudah sampainyaa Bekok. Aku dan yang lain tengok pintu gate Bekok lum bukak! Whatt? Aku pun dgn Qila degan beraninyaa bukak sendri gate tuu. Haha. So, boleh laa masuk.
*nampak anjing nii? Atif pergi hon anjing ni dan kejar kami sehingga ke tempat parking! grrrr*


Area dalam pkul 10 pagi kami pun smpai dan mendaki sikit. Okayy! Pemandangan yang cukup indah. Udara yang segar. Ia membuat aku tenang! Qila, My dan Akak Qila bernama Kak As sudah mulaa berBBQ. Ayam, sosej, isi ketam dan udang. Menghidupkan arang segala. Huhu. Mak aku pulak membekalkan Nasi Lemak, sandwich dan mee tanpa sayur untuk My! Haha. *maaf, time ni aku nmpak air aku excited! hahaha* Aku punn excited rendam kaki la kejap kan. Niat kejap je, then, nak naik atas, pacatt! yeayy! pacat hisap darah kat jari aku. Maybe dah lame kot. Pacat tu dah gemok sikit. Aku start gelupur dah. haha. *ngek! Aku cabut pacat kat cikgu dulu asal tak segeli ni? damn!* hahaha. Bomba penyelamat datang! Hahaha. Ajis, Tengek dan Atif tolong cabutkan pacat. Sekali 3 kauu --' *kau pegang kaki aku, lagii menyebabkan faktor kegelian aku tingii!* --' Thanks yerr kawan kawan! So, My sruh rendam kaki aku. Aku tanak. Aku nak jugak bakar2 nii. huhu. Darah tak henti2 lagii. Aku naik darat darah kat kaki makin mengalir banyak. Aku g msuk air lagi. Thennn, yeayyy! Pacat tu mmg suka kat aku erk, kenaa lagiii! Kali ni sempat amek pic --'


Then, siap bakar bakar, makann! Sebab lapaa. Aku? lantakk laa kau darah. Nak kuar kuar laa. Hahaha. Then, kenyang. Pergi berendam. Yang lelakii ni entah smpai kemana tah. Puncakk lah kot. grrr.




Then, dlm pkul 12 lebih naik, BBQ lagii. Then makann! Lepas makan semuaa kemas2. Aku sempat la main air kejap. Haha. dlm pkul 3 lebih tuu baru kemas2 mandi semuaa. Dan, balikk! Haha. Then, sempat bergambar lagi kat pintu gate yang depan tuu. Hahaha.



Balik kami melalui Ait Hitam. Hantar Tengek dulu dan My. Smpai rumah My aku naik Atif dan Qila balik terus bersama Akak nyaa. Haha. Then seterusnya, Atif hantar Ajis dan dia pun telah selamat smpai ke rumahnyaa. Berkahir lah perjalanan kami pada hari ini. Alhamdulillah semuanya selamat! :') Then, malamnye Ajis kena pergi Shah Alam pergi rumah abang dia sebab nak setelkan hal moto die tu. Maklumlaa kan, dah dapat motor baru! Modenas ACE 115 kan! Kaler merahh gituuu! Hahahaha. Maaf, gmbar lagi banyak daripada penulisan. Maklum lah, bak kata Yuna : Di setiap gambar ada laguu! Hahaha. So, berlagu la korang tengok gambar ni yee. Peacee (Y)
# Guys, Thanks for yesterday (4 April 2012). Thanks for the beautiful moment and memory here. Thanks for being my friend. Being my good friend. I will appreciate this friendship until I die. InsyaALLAH :')
# Budak oren oii, love you for a thousand years! Maaf, di atas kesalahan aku semalam yerr! Peacee :D
# My and Qila. Maaf kalau sebarang perbuatan aku semalam kalau ada terguris hati korang. Soryy aku kurang menolong korang masak. hmm. Maaf korang! Maaf maaf!
# Atif dan Tengek. Terima kasih kerana telah membuangkan pacat dekat kaki aku! Hahaha :P
# Akak Qila. Thanks sebab jadi jurugambar kami. Hehehe. Thanks thanks!

Dah habis baca? Terima Kasih. Sila datang lagi ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads