Sabtu, 14 April 2012

01 di johor bahru - Google Blog Search

01 di johor bahru - Google Blog Search


SEdAR Excelsior International School bakal Dibina <b>Di Johor Bahru</b>!

Posted: 19 Mar 2012 09:16 AM PDT

Ahli Parlimen Pasir Gudang, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin berkata, Sekolah Antarabangsa Excelsior itu akan dibangunkan di kawasan seluas lapan hektar dan akan memberikan alternatif kepada ibu bapa yang menghantar anak mereka bersekolah di Singapura ketika ini.




"Sekolah ini akan dibina dengan kerjasama Seri Alam Properties Sdn. Bhd., dan sebuah syarikat berpangkalan di Singapura, Raffles Campus Pte Ltd.

"Ia akan dilengkapi dengan pelbagai kemudahan termasuk asrama, bilik darjah berhawa dingin, kolam renang dan gelanggang tenis," katanya kepada pemberita pada majlis pecah tanah sekolah tersebut di sini hari ini.



Beliau menambah, sekolah tersebut nanti mampu menempatkan lebih 2,500 pelajar pada satu-satu masa dan akan diuruskan sepenuhnya oleh Raffles Campus dengan penyediaan silibus pembelajaran serta aktiviti kokurikulum mengikut piawaian antarabangsa untuk murid berusia tiga tahun hingga 18 tahun.

Mohamed Khaled yang juga Menteri Pengajian Tinggi berkata, selain jarak yang dekat, yuran yang bakal dikenakan kepada para pelajar juga adalah 15 peratus lebih rendah berbanding di Singapura.

p/s: Macam Lambang Chelsea Plak aku tgk lambang sekolah dia! haahahah

PEACEEEEEEEEE YAWWWWWWWW



BACE JE? SHARE LAH!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads