Rabu, 25 April 2012

01 di parit yani - Google Blog Search

01 di parit yani - Google Blog Search


Anak dilarikan jejaka Lombok - Terbaik.my

Posted: 25 Apr 2012 04:35 PM PDT

TAIPING: Seorang ibu tidak menyangka sikap peramah seorang 'jejaka Lombok' yang sering membantunya di gerai makan miliknya di sebuah tapak pasar malam, di sini, sejak enam bulan lalu mempunyai niat jahat apabila lelaki itu bertindak melarikan anak gadisnya pada 18 April lalu.

Dalam kejadian jam 11.45 malam itu, Nur Afifah Mohd Zuhari, 16, (gambar) dilarikan lelaki berkenaan dengan sebuah motosikal. Bimbang sesuatu yang buruk menimpa anaknya, ibu remaja berkenaan, Hasliza Ismail, 45, membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Taiping, sehari selepas kejadian itu apabila mendapati anaknya tidak pulang pada malam kejadian.

Ketua Polis Daerah Taiping, Asisten Komisioner Yusuf Mohd Diah berkata, berdasarkan laporan polis, ibu mangsa mendakwa anaknya dilihat keluar dari rumah mereka di Taman Panglima di sini, dengan memakai baju kemeja putih berbunga coklat dan seluar trek berwarna biru sebelum menaiki motosikal ditunggang seorang lelaki.

Beliau berkata, daripada maklumat yang diterima pengadu, mangsa dilarikan seorang lelaki warga Indonesia yang dikenali Mohamad Yani, 30.

"Lelaki itu didakwa sering membantu keluarga berkenaan mengendalikan gerai makanan di tapak pasar malam di Taman Panglima, di sini," katanya.

Menurutnya, orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai Nur Afifah boleh menghu

Sumber : Hmetro

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads