Selasa, 1 Mei 2012

01 di labis - Google Blog Search

01 di labis - Google Blog Search


Nurul Ain & Mohd Khairil @ <b>Labis</b>, Segamat » Saifudin Photography <b>...</b>

Posted: 12 Apr 2012 06:30 AM PDT

Sebelum saya bertolak ke KLIA menghantar ibu mentua yang akan menunaikan ibadah umrah eloklah saya update dulu blog ni. Majlis perkahwinan Nurul Ain & Mohd Khairil telah berlangsung di Labis. Dekat betul dengan rumah pasangan Liza & Zainudin yang saya shoot pada bulan lepas. Majlis telah diserikan dengan hujan lebat. Nothing much i can do. Semua ketentuan dari Allah SWT. Reda saja hujan kami pergi panjat bukit untuk shoot outdoor. Memang niat saya nak return tempat saya shoot Liza & Zainudin. Tempat ni bagi saya memang best. Ok, sedikit gambar tak seberapa untuk di Share.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads