Khamis, 3 Mei 2012

01 di masai johor - Google Blog Search

01 di masai johor - Google Blog Search


Halaman Gambar Menarik, Pelik, Artis Panas & Macam-Macam Lagi <b>...</b>

Posted: 02 May 2012 05:33 PM PDT


ANGGOTA polis mengusung salah satu daripada lima mayat yang ditemui mati di dalam sebuah kereta Proton Iswara di sebuah bengkel kereta di Masai, Johor Bahru semalam.

JOHOR BAHRU – Seorang lelaki yang curiga selepas gagal menghubungi anaknya sejak Ahad lalu terkejut besar apabila mendapati pemilik bengkel kereta itu ditemui mati bersama menantu dan tiga cucunya dalam kejadian di sebuah pusat servis hawa dingin di Jalan Serangkai Empat, Taman Bukit Dahlia, Masai di sini semalam.

Lelaki berusia 63 tahun itu dikatakan curiga mengenai kehilangan anaknya selepas mangsa tidak muncul-muncul untuk menghantar makanan kepadanya yang sedang dirawat di Hospital Sultan Ismail di sini sejak Ahad lalu.

Difahamkan, dia dimasukkan ke hospital bagi menjalani rawatan penyakit buah pinggang yang dihidapinya.

Sumber polis memberitahu, curiga dengan keadaan itu, dia kemudian meminta kebenaran doktor untuk dibenarkan keluar awal untuk mencari anaknya di rumahnya yang bahagian hadapannya juga dijadikan bengkel kereta. Dia keluar dari hospital itu pada pukul 12.30 tengah hari.

"Sebaik sampai, dia mendapati kesemua pintu dan tingkap terkunci sebelum dia mengambil keputusan untuk bersiar-siar kerana menyangka anaknya tiada di rumah. Dia menetap bersama anaknya di situ sejak setahun lalu," katanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads