Khamis, 17 Mei 2012

01 di masai johor - Google Blog Search

01 di masai johor - Google Blog Search


Dia buat dah: Remaja OKU hilang <b>di Masai</b> ditemui selamat

Posted: 16 May 2012 08:22 PM PDT

Remaja OKU hilang di Masai ditemui selamat - Semasa - Sinar Harian:
JOHOR BHARU - Seorang remaja Orang Kelainan Upaya (OKU), Saiful Sarmidi yang disedari hilang ketika berada di sebuah surau berhampiran rumahnya di Kampung Sungai Rinting C, Masai sejak Khamis lepas, ditemui semula dalam keadaan selamat hari ini.
  
Bapanya, Sarmidi Subir, 48, berkata Saiful, 21, yang merupakan anak sindrom down dan memegang kad OKU Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) dituntut dari Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) Johor Baharu pagi tadi.
  
"Saya mendapat panggilan dari JKM Johor Baharu yang memaklumkan Saiful berada di bawah jagaan mereka, kira-kira pukul 7.30 pagi tadi. Menurut JKM Johor Baharu, Saiful berada di bawah jagaan JKM Kota Tinggi sejak Jumaat lepas selepas ada pihak yang menemuinya di bandar berkenaan," katanya kepada pemberita di rumahnya hari ini.
  
Sarmidi yang bekerja sebagai buruh binaan berkata dia berasa lega apabila Saiful yang turut mengalami masalah pendengaran tidak mengalami sebarang kecederaan dan anaknya itu terus memeluknya sambil menangis sejurus berjumpanya pagi ini.
  
Menurut Sarmidi, dia dan isteri Zaleha Rasidi berterima kasih kepada semua pihak yang membantu mengesan anak mereka dan akan mengadakan kenduri doa selamat di rumah malam ini sebagai tanda syukur.

Sementara itu, Zaleha berkata dia akan berhenti sementara waktu dari bekerja sebagai tukang cuci demi menjaga keselamatan Saiful.
  
"Saya mahu beri perhatian sepenuhnya kepada anak saya sebelum memikirkan semula untuk bekerja. Saya tidak boleh terus berhenti kerja kerana pendapatan suami tidak seberapa," katanya.
  
Saiful disedari hilang oleh sepupunya, Suhana Hasri pada Khamis lepas apabila mendapati remaja terbabit tidak berada di dalam Surau Haji Osman, yang terletak kira-kira 50 meter dari rumahnya. - Bernama


'via Blog this'

Anak PAK YOEP Autisma!!!: Remaja OKU hilang <b>di Masai</b> ditemui <b>...</b>

Posted: 17 May 2012 12:41 PM PDT

[unable to retrieve full-text content]JOHOR BHARU - Seorang remaja Orang Kelainan Upaya (OKU), Saiful Sarmidi yang disedari hilang ketika berada di sebuah surau berhampiran rumahnya di Kampung Sungai Rinting C, Masai sejak Khamis lepas, ditemui ...

Rohani Property Management: Bilik <b>di</b> Tmn Pasir Putih, <b>Masai Johor</b>

Posted: 05 Mar 2012 12:31 AM PST

Bilik untuk di sewakan di jalan Seluang, Tmn Pasir Putih, kekosongan untuk lelaki (diutamakan). Rumah jenis Double stry 3 bilik. Rumah siap barang ada katil, tilam, meja makan, sofa dan dapur. Lokasi berdekatan dengan tg puteri resort, tg langsat, mmhe, sime darby, johor port dll. Sewa RM250 sebulan termasuk air dan api. Kemasukan segera. Berminat, sila buat tempahan di talian 016-734 7120.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads