Sabtu, 26 Mei 2012

01 di masai johor - Google Blog Search

01 di masai johor - Google Blog Search


Blogger Pakatan kantoi, menipu untuk sabotaj ceramah Umi Hafilda <b>di</b>

Posted: 24 May 2012 01:30 AM PDT

Blooger fuckatan edyesdotcom telah memfitnah kononnya Umi Hafilda ada ilmu ghaib dengan menyatakan Ummi Hafilda boleh berceramah di Nibong Tebal dan di Masai, Johor dalam jarak masa 30 minit sahaja. Nampaknya puak fcukatan makin terdesak dengan serangan Ummi Hafilda yang terus melancarkan serangan bertali arus terhadap Anwar Ibrahim yang sehingga kini nampaknya Anwar terus menikuskan diri. 

Setelah aku hubungi penganjur program ini bagi mengesahkan hal sebenar, beliau terus menelefon Ummi untuk mengesahkan perkara ini dan SAH! Ummi memang akan hadir ke Nibong Tebal seperti masa dan tempat yang dinyatakan dan tiada langsung jadual di Negeri Johor pada malam itu. Satu lagi ingin ditekankan dalam setiap banner ceramah Ummi, Ummi menekankan mesti meletakkan wajah beliau supaya apa yang Anwar tak puas hati bolehlah berjumpa dengan beliau sendiri bukannya penganjur. Jelas kain banner murahan seperti gambar bawah jelas satu usaha bodoh puak pakatan untuk mensabotaj program di Nibong Tebal.SETERUSNYA



Komen GPB 


Semakin terdesak betul juak-juak pencacai Pakatan ..punya la nak sabotaj ceramah Umi di Nibong Tebal dan harapkan ramai tak hadir .. blogger edyesdotcom terpaksa buat  satu  banner sampah untuk menipu dan fitnah Umi Hafilda kononnya beliau ada juga ceramah di sana waktu yang sama .

Siapa lah agaknya yang mai ceramah di Masai , Johor tu ..hantu kot agaknya ..kah kah kah ...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads