Jumaat, 8 Jun 2012

01 di segamat - Google Blog Search

01 di segamat - Google Blog Search


Hotel Villa @ <b>Segamat</b> | Penyubiru&#39;s Blog

Posted: 07 Jun 2012 08:19 PM PDT

Kisah pasal kenduri kahwin di Segamat lagi. Kali ni aku cuma nak share hotel yang aku menginap semasa berada di Segamat. Mana tau ada yang mencari maklumat atau info hotel di Segamat.

Kami menginap di Hotel Villa Segamat atau dalam bahasa ganunya Villa Hotel. :P

Hote Villa Segamat

Hotel Villa tu terletak di sebelah McDonald's tu. Masa aku ambik gambar ni aku berada di depan Pasaraya Billion.

Hote Villa Segamat

Ini kaunter utama Hotel Villa.Semua lelaki dalam gambar di atas bukan aku. Perempuan tu pun bukan aku juga. Harap maklong yer..

Hote Villa Segamat

Lobi. Area sini ada free wifi.Speed wifi pun boleh tahan laju, layan Dora the Explorer kat youtube tak sangkut pun.

Hote Villa Segamat

Cafe. Simple jer.

Hote Villa Segamat

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads