Rabu, 13 Jun 2012

01 di senai - Google Blog Search

01 di senai - Google Blog Search


Jawatan Kosong <b>di Senai</b> Airport ~ Kerja Kosong Kerajaan 2012

Posted: 13 Jun 2012 09:18 AM PDT


Senai Airport is always on the lookout for dynamic and achievement-oriented individuals who would like to be part of our fast growing organization.

Why join Senai Airport? We provide you with an environment that allows you to grow personally and professionally. After all, you will be part of a team that is set to transform Senai International Airport to be the regional Passenger and Logistic Airport.

  1. PEMBANTU KESELAMATAN PENERBANGAN(LELAKI SAHAJA)
  2. ICT Manager
  3. ICT Programmer / Analyst
  4. Junior Engineer Mechanical Engineering
  5. Senior Executive / Chargeman   
MUAT TURUN SYARAT LANTIKAN DAN BORANG PERMOHONAN

Tarikh Tutup Permohonan:15-June-2012

Video Youtube Makcik Sekeluarga Mencuri <b>Di Senai</b> Johor | Blog <b>...</b>

Posted: 13 Feb 2012 04:22 PM PST

Semalam jalan-jalan dalam forum terjumpe satu video curi di kedai serbaneka di Senai Johor. Apa yang menyedihkan tu adalah, saya rasela, ia dilakukan oleh satu keluarga, Mungkin dari nenek, anak hingga cucu.

Video yang daapt perhatian ramai itu dikatakan terjadi di siang hari dan peliknya, mereka tidak nampak aksi mereka di rakam di CCTV. Sedih tengok, makcik bertudung, rupa macam seorang melayu mencuri di Kedai Serbaneka, pakai baju longgar, tup tup masuk dalam baju. Ya Allah, apala nak jadi dengan mak mak zaman sekarang. mengajar anak sendiri mencuri.

Video dari rakaman cctv yang diambil dari sebuah kedai di Senai Johor telah dimuat naik di laman youtube dengan rakaman beberapa orang wanita dengan seorang lelaki mencuri barang dari kedai berkenaan lalu disorokkan dibahagian badan mereka termasuk celah kelangkang.

video bertarikh 7 februari 2012 itu telah mula mendapat perhatian umum. memakai baju longgar dan besar supaya mudah menyembunyikan barangan yang dicuri. perhatikan video dibawah secara teliti. kemungkinan suspek adalah sekeluarga.

Apa Yang Anda Cari

yutube mencuriyoutube mencuriyoutube curi cctvyou tube mencuristaff sendiri mencuriskandal makcik bertudungskandal makcikSenai Johorsatu keluarga mencurirakam curi

Related posts:

  1. Geng Kangkang Mencuri [Video]
  2. Video Youtube Kemalangan di Melaka 15 Januari 2011 Dari CCTV
  3. Video Youtube Budak DiBelasah Curi Motor Giant Kelana Jaya
  4. Sinopsis dan Video Youtube Episod 3 Gemersik Kalbu
  5. Video Sex Dato' Seri Anwar Ibrahim Ditangkap CCTV Apartment?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads