Rabu, 20 Jun 2012

01 di skudai - Google Blog Search

01 di skudai - Google Blog Search


Wikileaks: Pertemuan Sulit Anwar Dengan Masyarakat Kristian <b>Di</b> <b>...</b>

Posted: 17 Jun 2012 07:36 AM PDT


Maklumat dari sumber dalaman PKR bahawa Anwar Ibrahim telah bertemu dengan masyarakat Kristian di Pulai Spring Resort, Skudai, Johor.

Selain daripada Anwar Ibrahim, tokoh lain yang ada di situ adalah Dr. Chua Jui Meng. Dalam program tersebut, Anwar Ibrahim telah menfitnah Tun Dr. Mahathir dengan mendakwa dirinya dipecat kerana tidak mhu tandatangan pinjaman yang dibuat oleh Tun. Anwar Ibrahim juga mendakwa Tun Mahathir telah menuduhnya sebagai agen Yahudi dan Kristian.

Anwar juga buat cerita yang SPRM telah memeriksa akaun luar negara di London dan Singapura tapi tiada bukti dan SPRM pula dituduh tidak mengeluarkan kenyataan yang sebenar. Anwar juga telah buat MIND CONDITIONING untuk skandal kewangannya yang terbaru dengan mereka cerita bahawa dia akan dipenjarakan sekali lagi.

Komen MyMassa : 

1. Isu skandal kewangan RM3 billion Anwar Ibrahim telah memberikan kesan kepada dengan dia sendiri terpaksa menjelaskan kepada penyokong tegarnya dan orang Cina yang tidak suka kepada pemimpin korup.

2. Jika Anwar jujur dan tidak mahu berselindung, kenapa program bersama masyarakat Kristian dibuat secara tertutup? Adakah ada janji-janji yang Anwar tidak mahu PAS dan Orang Islam tahu perkara ini! Sepatutnya Anwar mencontohi YAB PM yang bertemu masyarakat Kristian secara terbuka.

3. Nampaknya dendam Anwar Ibrahim dengan Tun Dr. Mahathir tidak pernah padam. Kisah Tun Mahathir nak mintak duit dengan Anwar Ibrahim masih dijaja oleh Anwar sendiri. Dey Anwar, kalau kau dah tuduh Tun Mahathir banyak kroni, kenapa Tun Mahathir tak minta dari kroninya sahaja? Kenapa perlu minta kat Anwar Ibrahim? Nampak sangat tak logik.

4. Kepada Anwar Ibrahim, MyMassa cabar kau bersumpah bahawa Tun Mahathir datang pada kau untuk minta tandatangan buat pinjaman! Kalau setakat dalam ceramah, sesiapa pun boleh tuduh. Bersumpahlah seperti Salahuddin Ayub jika kau di pihak yang benar wahai Anwar Ibrahim!





*MyMassa tak boleh cerita janji yang Anwar Ibrahim tabur kepada masyarakat Kristian kat sini. Menurut sumber tersebut, janji-janji tersebut akan diberitahu secara direct dengan Tuan Guru Haji Hadi sendiri (kalau cakap kat Nik Aziz bukan dia peduli pasal umat Islam).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads